Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung заменя дисплеите на Note 20 Ultra след юнски ъпдейт
#1

Изглежда юнския ъпдейт за Note 20 Ultra е бил злощастен за част от у-вата макар, че изглежда хардуерен и явно е и не ми е ясно как ъпдейт предизвиква подобен проблем но са започнали замяна на дефектирали екрани заедно с батерията. Собствениците на S20+ в някои региони (особено в Индия) също се оплакват от подобни дефекти.

https://www.sammobile.com/news/samsung-g...aced-free/

Twitter гърми с актуални постове: https://twitter.com/CoconutShawarma/stat...8397306882

После говорим за 3-4-5 годишна софтуерна поддръжка. Ами ако хардуера не е сдал багажа до тогава, да...

Дефекта засяга също модели на OnePlus и Vivo със екрани на Samsung.

Ако това нещо ми се случи и ми бъде отказана замяна на у-вото марката ще бъде сменена категорично, дано не ми се случва. Аз така или иначе повече от година - максимум до гаранционния период не държа у-во и това е от една от причините.
Цитирай
Аксесоари
#2

Тези линии на екрана обикновено се получават след удар, падане по екрана, при опит за непрофесионално сменяне на панела, лоши кабелни връзки, все при физически причини се появяват линиите, направо не мога да повярвам че софтуерно е възможно да предизвика подобен дефект, наистина много неприятно, дано си вземат поука с въпросния ъпдейт и да не се случва на други модели.

 iPhone 5s, Samsung Note 8, Samsung S22 Ultra, iPhone 15 Pro Max 1TB & Apple Watch Ultra 2
Цитирай
#3

Доста честсо съм виждал такива постове, и при други модели са умирали така екраните.
Цитирай
#4

Потребители на S21 Ultra също са се оплакали. И на мен ми е странно , че това нещо се случва при всички след ъпдейт - тези линии са при удар, натиск или нещо подобно физически. Странно е и за мен да се проявят след ъпдейт но както виждаме явно се случва и Samsung заменя екрани. Интересно като е софтуерен защо просто не оправят софтуера, как софтуерен ъпдейт води до смяна на екран, т.е. физическа повреда в дисплей. Странно.
Цитирай
#5

Значи, има ясно зададен модел, ясно е какъв е проблема, ясни са причините довели до него, изолиран е към момента в Индия (доколкото разбирам), а Самсунг безплатно подменят дисплея и батерията на извънгаранционни (!) устройства.

Тук веднага се мрънка, че ако било засегнело съвсем различен модел и се откажела замяна на устройството, което е смехотворна претенция, нямало да се купува повече Самсунг. Дори по някаква причина да се случи, никой не би заменил извънгаранционно устройство, а всъщност и гаранционно не би се случило. За тази цел си има компоненти и замяната на дисплея би била най-логичната стъпка, както се случва в момента. Другият път, ще се поиска, като умре батерията, да се подмени устройството. Не разбрахте, че с нищо не сте специални...

Това не им е първата тъпотия на Самсунг, нито ще е последната. Не веднъж сме виждали набързо изплюти ъпдейти, първа ревизия, без почти никакво тестване. Всъщност се учудвам, че досега е нямало и по-големи проблеми, като брикнати устройства например. Остава да видим, доколко е разпространен проблема, ще спрат ли ъпдейта, ще има ли проблеми и с други модели и дали корейците ще коментират новините или по типично техен си стандарт, ще си мълчат и освен малък брой от първите проблемни устройства, собствениците на останалите ще бъдат оставени на произвола.

Всеки с малко разбиране по отношение на ъпдейтите в Андроид системата знае, никога да не бърза да прилага нов ъпдейт, особено ако става въпрос за старо у-во, което по всяка вероятно е извън гаранция.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#6

Изобщо не съм съгласен. Първо - Samsung не са някой нов индийски стартъп, а мулти-милиардна компания, която може да си тества ъпдейтите преди да ги пусне и после да се чуди как да се оттърве от лошия PR който сами си правят със всичките си проблеми с батерии и екрани. Никой не ги гони, забави го , тествай го и го спри ако причинява проблеми! Такива проблеми за марката от такъв ранг при това при флагмани е смешно!

