Първо мнение - Закупуване на стоки от онлайн магазини - препоръки, насоки и диску
#1

Здравейте, мисля да закупя телефон от въпросният интернет магазин: gsm-bg.eu.  Моля ако някой е имал вземане-даване с магазинът, нека да сподели своят опит.
Поздрави.
Извинявам се ако темата не е в точният раздел. Преместете я ако е нужно.



Малко преработих заглавието. Поради зачестилите теми за този или онзи магазин, вдигам темата като "Важна" .



Ще помоля:


В темата да НЯМА работещи линкове към онлайн магазините! 
vladdark

HTC Desire HD/ Lg G3 32gb/ Lg G6
Цитирай

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Закупуване на стоки от онлайн магазини - препоръки, насоки и диску

и аз съм купувал,много са бързи и нямаше проблеми
Цитирай
Аксесоари

Взех телефон от Емаг, към който няма никакви документи за покупката и гаранционната карта липсва. Как може да няма документи? При проблем къде се сервизира, у нас или се праща в Румъния?

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай

(2020-07-16, 20:25:12)airbus написа:  Взех телефон от Емаг, към който няма никакви документи за покупката и гаранционната карта липсва. Как може да няма документи? При проблем къде се сервизира, у нас или се праща в Румъния?

Гаранцията е online: https://www.emag.bg/user/warranties?ref=nua_guarantees


[Изображение: 01.jpg]

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай

(2020-07-16, 21:32:46)centur написа:  Гаранцията е online: https://www.emag.bg/user/warranties?ref=nua_guarantees

Благодаря! Прочетох условията и видях при наличие на проблем, стоката трябва да се праща чак в Румъния, което е неприемливо. Закупих продукт от Емаг България, не Румъния. Утре им връщам телефона.

• Гаранцията се предоставя от „Данте интернешънъл“ С.А. с адрес Soseaua Virtutii, no. 148, sector 6, Bucuresti, Romania.
• Гаранцията се осъществява безплатно във всеки работен ден на адрес: Soseaua Virtutii, no. 148, sector 6, Bucuresti, Romania.

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай

При проблем с апарата куриер идва и го взема от адрес, а когато го върнат ремонтиран пак го получаваш с куриер - всичко е за тяхна сметка.
Бях върнал една Lumia, заради запечени пиксели и след 10-ина дни я получих обхватно със сменен дисплей, а не както очаквах около 30-тия ден.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай

При толкова официални сервизи на Самсунг в София, ще го изпращат в далечна Румъния. Направо е учудващо.

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай

Като не те устройва пазарувай от България, а не от eMAG.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай

(2020-07-17, 09:12:57)centur написа:  Като не те устройва пазарувай от България, а не от eMAG.


Разбира се, можеше това да е написано в условията на сайта им ,а не да го разбираш  след като платиш в гаранционната карта. Smile

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай

Кое те притеснява? Извършват дейност според българското законодателство и плащат данъци, глоби (сериозни) тук. Издават фактури. Идват да ти вземат покупката при проблем от вратата и ти я връщат пак там безплатно. Не са единствените, edigital са на подобен принцип, ако, не се лъжа.
Цитирай

(2020-07-17, 10:46:33)gurcayy написа:  Кое те притеснява? Извършват дейност според българското законодателство и плащат данъци, глоби (сериозни) тук. Издават фактури. Идват да ти вземат покупката при проблем от вратата и ти я връщат пак там безплатно. Не са единствените, edigital са на подобен принцип, ако, не се лъжа.

Нещата трябва да са ясно написани. Едигитал е вече под шапката на Емаг и го развалиха. Дори закупена тук гаранционна Дачия не я карат безплатно при проблем в Румъния. Има сервиз в България. Big Grin

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай

Колеги, някой да има повече информация за "Техно Мобил Плюс" ЕООД? Наистина ли се водят директен вносител на OnePlus за България?

 
Цитирай

Може ли мнения за allgsm.eu. Търся да закупя Xiaomi Mi Note 10 Lite и там цената му е 140 лева по-евтина от Технополис. Поне в описанието на сайта им пише, че телефоните са Европейски модели и се сервизират в официалните им сервизи за България. Ако някой е имал опит ще съм благодарен, ако сподели.

