Мнения: 355
Теми: 2
Член от: 2011-12
Репутация:
52
Устройства: Mi 11 Lite 5G
Технополис няма сервиз, телефоните на Самсунг ги приемат и ги карат в Омниаком в Младост 1, а даже понякога към КК сервиз в Гео Милев, за ЛГ не знам кой е сервиза, ама не е към Технополис. За Техномаркет нямам наблюдения.
Mi 11 Lite 5G
Мнения: 8
Теми: 0
Член от: 2014-03
Благодаря за отговора.
Мнения: 0
Теми: 0
Член от: 2015-01
Репутация:
0
Устройства: lg g3 32 gb
бях в офиса на фирмата за да закупя нов телефон. мога само да кажа , че се държаха обидно и неадекватно. не бих си купил нещо от тях.
Мнения: 209
Теми: 1
Член от: 2012-12
Репутация:
16
(2014-03-07, 10:52:08)Sloona написа: Slot Mobile.
В mobilebulgaria отзивите за Slot Mobile не са много добри:
http://www.mobilebulgaria.com/forum/read...е-магазина
Xiaomi Mi Note 10 Lite, Realme 7, Acer Iconia One 10
Мнения: 219
Теми: 13
Член от: 2012-06
Репутация:
3
Аз съм доволен от тях. Бях си взел Сони Ериксон преди 3 години от тях (още не бяха в София), след това от тях сме вземали Г3, С3 и Ноте 3. Имах проблем със Сонито (нещо се развали тонколонката), звъннах да попитам как процедираме и ми казаха, че съм слушал силно музика от него, а вече дори не го ползвах аз и не се слушаше никаква музика. Един ден просто реши да спре. И в този случай ми казаха да им го изпратя и щяха да действат, но нямаше време телефонът да бъде пращан, защото беше необходим и платихме 16 лв. на един сервиз да го оправят.
Мнения: 0
Теми: 0
Член от: 2011-09
Репутация:
0
И аз ги тествах с малък аксесоар.
Продуктът се оказа, че не е оригинален след като разпечатих опаковката.
Бяха ми върнати парите, така че отношението е коректно.
(Последна редакция: 2015-08-08, 08:53:21 от
muvo.)
Мнения: 499
Теми: 9
Член от: 2012-06
Репутация:
41
Устройства: Mi 9T
Аз никога повече не бих пазарувал от Slot Mobile!! Пратих им брикнат Sony Xperia L, мотаха ме 1 месец, като им звънях всяка седмица и ми казваха, че все още не знаят какво му е. Накрая се изнервих и им звъннах да ги питам какво става, а те ми казаха че още при получаването на телефона са решили да откажат гаранцията в следствие на лека пукнатина на лайсната. Направили диагностика и установили, че платката се е усукала при падане и затова не се включва. А всъщност телефона беше хард брикнат...
Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Мнения: 183
Теми: 1
Член от: 2011-11
Репутация:
40
Всички гаражни магазини са така.
От 99 кладенеца вода се вади, но ти трябва да бъдеш изкаран виновен.
Мнения: 1 646
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
537
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
Не е точно така, самите производители определят условията при които ще приемат заявка за ремонт и безплатни части на оторизирани от тях сервизи в период на гаранция. Сервизите са длъжни да се съобразяват с тези изисквания, в противен случай за ремонта няма да им бъде платено. А за да не се набутва сервиза - плаща клиента. За сгс3, самсунг обявява цена за тъч 500 лв, ако е гаранционен /тези модели почти не са, но все още се намират/ го сменят, а ако не е гаранционен те принуждават да си купиш друг апарат, обявявайки ти такава цена за части без труд. Просто трябва да си продават стоката и това е част от играта - да ти обявят скъп ремонт. В повечето случаи се прибягва до гаражни китайски части и неоторизирани гаражни самозвани сервизи. Резултатът е 50/50.
времето е като парите - никога не стига
(Последна редакция: 2015-08-16, 14:41:23 от
pepy1.)
Мнения: 73
Теми: 1
Член от: 2010-08
Репутация:
13
Какви сервизи, какви изисквания на производителя. Купи си телефон от СитиТел, Слот и т.н и звънни на официалния сервиз да питаш дали телефонът се води при тях, отговорът е НЕ. Те няма да ти го приемат, приема ти го човека, който ти го е продал от "кварталното магазинче" и е много, ама много вероятно същия този човек да е продавач, сервиз, маркетингов експерт и т.н. За съжаления по-ниската цена не е случайна.
По принцип ако е за смяна на нещо като говорител, жак, копчета или спийкър го правят, защото цените на частите е не повече от 10лв. Ако обаче телефона има реален проблем с дъно или дисплей си намират оправдание да не го ремонтират. Счупено стъкло също сменят за скромната цена от 60-100лв.
