Темата е заключена
Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мнения за Citytel
#26

Технополис няма сервиз, телефоните на Самсунг ги приемат и ги карат в Омниаком в Младост 1, а даже понякога към КК сервиз в Гео Милев, за ЛГ не знам кой е сервиза, ама не е към Технополис. За Техномаркет нямам наблюдения.

Mi 11 Lite 5G
Аксесоари
#27

Благодаря за отговора. Rock
#28

бях в офиса на фирмата за да закупя нов телефон. мога само да кажа , че се държаха обидно и неадекватно. не бих си купил нещо от тях.
#29

(2014-03-07, 10:52:08)Sloona написа:  Slot Mobile.

В mobilebulgaria отзивите за  Slot Mobile не са много добри: 
http://www.mobilebulgaria.com/forum/read...е-магазина

Xiaomi Mi Note 10 Lite, Realme 7, Acer Iconia One 10
#30

Аз съм доволен от тях. Бях си взел Сони Ериксон преди 3 години от тях (още не бяха в София), след това от тях сме вземали Г3, С3 и Ноте 3. Имах проблем със Сонито (нещо се развали тонколонката), звъннах да попитам как процедираме и ми казаха, че съм слушал силно музика от него, а вече дори не го ползвах аз и не се слушаше никаква музика. Един ден просто реши да спре. И в този случай ми казаха да им го изпратя и щяха да действат, но нямаше време телефонът да бъде пращан, защото беше необходим и платихме 16 лв. на един сервиз да го оправят.
#31

И аз ги тествах  с малък аксесоар. 
Продуктът се оказа, че не е оригинален след като разпечатих опаковката. 
Бяха ми върнати парите, така че отношението е коректно.
#32

Аз никога повече не бих пазарувал от Slot Mobile!! Пратих им брикнат Sony Xperia L, мотаха ме 1 месец, като им звънях всяка седмица и ми казваха, че все още не знаят какво му е. Накрая се изнервих и им звъннах да ги питам какво става, а те ми казаха че още при получаването на телефона са решили да откажат гаранцията в следствие на лека пукнатина на лайсната. Направили диагностика и установили, че платката се е усукала при падане и затова не се включва. А всъщност телефона беше хард брикнат...

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
#33

Всички гаражни магазини са така.
От 99 кладенеца вода се вади, но ти трябва да бъдеш изкаран виновен.
#34

Не е точно така, самите производители определят условията при които ще приемат заявка за ремонт и безплатни части на оторизирани от тях сервизи в период на гаранция. Сервизите са длъжни да се съобразяват с тези изисквания, в противен случай за ремонта няма да им бъде платено. А за да не се набутва сервиза - плаща клиента. За сгс3, самсунг обявява цена за тъч 500 лв, ако е гаранционен /тези модели почти не са, но все още се намират/ го сменят, а ако не е гаранционен те принуждават да си купиш друг апарат, обявявайки ти такава цена за части без труд. Просто трябва да си продават стоката и това е част от играта - да ти обявят скъп ремонт. В повечето случаи се прибягва до гаражни китайски части и неоторизирани гаражни самозвани сервизи. Резултатът е 50/50.

времето е като парите - никога не стига
#35

Какви сервизи, какви изисквания на производителя. Купи си телефон от СитиТел, Слот и т.н и звънни на официалния сервиз да питаш дали телефонът се води при тях, отговорът е НЕ. Те няма да ти го приемат, приема ти го човека, който ти го е продал от "кварталното магазинче" и е много, ама много вероятно същия този човек да е продавач, сервиз, маркетингов експерт и т.н. За съжаления по-ниската цена не е случайна.
По принцип ако е за смяна на нещо като говорител, жак, копчета или спийкър го правят, защото цените на частите е не повече от 10лв. Ако обаче телефона има реален проблем с дъно или дисплей си намират оправдание да не го ремонтират. Счупено стъкло също сменят за скромната цена от 60-100лв.
А понеже и вие като потребители, не изисквате касов бон при покупка, а се доверявате на листче с модела и Имеи на телефона, не можете да имате претенции пред КЗП. И ако телефонът е скъп се пие една студена вода.

Galaxy Note 3
#36

В много от случаите се купува онлайн, т.е. има куриер - съответно и касов бон. Не виждам кой ще даде много пари и няма да вземе фактура или касов бон. Специално ситител ми предложиха фактура преди година, сега нямам идея как е. А това за сервизите е 100% както го казах.

времето е като парите - никога не стига
#37

Здравейте,

Искам да изкажа мнение за Сити Тел.
Имах проблем с намокрено Sony Z3+ (уж с IP68). Та телефона претърпя съвсем леко намокряне.. за няма и 10 секунди. И отказа да работи..

Занесох го в горепосочената фирма видимо притеснен.. изчел сумати форуми и мнения, че се отказват гаранции, бавят се месеци и от Сони и т.н.

Останах приятно изненадан. Изключително любезно телефонът беше приет за гаранция, описано всичко и ми бяха взети координатите за контакт.