Samsung Galaxy S4
Цитирай

Първият за България шоурум на най-големият онлайн търговец на българският пазар- Емаг, ще бъде открит на 11-ти септември в Мол Сердика център. В София вече има билбордове с реклами, а на сайта на търговският център тече обратно отброяване до събитието:

[Изображение: 31562128.jpg]

Онлайн търговията навлиза все повече дори и в традиционно консервативни страни като България. По-ниските търговски надценки, с които работят търговците, редовните промоции, намаления и разпродажби, възможноста да купите желаната стока на момента от смартфона си и тя да бъде доставена безплатно до дома ви или близкият офис на Еконт/Спиди- всичко тези предимства продължават да увеличават непрекъснато дела на онлайн търговията. Ще бъде интересно да видим какво ще предложи новият шоурум на потребителите и дали ще привлече още повече клиенти към съвременният начин на пазаруване.


Цитирай

Онлайн търговията колкото хубава - толкова и пошла е. Най вече опита с познания емаг, проблеми след проблеми като дойде ред за поправка, сервиз, връщане на пари, оплакване, ремонт, продажба на нов продукт - а вместо нов продукт получиш отворена кутия и артикул с омазани отпечатъци от пръсти по него. За съжаление цените на повечето стоки в тази платформа е толкова завишена, че единствено глухите петли от село с кокоши мозък не вдяват огромната далавера или по разбираемо печалба. Балканския манталитет е толкова далече от тази търговия, че поне десет години ще се нужни за да се отърве родния пишман онлайн търговец от бай ганьовщината.
Цитирай

(2020-09-07, 08:43:53)fotograd написа:  а вместо нов продукт получиш отворена кутия 

Имам десетки поръчки от тях и винаги съм получавал нов продукт в запечатана кутия. Има включен преглед преди плащане и винаги може да откажете пратката, отделно имате право на връщане в 30 дневен срок. Услугата им да се ползва гаранция с куриер, който взима стоката от вашият адрес и я връща напълно безплатно е изключително удобна!

Емаг бяха и търговците, които въведоха събитието "черен петък" на бг пазара. Преди тях всеки си траеше и дереше потребителя до последно. От разпродажбите на черният петък съм спестил няколко хиляди лв на моето семейство.

Неслучайно се разраснаха изключително много в няколко европейски страни и ги купи голям международен фонд за инвестиции. Българските бизнесмени така и не разбраха нуждата от такъв модерен бизнес, за Амазон сме твърде незначителни. Така че добре че ги има Емаг и неслучайно оборота и продажбите им на българският пазар растат всяка година.


Цитирай

Имат и добри предложения, но от известно време е пълно с абсурдни такива, а като наближи черен петък, крият някои стоки, пускат ги уж намалени, ама тя преди черния петък била 200 лв., а те я пуснали намалена видиш ли от 400 на 250. Не е като да не е имало скандали и около тях.

За връщане на дефектна стока не знам как е, предполагам са коректни, поне ако търговецът е eMAG, не ми се е случвало. От онези дни върнах една заради неточно описание, бързо дойде куриер да я взема и приеха довода ми, че даже и ваучер за 10 лв. ми дадоха като извинение.
Цитирай

И на тях съм им ял попарата, добре, че беше намесен официален сервиз та станаха трудно нещата, а иначе въобще нямаше да станат! Откакто всякакви/коректни и мошеници/ им ползват платформата, стана още по-зле! Разбира се, това си е  моя гледна точка. С черния петък също, 6 месеца набрюдавам нещо и накрая по-скъпо от момент в нечерен петък.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай

Нормално е да има и недоволни, то от Амазон има недоволни, та тук ли Smile Важното е да се спазва едно основно правило- купува се само стока, която се продава и доставя от самите Емаг!! Всякакви други гаражни търговци се избягват задължително!!

Бизнеса на компанията се развива много добре, всяка година оборота расте с внушителни темпове! Сега откриват шоурум в Бг, говори се и за склад около Пловдив заради растящите обеми на търговия.

Добре че бяха те, да въведат концепцията на Черният петък в БГ. Сега всеки месец ноември други онлайн търговци ги следват, което ми позволява да си пазарувам буквално без пари витамини, хранителни добавки, обувки и т.н.

А забелязвате ли в последните години колко много нови офиси на Еконт и Спиди се откриха? Само в моят квартал в София са общо 4, на Еконт са с по 5 гишета/ работни места и в седмицата след черният петък опашките се вият на 10 метра извън офиса. Затова обикновено ходя да си взимам пратките от черният петък след 4-5 дни. Какво показва всичко това- че онлайн търговията расте с бурни темпове!!


