1520 написа:@didu я дай примери за такива телефони. Аз имам досег с G2, L5, L5 II, L7, Optimus G и Nexus 4 и такива проблеми не съм видял в никой от тях.
По темата - давай им го да си го оправят. Прави са за това, че вече само сервиза може да каже какво ще се прави. Правилото за 7 дни от покупката важи само за онлайн покупките.
Не искам да изразявам мнение за телефона понеже не съм го докосвал , дори само веднъж съм си играл за малко с Лг и то беше Г2 и изобщо не ми хареса,но новото Г3 обаче много ми хареса ,като дизайн ,като интерфейс , като цяло много-добър телефон , но като всички първи бройки някои имат дефект и докато се изчистят ще мине много време .
Относно този проблем по-принцип всеки магазин или оператор си има определен срок за рекламация , на операторите ВИВАКОМ , Глобул , Мтел срока е 48 часа , през тези 48 часа имаш право да направиш рекламация и може да ти го сменят с друг или да ти върнат парите . При Метро са 72 часа , При Техномаркет и Технополис е отново е 2 дни ,всичко това го казвам от личен опит понеже съм правил рекламация и са ми сменяли или връщали парите ,НО ТРЯБВА НАИСТИНА ДА НАПРАВИШ СКАНДАЛ ,АКО ОТКАЖАТ И ДА ПОВИКАШ УПРАВИТЕЛЯ ,ПОНЕЖЕ НЯМАТ ПРАКТИКА ДА ЗАМЕНЯТ СТОКА ИЛИ ПЪК НЕ ДАЙ СИ БОЖЕ ДА ВЪРНАТ ПАРИ (СТАВА ВЪПРОС ЗА ТЕХНОМАРКЕТ И ТЕХНОПОЛИС )
iPhone 13 pro 256GB , Samsung Note 20 Ultra ,Samsung Note 10 +, Samsung S10+,Samsung S9 + ,Samsung Note 5,Samsung Galaxy note 2 ,Note 3, Note 4/Samsung Galaxy S2, S4, S5, S6/ Samsung Galaxy A3 2016/ Samsung Galaxy J5 2015, 2106/Htc desire X , One X, One M7 ,Desire 816/ Sony Xperia Tipo , Z, Z1/ Zte Blade 2/ Lg G2 , G3, G3s Leon/.
(Последна редакция: 2014-07-08, 09:53:46 от
andreti013.)