Точно седмица по - късно (т.е. днес) получих обаждане, че телефонът е сменен с чисто нов. Няма по - голямо щастие.

Гласувам и подкрепям city tel с две ръце. И за в бъдеще ще им бъда клиент !

Браво за професионализма! Радвам се, че има все още фирми, които виждат, че клиент се печели не само с продажбата.. а и гаранционото обслужване.

Първо.. ще им бъда отново клиент.. второ ще ги препоръчам на познати/приятели като коректна фирма от която спокойно могат да пазаруват и да се възползват от по - добрите цени !

Успех и само напред !
#38

Публикации 0, теми 0 и рег. от 2014...

Само аз ли си мисля, че човек на магазина си прави реклама тук...
Може и да греша, ама единственото ти мнение да е точно това...
При това темата мисля, че не беше дори в първата страница (или доста надолу) и не бие на очи веднага при вход в раздела. Последното и мнение е било от явгуст.

Така не си рекламирайте магазините. Ставате жалки, ама сериозно.
#39

(1974-09-07, 23:02:03)SpaceZeaLoT написа:  Гласувам и подкрепям city tel с две ръце.....И за в бъдеще ще им бъда клиент !
Разбира се, че може и така да е, но на фона на доста повече отрицателни мнения, това "положително" мнение може да бъде пропуснато и просто да не се взима под внимание.

 
#40

Колеги, а някой батерии от въпросните CityTel поръчвал ли е? Батерията на Nexus-а е пред умиране. Мислих скоро да го слагам на хирургическата маса и да му я сменя, но никъде не мога да намеря сайт, от който не се се оплакали от фалшиви батерии.

ZTE BLADE with CyanogenMod 11.0(4.4.2)
#41

@sashkyyy, провери в dice. Купувах на 2 пъти оттам батерия и нямам оплаквания. Оригинални и с гаранция.

 
#42

Аз също препоръчвам dice - поръчах няколко батерии за самсунг и са си оригинални с 2 години гаранция. От ситител също съм поръчвал, оказаха се фалшиви и се надуха след около година ползване, а там бяха с 6 месеца гаранция.

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
#43

Поръчвал съм от citytel батерия за note 4. Оказа се с неработещ nfc чип..
#44

(2016-11-03, 22:59:42)NoMaD написа:  @sashkyyy, провери в dice. Купувах на 2 пъти оттам батерия и нямам оплаквания. Оригинални и с гаранция.

Благодаря за съвета, само да попитам снимките на продуктите(специално батериите), актуални ли са и отговарят ли на продукта, който си закупил? Мисълта ми е, че специално за Nexus-а показва, че дата на производство е от 2013, а на мен ми се иска малко по-нова нова батерия, че малко или много за 3 години капацитета най-вероятно се е смъкнал.

П.С. Късно се осетих, че навлизам  в off-topic, извинявам се.

ZTE BLADE with CyanogenMod 11.0(4.4.2)
#45

Здравейте,

Първо.. нямам нищо общо с въпросната фирма, освен че съм еднократен (за сега) клиент.

Чета форума отдавна.. но никога не ми се е налагало да пиша..
На фона, че по форумите се оставят само отрицателни мнения.. защото човек винаги ще дойде да мрънка, но рядко ако е доволен.
Реших да оставя положителен коментар.. точно защото съм много доволен и щастлив от бързата и безпроблемна замяна.

Темата я изкопах.. защото преди да върна телефона гаранционно се разчетох доста за гаранционното обслужване на въпросната фирма и на Сони като цяло.
Не знам какви доказателства искате.. ако искате сканират протокол за гаранционна замяна.. или снимка на новия телефон Smile.

Не мисля, че трябва да доказвам каквото и да е. Аз също останах приятно изненадан.

И реших, че като получа нов телефон за седмица... е редно поне фирмата да получи положителен feedback.

Поздрави!
#46

Редно е да ти заменят неработещ телефон, който се рекламира като водоустойчив и дефектира при твоите обстоятелства. Фирмата Сони, и в частност представителствата в България заменят такива дефектирали устройства с нови. Фирмата продавач .... не е направила това за своя сметка или заради теб.

времето е като парите - никога не стига
#47

https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=60919

[Изображение: 21693249.jpg]
#48

(2016-11-03, 23:07:23)android_97 написа:  Аз също препоръчвам dice - поръчах няколко батерии за самсунг и са си оригинални с 2 години гаранция. От ситител също съм поръчвал, оказаха се фалшиви и се надуха след около година ползване, а там бяха с 6 месеца гаранция.

Това е нон сенс и ще ми бъде интересно да видя резултат при предявена претенция след 15 месеца да речем,  защото производителят ти дава 6 месеца гаранция в нов телефон за батерията, а търговец да ти даде 24 месеца гаранция на същия консуматив, предлаган отделно. Особено като знам батериите на Самсунг в почти всичките им телефони как се раздуват ако стоят повече на зарядно.
Темата е заключена




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)