Мнения: 1 503
Теми: 4
Член от: 2015-12
Репутация:
149
Устройства: Redmi note 3
и аз съм купувал,много са бързи и нямаше проблеми
Мнения: 2 962
Теми: 26
Член от: 2011-12
Репутация:
512
Устройства: S20+
Взех телефон от Емаг, към който няма никакви документи за покупката и гаранционната карта липсва. Как може да няма документи? При проблем къде се сервизира, у нас или се праща в Румъния?
S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9T > Redmi Note 8 > Redmi Note 8 Pro > Mi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note lite > Poco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11 > Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+
Мнения: 2 966
Теми: 11
Член от: 2011-01
Репутация:
432
(2020-07-16, 20:25:12)airbus написа: Взех телефон от Емаг, към който няма никакви документи за покупката и гаранционната карта липсва. Как може да няма документи? При проблем къде се сервизира, у нас или се праща в Румъния?
Гаранцията е online:
https://www.emag.bg/user/warranties?ref=nua_guarantees
Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Мнения: 2 966
Теми: 11
Член от: 2011-01
Репутация:
432
При проблем с апарата куриер идва и го взема от адрес, а когато го върнат ремонтиран пак го получаваш с куриер - всичко е за тяхна сметка.
Бях върнал една Lumia, заради запечени пиксели и след 10-ина дни я получих обхватно със сменен дисплей, а не както очаквах около 30-тия ден.
Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Мнения: 2 962
Теми: 26
Член от: 2011-12
Репутация:
512
Устройства: S20+
При толкова официални сервизи на Самсунг в София, ще го изпращат в далечна Румъния. Направо е учудващо.
S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9T > Redmi Note 8 > Redmi Note 8 Pro > Mi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note lite > Poco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11 > Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+
Мнения: 2 966
Теми: 11
Член от: 2011-01
Репутация:
432
Като не те устройва пазарувай от България, а не от eMAG.
Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Кое те притеснява? Извършват дейност според българското законодателство и плащат данъци, глоби (сериозни) тук. Издават фактури. Идват да ти вземат покупката при проблем от вратата и ти я връщат пак там безплатно. Не са единствените, edigital са на подобен принцип, ако, не се лъжа.
(Последна редакция: 2020-07-17, 10:47:10 от
gurcayy.)
Мнения: 20 039
Теми: 733
Член от: 2011-08
Репутация:
5 444
Устройства: GP 6
Колеги, някой да има повече информация за "Техно Мобил Плюс" ЕООД? Наистина ли се водят директен вносител на OnePlus за България?
(Последна редакция: 2020-08-31, 16:07:25 от
NoMaD.)
Мнения: 407
Теми: 7
Член от: 2011-02
Репутация:
30
Може ли мнения за allgsm.eu. Търся да закупя Xiaomi Mi Note 10 Lite и там цената му е 140 лева по-евтина от Технополис. Поне в описанието на сайта им пише, че телефоните са Европейски модели и се сервизират в официалните им сервизи за България. Ако някой е имал опит ще съм благодарен, ако сподели.
Samsung Galaxy S4
Мнения: 324
Теми: 13
Член от: 2019-01
Репутация:
106
Устройства: краставо магаре за транспорт
Онлайн търговията колкото хубава - толкова и пошла е. Най вече опита с познания емаг, проблеми след проблеми като дойде ред за поправка, сервиз, връщане на пари, оплакване, ремонт, продажба на нов продукт - а вместо нов продукт получиш отворена кутия и артикул с омазани отпечатъци от пръсти по него. За съжаление цените на повечето стоки в тази платформа е толкова завишена, че единствено глухите петли от село с кокоши мозък не вдяват огромната далавера или по разбираемо печалба. Балканския манталитет е толкова далече от тази търговия, че поне десет години ще се нужни за да се отърве родния пишман онлайн търговец от бай ганьовщината.
(Последна редакция: 2020-09-07, 08:50:32 от
fotograd.)
Мнения: 1 783
Теми: 8
Член от: 2012-10
Репутация:
725
Устройства: ...
Имат и добри предложения, но от известно време е пълно с абсурдни такива, а като наближи черен петък, крият някои стоки, пускат ги уж намалени, ама тя преди черния петък била 200 лв., а те я пуснали намалена видиш ли от 400 на 250. Не е като да не е имало скандали и около тях.
