Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Самоизключване - Проблем може би с батерията.
#1

Здравейте, проблема ми е следния на няколко пъти когато батерията на телефона е под 30%, той се изключи. След това се наложи махане на батерията и след това включване. Първия път го направи на втория цикъл на батерията, тогава се изключи към 5-6 пъти(беше доста дразнещо за телефон на 3дни). На следващия цикъл на батерията никакъв проблем. На по-следващия отново се изключи 2 пъти. Някой да има някаква идея от както може да се получи и само аз ли имам този проблем? Телефона е с 3Гб рам да уточня.

LG G3 32GB
Цитирай
Аксесоари
#2

Здр.,направи му хард ресет и ако не се оправи сервиз или направо им го връщай и си вземи друг.

SAMSUNG GALAXY S2 , Huawei P9 Lite
Цитирай
#3

Ще пробвам с ресета довечера. А за връщането от техномаркет ми казаха че няма такъв филм, пращат го на сервиз и си чакаш нищо че телефона беше на 3-дена.

LG G3 32GB
Цитирай
#4

Еее,да те може да кажат всичко,ама пък ти що не ги предупредиш,че ще сигнализираш на КЗП.При самсунг с4 имаше подобен проблем с батерията и направо ги сменяваха с нови батерии,защото знаеха за проблема,така че ако и тук започнат масово да се оплакват ще си свият перките от големите вериги като технотата и ще сменят не само батерии,ами и телефоните ако се налага.Успех и дано се оправи,че иначе е неприятна история особенно за чисто нов прехвален флагман.

SAMSUNG GALAXY S2 , Huawei P9 Lite
Цитирай
#5

ЛГ доста често имат проблем с самоизключването на телефоните си. Ето защо втора грешка с тях няма да направя, все се разправя, че е най-доброто на пазара, а всъщност само ядове... аз лично съм разочрован от смартфоните им в горния клас.

LG Optimus 2x - SGS III - SGS5 : ))
Цитирай
#6

@didu я дай примери за такива телефони. Аз имам досег с G2, L5, L5 II, L7, Optimus G и Nexus 4 и такива проблеми не съм видял в никой от тях.

По темата - давай им го да си го оправят. Прави са за това, че вече само сервиза може да каже какво ще се прави. Правилото за 7 дни от покупката важи само за онлайн покупките.
Цитирай
#7

за онлайн магазините вече е 14дни,обаче ми се струва че и за другите имаше нещо
Цитирай
#8

А аа не така , не ме плашете бе ,поръчах го днес в Мтел и утре го взимам !
По същество , няма такиви филми , задължени са в няколко дневен
срок да върнат продукта дори и да е напълно здрав и просто не ти е харесал . Хората си връщат телевизори и техника за няколко хиляди лева . Аз лично съм връщал техника и ми я подменят с нова . Трябва да говориш обаче с някой от супервайзерите .

LG G3 --- HONOR 10---Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
Цитирай
#9

Възможно е някоя програма да ти прави проблеми. Инсталирал ли си нещо екзотично?

К20 Pro
Цитирай
#10

didu написа:ЛГ доста често имат проблем с самоизключването на телефоните си. Ето защо втора грешка с тях няма да направя, все се разправя, че е най-доброто на пазара, а всъщност само ядове... аз лично съм разочрован от смартфоните им в горния клас.
Offtopic Да, този който е в подписати имаше масов такъв проблем. За друг не се сещам, а имам в момента 4 модела телефони на LG + таблет.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#11

Когато бях с xperia p го имах този проблем. Изключваше се на 30-40%. С хард ресет всичко си дойде на място.

Motorola Defy+ > LG Optimus Back > Sony Xperia P > LG G2 > Meizu MX4 > LG V10 > Iphone SE > Xiaomi Mi9t Pro > iphone 7 > Poco F3 256/8gb

Lenovo A3000 > LG G Pad 8.3 > Huawei M5 lite
Цитирай
#12

Снощи направих хард ресет, сега остава да видим дали ще има проблеми все още. Ще го тествам няколко дни и след това ще пиша.

LG G3 32GB
Цитирай
#13

1520 написа:@didu я дай примери за такива телефони. Аз имам досег с G2, L5, L5 II, L7, Optimus G и Nexus 4 и такива проблеми не съм видял в никой от тях.

По темата - давай им го да си го оправят. Прави са за това, че вече само сервиза може да каже какво ще се прави. Правилото за 7 дни от покупката важи само за онлайн покупките.

Не искам да изразявам мнение за телефона понеже не съм го докосвал , дори само веднъж съм си играл за малко с Лг и то беше Г2 и изобщо не ми хареса,но новото Г3 обаче много ми хареса ,като дизайн ,като интерфейс , като цяло много-добър телефон , но като всички първи бройки някои имат дефект и докато се изчистят ще мине много време .
Относно този проблем по-принцип всеки магазин или оператор си има определен срок за рекламация , на операторите ВИВАКОМ , Глобул , Мтел срока е 48 часа , през тези 48 часа имаш право да направиш рекламация и може да ти го сменят с друг или да ти върнат парите . При Метро са 72 часа , При Техномаркет и Технополис е отново е 2 дни ,всичко това го казвам от личен опит понеже съм правил рекламация и са ми сменяли или връщали парите ,НО ТРЯБВА НАИСТИНА ДА НАПРАВИШ СКАНДАЛ ,АКО ОТКАЖАТ И ДА ПОВИКАШ УПРАВИТЕЛЯ ,ПОНЕЖЕ НЯМАТ ПРАКТИКА ДА ЗАМЕНЯТ СТОКА ИЛИ ПЪК НЕ ДАЙ СИ БОЖЕ ДА ВЪРНАТ ПАРИ (СТАВА ВЪПРОС ЗА ТЕХНОМАРКЕТ И ТЕХНОПОЛИС )

  iPhone 13 pro 256GB , Samsung Note 20 Ultra ,Samsung Note 10 +, Samsung S10+,Samsung S9 + ,Samsung Note 5,Samsung Galaxy note 2 ,Note 3, Note 4/Samsung Galaxy S2, S4, S5, S6/ Samsung Galaxy A3 2016/ Samsung Galaxy J5 2015, 2106/Htc desire X , One X,  One M7 ,Desire 816/ Sony Xperia Tipo , Z, Z1/ Zte Blade 2/ Lg G2 , G3, G3s Leon/.



Цитирай
#14

Проблема ти не е с батерията. Понеже обмислях да си го взема се поразрових в нета за отзиви и попаднах на това
http://forum.xda-developers.com/lg-g3/he...n-t2803292
Вече има 22 страници с оплаквания от същия проблем в хда девелоперс




Ericsson GA 628 > Ericsson R320 > Sony Ericsson T630 > Sony Ericsson K800i > HTC HD2 > Samsung Galaxy Note 4
Цитирай
#15

И аз е следя темата в xda. Относно моя телефон откакто направих хард ресет да чукам на дърво не се е гасил. Дано да нямам повече проблеми.

LG G3 32GB
Цитирай
#16

и при мен се получи днес ,интересно е ,че се случи когато обхватът ми беше слаб ,след като се оправи обхвата спря да се гаси :confused:

LG G3 Titanium Grey, Ipad Mini White,Xiaomi Mipad
Цитирай
#17

To6oo написа:и при мен се получи днес ,интересно е ,че се случи когато обхватът ми беше слаб ,след като се оправи обхвата спря да се гаси :confused:
При мен също постоянно дава слаб сигнал на обхвата или изобщо без , като непрекъснато скача , но това не се отразява на връзката , не мога да си го обясня , хем показва ,че няма сигнал, хем пък си се кънекваш без проблем , в момента на разговора си се изпълва скалата докрай ?! Има ли някой подобни наблюдения ?

LG G3 --- HONOR 10---Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
Цитирай
#18

Изпълва се докрай защото ти превключва на 2G.

[Изображение: 21693249.jpg]
Цитирай
#19

dp4u4umi6ev написа:Изпълва се докрай защото ти превключва на 2G.
Даа, точно така излезе , включих само на 2G и скалата се изпълни докрай , значи 3G мрежата на Мтел е скръб , поне при мен у дома .

LG G3 --- HONOR 10---Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
Цитирай
#20

И при мен е така аз съм на виваком проблема не е в оператора ,надявам се скоро да пуснат ъпдеит.

LG G3 Titanium Grey, Ipad Mini White,Xiaomi Mipad
Цитирай
#21

На 2 дена ми е тел. от Глобул 32 гб версия и вчера като си легнах към 11 и станах по едно време през ноща тел. беше изключен. При условие че съм бил на 98% преди да легна. Днес ще пробвам хард ресет и в следващите дни ще видим дали ще има ефект или ще трябва сервиз.

LG G3 32GB
Цитирай
#22

Брей, че неприятно - днес щях да ходя да си купувам 32гб версия, а вече съм разколебан. Четох, че освен този проблем телефонът сериозно прегрявал при по-дълга работа, примерно 30 мин браузване, 10 мин заснемане или гледане на видео и т.н. Аз от 1 месец съм с G2 и съм страшно доволен, но мислех да го оставя на жената, а аз да си взема G3. Май ще трябва да чакам да фикснат малко проблемите, ама това значи поне 3-4 месеца. Лошото е, че на жена ми телефона се скапа и трябва спешно да купувам нещо и сега се чудя какво да правя - още едно Г2 ли, да рискувам ли с Г3 или пак самсунг, офффф?! Някой имал ли е проблем с прегряване, освен със спонтанно гасене?
Цитирай
#23

Аз вече една седмица го ползвам нямам никакъв проблем. Двама мои приятели също ползват Г3 и те нямат посочените проблеми. Това със самоизключването е софтуерен проблем, в XDA форума няколко човека след hard reset са остранили проблема .
Цитирай
#24

medunski написа:Брей, че неприятно - днес щях да ходя да си купувам 32гб версия, а вече съм разколебан. Четох, че освен този проблем телефонът сериозно прегрявал при по-дълга работа, примерно 30 мин браузване, 10 мин заснемане или гледане на видео и т.н. Аз от 1 месец съм с G2 и съм страшно доволен, но мислех да го оставя на жената, а аз да си взема G3. Май ще трябва да чакам да фикснат малко проблемите, ама това значи поне 3-4 месеца. Лошото е, че на жена ми телефона се скапа и трябва спешно да купувам нещо и сега се чудя какво да правя - още едно Г2 ли, да рискувам ли с Г3 или пак самсунг, офффф?! Някой имал ли е проблем с прегряване, освен със спонтанно гасене?

Вземай Г3,няма да сбъркаш.Аз съм 5 ден вече с него,и до тук нямам проблеми от никакво естество...батерията се държи много добре,а като се има в предвид ,че го изтървах още 1вата вечер в дискотека на земята и няма никакви следи от падането.
Цитирай
#25

аз от 10 дена съм с апаратчето и няма проблеми.по дефолт видеото и проц-а,в покой, работят на доста високи честоти.видеото пада до 200 мн рядко,а две ядра от процесора са винаги на по 300.с къстъм ядра доста ще се пооорави апаратчето
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)