Второ - казах не веднъж , у-во с IP рейтинг не позволявам да се отваря и ремонтира, имал съм случай да поискам замяна и след див скандал си получих замяната. Няма да се отваря нещо, което е херметическо затворено, не се знае как и кой некадърник на заплата , на който снощи жена му не му е дала ще го залепи и после като го ползвам под дъжда или в басейн - да умре, и видиш ли аз съм виновен , гаранцията вода не покрива! Досега с водата не съм имал проблеми и не желая категорично никакви ремонти! Ако е без IP рейтинг - Ок, няма проблем. Сменяли сме. В тая цена съм платил IP-то и държа да го има!

И дай като не е първата простотия на Samsung да им се прости всичко и всеки път като правят глупости да си кажем "а, ми поредната им глупост"...
Да, в миналото Apple имаха bend-gate, antenna-gate и т.н. но в последните години такива издънки просто не си позволяват. Жалко е да ги давам за пример но факта е факт.

Дай като е извън гаранция и е 3-годишен флагман да не инсталираме ъпдейтите, които идват официално от самия производител щото видиш ли бил 3-годишен, при положение, че 865 и 990 работят абсолютно нормално и в настоящия момент. Какво като не са в гаранция, претендираме 3 или 4 години ъпдейти а да сдаваме багажите на 2-рата или 3-тата година, за какво са тези ъпдейти тогава?

Не сменят безплатно на всички, множество се оплакват от откази за безплатна смяна. Ще сменят марката според прочетеното.

TM Roh е време да се пенсионира и да спре да причинява това на Samsung Mobile.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Ivanov_1994 за това мнение:
  • Marto.g
Цитирай
#7

Аз съм още с 20 Ултра, ъпдейта си дойде и няма никакви проблеми, предполагам и колегите със същия телефон и те нямат оплаквания.

Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Цитирай
#8

Моята позиция е следната: Самсунг имат проблем, причинен от тях. След като е налице, признават, че са създали проблема, извиняват се на потребителите и безусловно им заменят само дисплеите на устройствата, независимо гаранционни или извънгаранционни. Това ще покрие и нежеланите потребители, които: 1. са шумното малцинство и изкарват ситуацията извън контрол; 2. имат друг проблем с дисплея, който няма как да бъде доказан, че не е от ъпдейта. Това го покрива огромната печалба от Note20 Ultra у-вата, които са продали. Това според мен е коректният начин да се подходи. Всякакви откази за действие, признание и извинение са основание потребителя никога да не купи повече марката, да подаде иск, да предприеме действия (по легален начин) срещу Самсунг, стига да се докаже вината на Самсунг, което вярвам е напълно възможно.

Да се опитаме да се разберем за ситуацията. Това с IP рейтинга е въпрос на собствено разбиране, според мен. Лично ти, какво позволяваш и не позволяваш, не отговаря на предписанията от производителя. Не казвам, че нямаш право да го изискаш, или че не е правилно производителя да носи отговорност при неуспешни ремонти, казвам че не отговаря на действителността. Ако греша и има някъде текст, който доказва обратното, поправи ме, защото на мен също ще ми бъде в полза. Например ако има несъответствие на продукта (липса на IPXX) след ремонт. Според мен си имал късмет и си попаднал на стреснати или незапознати служители. Иначе щяха да те пратят по живо по здраво с ремонтиран, работещ и защитен от вода продукт, защото надали е имало основателни претенции за подмяна. "Може някой некадърник да го залепя" е също толкова теория, колкото е "може утре да го изпуснеш по дисплей и IP-то вече да е безмислено дали го има или не".

А относно ъпдейтите, всеки си решава. Случвало се е да чакам за мнения за ъпдейт, случвало се е и веднага да ъпдейтвам, но винаги с едно наум, че мога да очаквам бъгове, проблеми, брикване. И отново, не защото е правилно или допустимо, а защото се интересувам и следя колко проблеми причиняват недодяланите ъпдейти на всеки един производител. Самсунг не са сами в това. Имало е вълни от брикнати устройства, дотам е стигало с някои производители.

Roh надали е единственото лице, което умишлено потапя кораба на Самсунг. За съжаление, компанията е толкова масивна, влиятелна в страната и важна за Ю. Корея, че надали ще видим някакви значими промени или действия, които да се предприемат срещу тях.


ПП Между другото, ако си заглеждал условията и спецификите на у-вата, защитата от вода и прах няма срок на действие и не знам дори дали е обвързана с гаранцията от 2г. Причината по всяка верояност е, че може да се гарантира доколко ще се запази целостта ѝ по време на употреба на устойството и циклите на загряване и охлаждане. По тази причина мисля, че Сони имаха смехотворното за момента уточнение, че въпреки, че телефона е водоустойчив, не бива да влиза в контакт с вода. В този ред на мисли, не очаквай, че телефона ти е водоустойчив вечно. Вероятно една част от времето ти с предходни защитени телефони, реално са преминали без пълноценна защита за устройствата.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#9

Ами имаме един S7 който още е си се мокри и няма проблем с мокренето но не е отварян за нищо никога. Батерията е тотално заминала но се ползва от малко дете за игри.

Съгласен съм и с теб но в крайна сметка - да, гаранцията би трябвало да е "отваря се, ремонтира и отново да си има IP рейтинг". Така трябва.

Лошото е, че в България масово на работа се ходи с мисълта да се прибереш от нея, да удариш едно м...о на жената и да легнеш, и то ако ти даде, че не я боли глава или е дошло. То даже е без значение от заплатите - некадърниците напълниха всякакви сфери и понеже свестните заминаха за чужбина се взимат на всякакви позиции всякакви лица с претенции които не разбират от нищо, ходят за една заплата и не вършат нищо свястно. Точно такива могат да не "капсуловат" както трябва телефона после, това ми е идеята. И не с неразбиращи служители на управители съм вдигал врявата да ми се заменя у-вото.

Проблема не е, че могат да го отворят и ремонтират, проблема ми е, че Пешо майстора вероятно това няма да го свърши добре.

Некадърието е пропило държавта и дори по банки, адвокати, съдилища и т.н. се напълни с куцо , кьораво и сакато, по мобилните оператори се напълни с девойки-ученички които изобщо не знаят защо са там, по банките с хора , които дори не могат да смятат и не са виждали банкова сметка в живота си, напълни се със всякакви във всички сфери. От това ме е страх. В техно верига влизаш - консултанта не може да различи две марки и да ти отговори на елементарни въпроси. Как взимат заплата и защо им се дава на такива не знам, и защо имат и претенции за размера и?!

Те от това ме е страх, разбираш ме.
[-] 2 потребители изказват благодарност на Ivanov_1994 за това мнение:
  • S.7.R.3.L.0.K., scorceni
Цитирай
#10

Аз съм по-скоро съгласен с горното, защото правенето на телефона отново "водоустойчив" е операция, за която няма как да ти търсят отговорност ако не се получи....колко българи работещи в сервиз на твърда заплата ще отделят времето да почистят прецизно чуждо устройсво за което не носят отговорност и ще го сглобят с внимание? Реално е достатъчно на едно място само да не се приложи лентата с лепило където трябва и с вреето и температурни цикли лесно ще пропусне бъдейки под минимално напрецение заради извивките.

Повечето видеа където тестват се вижда, че след раглобяването после може да е "горе-долу" водоустойчив телефона. Пропуска тук там, но ефектите ще се виждат по-дългосрочно вероятно. Това е малко като ребилднат двигател и такъв сглобен фабрично с оригинални и неизползвани части.
Цитирай
#11

Разбирам ви и приемам критиката. Факт е, че в нашите (а и не само) сервизи се работи немърливо. Жалко е, че няма и правни механизми, чрез които да се търси отговорност на производителите и сервизите, било то официални или оторизирани, при подобни проблеми. И по други поводи е ставало въпрос за вдигани скандали при неадекватно обслужване на устройства или абсурдни изисквания и претенции от сервизите. Може би е правилно всеки в такава ситуация гласно да си решава проблема. Не гледах над нещата по този начин. Прави сте.

Очевидно, от началото на темата насам е излязла и допълнителна информация за откази, която променя много ситуацията. Самсунг ще си сърбат попарата.