За връщане на дефектна стока не знам как е, предполагам са коректни, поне ако търговецът е eMAG, не ми се е случвало. От онези дни върнах една заради неточно описание, бързо дойде куриер да я взема и приеха довода ми, че даже и ваучер за 10 лв. ми дадоха като извинение.
Мнения: 1 649
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
539
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
И на тях съм им ял попарата, добре, че беше намесен официален сервиз та станаха трудно нещата, а иначе въобще нямаше да станат! Откакто всякакви/коректни и мошеници/ им ползват платформата, стана още по-зле! Разбира се, това си е моя гледна точка. С черния петък също, 6 месеца набрюдавам нещо и накрая по-скъпо от момент в нечерен петък.
времето е като парите - никога не стига
(Последна редакция: 2020-09-07, 14:07:57 от
pepy1.)
Мнения: 1 783
Теми: 8
Член от: 2012-10
Репутация:
725
Устройства: ...
И аз съм съгласен, че в еМАГ си заслужават основно те като търговец и тук-там има и от някакви неизвестни разни оферти, но там бих посъветвал да се купуват неща, които не са с гаранция или скъпи, ще дам прости примери: парфюм, покривка, обикновена детска играчка... Въпреки всичко, дори самите еМАГ, ако предлагат стока Х за 200 лв., както съм дал предния пример, на черен петък тя изчезва от тях като оферта и се появява буквално от търговец тип бай **й, който я е намалил от 400 на 250 и съвсем основателно може човек да си мисли, че този никому неизвестен търговец е нещо дъщерно на самите еМАГ. Може и да не е, но е факт, че шмекерията е с тяно съдействие.
Да, аз съм "за" онлайн пазарауването в повечето случаи (и в голяма част пазаруваме така с жена ми, както от България, така и от чужбина, това го правя от над 10 години) - пести време и дори понякога да е с доставка - че ако трябва да запаля колата или да отида с транспорта до еди кой си магазин, а в повечето случаи МОЛ - какво печеля? Ами губя и време. Но при дрехите, например, е хлъзгаво, защото стандартите не са като преди и ако от един производител 2XL блуза ти става, при друг може да е само XL или пък да е 3XL. Както и 43-и номер обувки от марка Х да отговаря на 42 от марка Y и това отделно от факта, че дизайна при дрехи и обувки много влияе на това дали ще са ти удобни, дори да ти стават, както и дали ще ти станат.
(Последна редакция: 2020-09-07, 16:26:06 от
fifth_root.)
Мнения: 1 649
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
539
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
Амазон никога няма да остави недоволен клиент/с основание/ некомпенсиран - личен опит. Оборота на платформата расте - факт, но порасна много благодарение на външните търговци в нея, продаващи под нейната марка, но имащи съвсем различни правила. Когато някой реши да се регистрира и започне пазаруване в емаг, едва ли знае, че там продават не само те. Сигурен съм, че много преди емаг да стъпи от румънско тук, има хора които са поръчвали онлайн - аз съм пример за това. Наистина куриерите се задъхват, електронната търговия се е увеличила наистина много през последните 5 години, прогрес - какво да го правиш
Винаги има доволни и недоволни, всичко въпрос на личен избор къде и какво да купува. Лошото е, че много обобщаваме, ако си бил прецакн значи този електронен магазин не струва, но не винаги е така!
времето е като парите - никога не стига
Мнения: 1 783
Теми: 8
Член от: 2012-10
Репутация:
725
Устройства: ...
То и самите търговци се усетиха, че е по-евтино за тях да стимулират онлайн услуги и търговия: не поддържат офиси и магазини, съответно нямат консумативи, наеми и заплати за персонал. Важи за всички: банкови институции, услуги, търговци, дори и при някои хранителни вериги или заведения. Но от това печелят както и те и то без да е на наш гръб, така и ние, защото ти идва до вратата и често ти дава и някаква отстъпка, освен че ти спестява време. Аз съм "за" отново. Това още повече натиска конкуренцията и я кара да бъде все по-коректна спрямо потребителя. Но пък когато е, заслужено й носи и печалба.
(Последна редакция: 2020-09-07, 16:59:16 от
fifth_root.)
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
(2020-09-07, 00:50:15)milenvn написа: Онлайн търговията навлиза все повече дори и в традиционно консервативни страни като България.
Въобще не мисля,че България е консервативна в това отношение. Дори напротив.