А понеже и вие като потребители, не изисквате касов бон при покупка, а се доверявате на листче с модела и Имеи на телефона, не можете да имате претенции пред КЗП. И ако телефонът е скъп се пие една студена вода.
Galaxy Note 3
Мнения: 1 646
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
537
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
В много от случаите се купува онлайн, т.е. има куриер - съответно и касов бон. Не виждам кой ще даде много пари и няма да вземе фактура или касов бон. Специално ситител ми предложиха фактура преди година, сега нямам идея как е. А това за сервизите е 100% както го казах.
времето е като парите - никога не стига
(Последна редакция: 2015-08-19, 12:15:34 от
pepy1.)
Мнения: 0
Теми: 0
Член от: 2014-12
Репутация:
0
Здравейте,
Искам да изкажа мнение за Сити Тел.
Имах проблем с намокрено Sony Z3+ (уж с IP68). Та телефона претърпя съвсем леко намокряне.. за няма и 10 секунди. И отказа да работи..
Занесох го в горепосочената фирма видимо притеснен.. изчел сумати форуми и мнения, че се отказват гаранции, бавят се месеци и от Сони и т.н.
Останах приятно изненадан. Изключително любезно телефонът беше приет за гаранция, описано всичко и ми бяха взети координатите за контакт.
Точно седмица по - късно (т.е. днес) получих обаждане, че телефонът е сменен с чисто нов. Няма по - голямо щастие.
Гласувам и подкрепям city tel с две ръце. И за в бъдеще ще им бъда клиент !
Браво за професионализма! Радвам се, че има все още фирми, които виждат, че клиент се печели не само с продажбата.. а и гаранционото обслужване.
Първо.. ще им бъда отново клиент.. второ ще ги препоръчам на познати/приятели като коректна фирма от която спокойно могат да пазаруват и да се възползват от по - добрите цени !
Успех и само напред !
Мнения: 1 535
Теми: 24
Член от: 2015-01
Репутация:
194
Устройства: S22+
Публикации 0, теми 0 и рег. от 2014...
Само аз ли си мисля, че човек на магазина си прави реклама тук...
Може и да греша, ама единственото ти мнение да е точно това...
При това темата мисля, че не беше дори в първата страница (или доста надолу) и не бие на очи веднага при вход в раздела. Последното и мнение е било от явгуст.
Така не си рекламирайте магазините. Ставате жалки, ама сериозно.
Мнения: 57
Теми: 1
Член от: 2011-10
Репутация:
2
Устройства: ZTE Blade
Колеги, а някой батерии от въпросните CityTel поръчвал ли е? Батерията на Nexus-а е пред умиране. Мислих скоро да го слагам на хирургическата маса и да му я сменя, но никъде не мога да намеря сайт, от който не се се оплакали от фалшиви батерии.
ZTE BLADE with CyanogenMod 11.0(4.4.2)
Мнения: 499
Теми: 9
Член от: 2012-06
Репутация:
41
Устройства: Mi 9T
Аз също препоръчвам dice - поръчах няколко батерии за самсунг и са си оригинални с 2 години гаранция. От ситител също съм поръчвал, оказаха се фалшиви и се надуха след около година ползване, а там бяха с 6 месеца гаранция.
Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
(Последна редакция: 2016-11-03, 23:07:55 от
android_97.)
Мнения: 15
Теми: 1
Член от: 2016-07
Репутация:
0
Устройства: Xiaomi Note 3 Pro
Поръчвал съм от citytel батерия за note 4. Оказа се с неработещ nfc чип..
Мнения: 57
Теми: 1
Член от: 2011-10
Репутация:
2
Устройства: ZTE Blade
(2016-11-03, 22:59:42)NoMaD написа: @sashkyyy, провери в dice. Купувах на 2 пъти оттам батерия и нямам оплаквания. Оригинални и с гаранция.
Благодаря за съвета, само да попитам снимките на продуктите(специално батериите), актуални ли са и отговарят ли на продукта, който си закупил? Мисълта ми е, че специално за Nexus-а показва, че дата на производство е от 2013, а на мен ми се иска малко по-нова нова батерия, че малко или много за 3 години капацитета най-вероятно се е смъкнал.
П.С. Късно се осетих, че навлизам в off-topic, извинявам се.
ZTE BLADE with CyanogenMod 11.0(4.4.2)
(Последна редакция: 2016-11-04, 13:56:17 от
sashkyyy.)
Мнения: 1 646
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
537
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
Редно е да ти заменят неработещ телефон, който се рекламира като водоустойчив и дефектира при твоите обстоятелства. Фирмата Сони, и в частност представителствата в България заменят такива дефектирали устройства с нови. Фирмата продавач .... не е направила това за своя сметка или заради теб.
времето е като парите - никога не стига
(Последна редакция: 2016-11-05, 09:49:09 от
pepy1.)