ПС: Не знам гореспоменатият S7 как си е запазил водоустойчивостта. Моят Ноут от над година е започнал да се разлепя по гърба, от едната горна страна, около ръба. Към момента лепилото просто държи капака на мястото му и отдавна не предоставя водоустойчивост. Лепилото се предаде от другата страна на батерията, която не е надута. Просто самото лепило вече си е изгубило свойствата. Преди това телефона е стоял единствено в оригинален удароустойчив кейс на Самсунг. Има и други, оплакали се от същият проблем. Дали е заради извивките или лоша партида лепила в първите устройства - не знам.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#12

Няма извивки, чист S7 е. Тогава ги гледах странно тия извивки и си мислих как ще се удари на някой ръб в извивката и ще сърбам попарата а това за времето си беше не евтин дисплей за смяна, както са и сега - извит SAMOLED екран, кое му е евтиното...

А и тепърва излизаха модели като него - S6, S7 Edge, Note Edge, беше ми странно и Premium едновременно. Ама страха да не го оцеля в извивката надделя. Навремето много си изтървах телефоните и ги правих на сол. Винаги първи са дефектирали *OLED (AMOLED,SAMOLED) екраните и са горели пиксели при падане, докато на LCD-тата им нямаше нищо. И като си купувах SAMOLED го имах страха да не стане на самолет...

И, да , да се върнем на темата - има много оплаквания за отказ от Samsung, Sammobile винаги са ги защитавали за каквото и да било и по какъвто и начин да се нас*рали, далеч са от обективността.

Samsung напоследък дърпат с лош PR - екрани, батериите на старите у-ва (които не се ползват) , скандала със скъпия S20 Ultra който не фокусираше и Exynos 990 за капак на проблемите му, скандала с GOS...

Но, да - Xiaomi са имали и брикнати телефони след ъпдейт, винаги може по-зле.... само, че Xiaomi са 10-11 годишна компания за разлика от Samsung и името и историята която имат, да не говорим за опита им и капитала им... там е разликата защо критикувам Samsung а ако се беше случило на друга млада марка може би нямаше да го направя.
Цитирай
#13

Sammobile съм ги напуснал, откакто изчетох абсурдни теми как Самсунг са най-великите, никога не грешат, винаги потребителя иска прекалено много и т.н.

Има ли някаква допълнителна информация, че намирам еднакви статии, оскъдно количество и почти никакви коментари? Да не би да се окажат изолирани случаи в Индия, което не го прави по-малък проблем, особено при наличие на откази за ремонт. Доколкото разбрах е ремонтиран 1 (един) брой Note20 U. Може би са спрели ъпдейта навреме или е засегнало само определени устройства. Редит мълчи по въпроса.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#14

Предимно е в индия което е още по-озадачаващо, какво по-различно има в ъпдейт за индия като това е месечно security и не виждам какво по-различно трябва да има а и ще е добре някой да разясни как софтуерен ъпдейт предизвиква хардуерен такъв, такива ленти само при удар се получават, натиск или ако е доста стар вече телефона но Note 20 Ultra е на едва 3 години, освен някое изгоряло пикселче предвид, че е AMOLED все пак друго не би трябвало да има.

Аз предимно twitter чета, reddit не съм отварял до момента и не съм запознат но мисля, че поне засега засегнатите са в Индия.

Което е още по-лошо за Samsung, там пазара е огромен макар и не до там платежноспособен, китайските и местните индийски марки са силно развити там, всички от BBK групата се харчат стабилно там, малко си е удар по тях. В Европа иди доди, ама там Infinix, Tecno, Lava, Oppo, Vivo и т.н. са търсени и подобни дефекти могат само да им вземат пазара. Не, че като гледам Roh го интересува.
Цитирай
#15

Те самите Samsung не се интересуват толкова колкото ти. Пука им за стар модел с проблем само в Индия. Така като ги гледам.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#16

Няма лошо, нека не им пука. Конкуренцията това чака.

Ъпдейти по темата, случва се и извън Индия и на други актуални у-ва (освен ако за някой Z Fold 4 също не е стар):

https://www.sammobile.com/news/samsung-p...-z-flip-4/

https://www.sammobile.com/news/galaxy-s2...een-lines/
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)