@
Andon0v сайта Appleinsider се позовава на ElectronicsHub, които "анализират стотици ръководства за ремонт на 228 модела смартфони от iFixit - компания, която предоставя ръководства и инструменти за ремонт на устройства. Поправката на устройства в домашни условия е популярна алтернатива на корпоративните програми за ремонт, които обикновено са скъпи."
Най-трудни за поправка по време на изследването.
Най-лесни за поправка по време на изследването.
Като се замисля, досега не съм чул някой сервиз да е оценен само от положителни отвизи.
Било то Сръчко и Булграм и Creative и Istyle.
1. MacBook Pros имат изключително висококачествен хардуер
2. MacBook Pros има невероятен живот на батерията
3. Apple предлага невероятно обслужване на клиенти
4. MacBook-овете са по-сигурни от компютрите с Windows
5. MacBook са проектирани така, че да са удобни за потребителите
6. Впечатляваща гаранция за MacBook Pros
7. MacBook-овете предлагат достъп до интегрираната екосистема на Apple
8. MacBook Pros имат отлична стойност при препродажба
https://computerinfobits.com/why-are-mac...expensive/
Това са причините защо MacBook е по-скъп по начало. Не съм си ги измислил аз. Там пише и за частите, за цената на вторичния пазар, за интеграцията на Apple. Разбира се повечето предимства се отнасят за хора, които ползват и други Apple продукти. Но какво може да се очаква от една затворена екосистема.
Компютри на идентични пари с 8GB Ram се предлагат и с Windows. Всеки си избира според нуждите.
Не се примирявам с нищо, защото както си ползвах Note 9 така ползвам и iPhone. Apple не ме е е накарала на сила да ползвам нейни устройства.
Досега нищо съществено не ми е залипсвало. Аз отговарям за себе си, не знам кои сме ние.
Няма нужда да мисля за свободата на хората, те сами си решавам на коя OS да заложат.
Няма нужда и да ме причисляваш към "компанията майка", в момента ползвам един iPhone и AirPods 2.
Ако нямаше сервизи, но има, явно Apple са помислили и затова.
@
BloodBullet Това за частите е работа на сервиза, мен като потребител не ме засяга, затова имам гаранция.
Разбирам, че е по-трудно, но Apple умишлено са го направили така.
А като свърши гаранцията, се предлага и извънгаранционно обслужване, дори и в България.
Частите на Apple са скъпи, защото самите продукти поначало са скъпи. Брандът е скъп. На Mercedes-Benz и Ferrari частите също са скъпи.
Всеки, който си купува скъпи продукти, би трябвало да знае, че и поддръжката е скъпа.
Ето и цена на смяна на дисплей на Samsung Galaxy S23 Ultra и iPhone 14 Pro Max.
Цената е идентична, защото и двата телефона са най-високо позиционирани в продуктовата им гама.
Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black → Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey → Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue → Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium