2013-03-31, 18:24:56
Извиняваме се за проблемите, надявам се, че в момента всичко е наред.
Предполагам проблемът е бил при ъпдейта за София? Може ли да ми кажете на кои устройства се появява проблема ?
Проблемът е в многото информация, която трябва да се появи изведнъж. Забавянето е налице от началото на Март месец, когато започна Sofia Film Fest.
Другият проблем е с малките кина, като например Еуросинема, които имат по 4-5 различни филма за всеки ден. Когато в петък сложим програмата за цялата седмица, изведнъж в телефона ви трябва да се появи инфо за 40 филма, които всъщност са в кината само през 1 от следващите дни. Ако сте обърнали внимание, всеки Петък за София има по 60-70 филма, което е проблем.
В момента правим тестове и с кината в Австрия, а там само във Виена има 20+ кина. За филмите да не говорим :o
Накратко :
1) През Април сме планирали да разделим приложението спрямо всяка страна в която се ползва. Т.е. ще има специално БГ приложение, специално такова за Хърватска, Словения, Сърбия и Австрия. Това ще улесни значително обновяването на информацията, а и ще ни даде една гъгвавост в разработката на други екстри.
2) Все още работим върху цялостна интеграция на системите за резервации за Арена и СинемаСити, които ще ви помогнат да резервирате/купувате билети много по-бързо, без да ви препращаме към браузъра. След това като приоритет сме определили опция за филтриране на кина и филми, тъй като начина по който информацията се показва в момента не е най-рационалния (определено за големи градове като София).
И накрая искам да благодаря на всички за търпението и подкрепата. Все пак сме малък екип и освен праграмирането имаме доста дриги задължения, като присъствие по международни конеференции на които представяме продукта си с цел да спечелим още нови инвеститори и да ускорим развитието си.
Дотогава - бъдете с нас, продължавайте с конструктивната критика, а ние ще даваме всичко от себе си да вървим напред :cheers:
Предполагам проблемът е бил при ъпдейта за София? Може ли да ми кажете на кои устройства се появява проблема ?
Проблемът е в многото информация, която трябва да се появи изведнъж. Забавянето е налице от началото на Март месец, когато започна Sofia Film Fest.
Другият проблем е с малките кина, като например Еуросинема, които имат по 4-5 различни филма за всеки ден. Когато в петък сложим програмата за цялата седмица, изведнъж в телефона ви трябва да се появи инфо за 40 филма, които всъщност са в кината само през 1 от следващите дни. Ако сте обърнали внимание, всеки Петък за София има по 60-70 филма, което е проблем.
В момента правим тестове и с кината в Австрия, а там само във Виена има 20+ кина. За филмите да не говорим :o
Накратко :
1) През Април сме планирали да разделим приложението спрямо всяка страна в която се ползва. Т.е. ще има специално БГ приложение, специално такова за Хърватска, Словения, Сърбия и Австрия. Това ще улесни значително обновяването на информацията, а и ще ни даде една гъгвавост в разработката на други екстри.
2) Все още работим върху цялостна интеграция на системите за резервации за Арена и СинемаСити, които ще ви помогнат да резервирате/купувате билети много по-бързо, без да ви препращаме към браузъра. След това като приоритет сме определили опция за филтриране на кина и филми, тъй като начина по който информацията се показва в момента не е най-рационалния (определено за големи градове като София).
И накрая искам да благодаря на всички за търпението и подкрепата. Все пак сме малък екип и освен праграмирането имаме доста дриги задължения, като присъствие по международни конеференции на които представяме продукта си с цел да спечелим още нови инвеститори и да ускорим развитието си.
Дотогава - бъдете с нас, продължавайте с конструктивната критика, а ние ще даваме всичко от себе си да вървим напред :cheers: