2023-09-17, 09:19:46
Здравейте, използвам "CUBE ACR" на моя samsung galaxy s7, който е с Андроид 8 и работи много добре, но обмислям покупка на нов модел, а чета, че при новите модели телефони с Андроид 9 и нагоре, "CUBE ACR" не работи коректно. Има проблеми със записа на обажданията или най-малкото е, че не чуваш гласа на събеседника, а само своя глас. Четох в официалния сайт на "CUBE ACR", че все пак имало решение на проблема с "CUBE ACR HELPER"App, но аз няма как да го пробвам. Питането ми е, дали някой от вас се е сблъсквал с този проблем, и има ли решение наистина?
Цитирам от официалния сайт:
Уважаеми потребителю,
Вие четете това, защото след последната актуализация на правилата за разработчици на Google Play, приложенията вече не могат да използват услугите за достъпност на устройството за целите на запис на разговори, така че трябваше да измислим различно решение .
Накратко, в новата актуализация на приложението Cube ACR, пусната в Google Play, вече не можем да искаме разрешение за активиране на конектора за приложението Cube ACR в менюто за услуги за достъпност на вашето устройство, което беше от съществено значение за откриване на обаждащия се в Android 9 и по-нови, запис на гласа на събеседника по време на мобилни разговори на Android 10 и по-нови и запис на VoIP разговори на всички версии на Android.
Все пак има изход: ако вашето устройство работи с Android 9 и по-нова версия или ако целта ви е да записвате VoIP разговори (и само ако устройството ви го позволява), ще трябва да инсталирате Cube ACR Helper на вашето устройство, за да сте сигурни, че вашият Cube ACR приложението (което преди това сте изтеглили от Google Play) работи правилно.
Цитирам от официалния сайт:
Уважаеми потребителю,
Вие четете това, защото след последната актуализация на правилата за разработчици на Google Play, приложенията вече не могат да използват услугите за достъпност на устройството за целите на запис на разговори, така че трябваше да измислим различно решение .
Накратко, в новата актуализация на приложението Cube ACR, пусната в Google Play, вече не можем да искаме разрешение за активиране на конектора за приложението Cube ACR в менюто за услуги за достъпност на вашето устройство, което беше от съществено значение за откриване на обаждащия се в Android 9 и по-нови, запис на гласа на събеседника по време на мобилни разговори на Android 10 и по-нови и запис на VoIP разговори на всички версии на Android.
Все пак има изход: ако вашето устройство работи с Android 9 и по-нова версия или ако целта ви е да записвате VoIP разговори (и само ако устройството ви го позволява), ще трябва да инсталирате Cube ACR Helper на вашето устройство, за да сте сигурни, че вашият Cube ACR приложението (което преди това сте изтеглили от Google Play) работи правилно.