Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с входящи обаждания ...
#1

При входящо обаждане телефона дава веднъж сигнал за свободно а след това оператор съобщава, че абоната е зает. Телефона през това време не звъни, след време се показва иконка със задраскано входящо повикване. Пробвах с връщане на настройките но ефекта траеше два дни. Не съм пипал никакви настройки. Работи с една сим карта в гнездо 1. Благодаря Ви предварително за помощта и Ви пожелавам весели празници!
Цитирай
Аксесоари
#2

Същия проблем. Телефона е на 2 дни. Ако някой има решение ще съм много благодарен!
Цитирай
#3

Смени режима , примерно от 4G >> 3G >> 2G

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#4

И при мен е същият проблем.Сменявах и режимите 2G/3G и комбинирано и проблема пак си го има.Абонат на Мтел съм даже ми смениха и СИМ картата с нова че понякога уж старите карти правили проблем.Уви и това не помогна.След като закупих апарата веднага го ъпдейтнах и с последната версия която е в момента за него и пак не работят входящите повиквания подобно както са писали и колегите.Забравих да спомена че телефона е така от първият ден в който го закупих от магазин на Мтел.След около 2 седмици ходене по мъките четене на форуми и правене на всякакви настройки и опити входящите обаждания да заработят като хората резултата е че днес върнах телефона и го пратиха в сервиз.Моля ако все пак някой знае отговора на мистериозният проблем на този телефон към входящите повиквания да сподели точно как и дали е до настройка (което силно ме съмнява)или просто е дефектна бройка и си плаче за смяна.

Благодаря предварително!
Цитирай
#5

Колега, това ми прилича на забрана  на входящите повиквания. Преди по същия начин един "бастун" ми дължеше пари и като му звънях първо ми дава един път свободно и после веднага заето. Оказа се, че ме е сложил в черен списък или нещо подобно, но беше като в твоя случай. Виж си настройките на входящите обаждания, там където са настройките за пренасочване, гласова поща, забрана на повикваниаята и т.н. Натискаш слушалката, после левия бутон- настройки- гласово повикване , и там гледаш как са ти настройките, като си избираш на коя карта ако си с две.

ПП.  Дори и да му връщаш заводските настройк на телефона няма да се оправи, тези настройки се задават от оператора, като ги зададеш те си остават така дори и да смениш телефона.

Samsung A21S ,  Samsung A6 
Цитирай
#6

Не е това колега,като ме търсят не дава заето а оператора казва че ''Телефона е изключен или е извън обхват''.Не съм добавял и никого по черни списъци и т.н.Телефона го ползвам с една СИМ карта на Мтел а не с две.И проблема не е всеки път когато ме търсят.Да речем един и същи човек ме търси в 10 часа сутринта и се свързва а после да кажем ме търси в 16:00 и операторът му казва гореспоменатото.
Цитирай
#7

Аз имам същиа проблем...Ако някой има решение на този проблем ще съм много благодарен
Цитирай
#8

(2015-04-22, 22:15:07)diwakaaa написа:  Аз имам същиа проблем...Ако някой има решение на този проблем ще съм много благодарен

За съжаление няма решение колега!
Касае се за хардуерен проблем.Или по точно дефектен Комуникационен Модул.На мен ми смениха цялото дъно и телефона заработи нормално след това.Ако някой го има този проблем на точно този модел да си знае че апарата му е дефектна бройка!Моя апарат ходи 4 пъти на сервиз докато не заведох Жалба и накрая не само че ми заменниха дънната платка на телефона а направо замениха и апарата след анулиране на договора с Мтел.Сега си взех Samsung Galaxy A3 и съм повече от доволен.
Lenovo вече не искам да ги виждам!
Цитирай
#9

Здравейте, може ли някой да ми помогне. При мен проблема е ползвам апарата с две СИМ карти, когато говоря по 1 СИМ и ме набират на 2 СИМ дава че ''Телефона е изключен или е извън обхват''. И обратно като говоря на СИМ 2 на СИМ 1 дава същото.
Цитирай
#10

Колега всички телефони са така, защото са с един радио модул, когато говориш по едната карта другата се изключва. Има и телефони с два радио модула, но почти всички вече ги правят с един.

Samsung A21S ,  Samsung A6 
Цитирай
#11

(2015-08-24, 14:36:30)miho_80 написа:  Здравейте, може ли някой да ми помогне. При мен проблема е ползвам апарата с две СИМ карти, когато говоря по 1 СИМ и ме набират на 2 СИМ дава че ''Телефона е изключен или е извън обхват''. И обратно като говоря на СИМ 2 на СИМ 1 дава същото.

от настройките пренасочи двата номера един към друг.ако говориш по СИМ1 и те търсят на СИМ2 да пренасочва към СИМ1 и обратно и си готов.ще разбираш че те търсят и ще им дава заето Smile

Siemens C35>Nokia 3310>Samsung X500>Nokia 6131>Nokia 6260>Nokia 6290>Nokia 6220>Sony Ericsson Xperia X10>Prestigio 4055>Lenovo A536>Lenovo P70>Redmi Note 3 MTK>Redmi Note 3 Pro>Redmi Note 4x>Mi 8 Lite>Mi 9 Lite
Цитирай
#12

Колеги, изключете си анти-спама от Security програмата.
Цитирай
#13

Някой има ли проблем с качеството на разговора защото понякога се чува лошо независимо дали аз съм набрал или мен са ме набрали и се оправя като затворя и набера отново.
Цитирай
#14

Защо като блокирам даден номер чрез анти спам на секюрити леново и след това го изтрия от списъка антивирусната продължава да го блокира. Пробвах чрез чистене на данни и деактивиране на програмата но след като я активирам пак същата работа.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)