Цитирай

И аз съм съгласен, че в еМАГ си заслужават основно те като търговец и тук-там има и от някакви неизвестни разни оферти, но там бих посъветвал да се купуват неща, които не са с гаранция или скъпи, ще дам прости примери: парфюм, покривка, обикновена детска играчка... Въпреки всичко, дори самите еМАГ, ако предлагат стока Х за 200 лв., както съм дал предния пример, на черен петък тя изчезва от тях като оферта и се появява буквално от търговец тип бай **й, който я е намалил от 400 на 250 и съвсем основателно може човек да си мисли, че този никому неизвестен търговец е нещо дъщерно на самите еМАГ. Може и да не е, но е факт, че шмекерията е с тяно съдействие.

Да, аз съм "за" онлайн пазарауването в повечето случаи (и в голяма част пазаруваме така с жена ми, както от България, така и от чужбина, това го правя от над 10 години) - пести време и дори понякога да е с доставка - че ако трябва да запаля колата или да отида с транспорта до еди кой си магазин, а в повечето случаи МОЛ - какво печеля? Ами губя и време. Но при дрехите, например, е хлъзгаво, защото стандартите не са като преди и ако от един производител 2XL блуза ти става, при друг може да е само XL или пък да е 3XL. Както и 43-и номер обувки от марка Х да отговаря на 42 от марка Y и това отделно от факта, че дизайна при дрехи и обувки много влияе на това дали ще са ти удобни, дори да ти стават, както и дали ще ти станат.
Цитирай

В началото и аз се плашех да поръчвам например обувки онлайн. Но- имате пълното право да пробвате на момента и веднага да върнете стоката, ако не ви стане или не я чувствате удобна. Напоследък поръчвам по два чифта обувки със съседни номера- връщам втория и му плащам доставката- около 4-5 лв. Последният път от shopsector дори не ме таксуваха за връщането на вторият чифт Smile

Така че- нека се развива още повече онлайн търговията!! Това води и до появата на по-добре платени работни места, като шофьор-доставчик например: 1500-2000 лв. Тези пари се връщат обратно в икономиката. А не да зарежда щандовете на минималната заплата в техноверигите, които неофициално се говори, че са на загуба от години и отчаяно си търсят купувач (без успех).


Цитирай

Амазон никога няма да остави недоволен клиент/с основание/ некомпенсиран - личен опит. Оборота на платформата расте - факт, но порасна много благодарение на външните търговци в нея, продаващи под нейната марка, но имащи съвсем различни правила. Когато някой реши да се регистрира и започне пазаруване в емаг, едва ли знае, че там продават не само те. Сигурен съм, че много преди емаг да стъпи от румънско тук, има хора които са поръчвали онлайн - аз съм пример за това. Наистина куриерите се задъхват, електронната търговия се е увеличила наистина много през последните 5 години, прогрес - какво да го правиш Smile  Винаги има доволни и недоволни, всичко въпрос на личен избор къде и какво да купува. Лошото е, че много обобщаваме, ако си бил прецакн значи този електронен магазин не струва, но не винаги е така!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай

(2020-09-07, 16:40:17)pepy1 написа:  Наистина куриерите се задъхват, електронната търговия се е увеличила наистина много през последните 5 години, прогрес - какво да го правиш Smile 

Зарекъл съм се тази година да снимам опашките пред куриерските офиси в понеделник след черният петък, защото наистина са огромни Smile  Още едно положително следствие от големият растеж на онлайн търговията- появата на нови добре платени работни места.


Цитирай

То и самите търговци се усетиха, че е по-евтино за тях да стимулират онлайн услуги и търговия: не поддържат офиси и магазини, съответно нямат консумативи, наеми и заплати за персонал. Важи за всички: банкови институции, услуги, търговци, дори и при някои хранителни вериги или заведения. Но от това печелят както и те и то без да е на наш гръб, така и ние, защото ти идва до вратата и често ти дава и някаква отстъпка, освен че ти спестява време. Аз съм "за" отново. Това още повече натиска конкуренцията и я кара да бъде все по-коректна спрямо потребителя. Но пък когато е, заслужено й носи и печалба.
Цитирай

Емаг започнаха да изпращат първите си оферти за новият шоурум в Сердика център:


[Изображение: 31580285.jpg]


Цитирай

(2020-09-07, 00:50:15)milenvn написа:  Онлайн търговията навлиза все повече дори и в традиционно консервативни страни като България. 

Въобще не мисля,че България е консервативна в това отношение. Дори напротив.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)