Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

проблем с Sony xperia Z3. - Постоянно включен самолетен режим
#1

Здравейте,

имам проблем със sony xperia z3.
извинявам се предварително, ако не е тук мястото за този въпрос.

Реших да изпробвам водоустойчивостта на телефона. С тази разлика, че го потопих във вана с минерална вода. Проверих дали отвсякъде е затворен и го потопих. Като го изкарах, капачето за SIM картата беше отворено и там е влезнала вода. Дали заради прекаленото топлата вода, нещо е поддало капачето или .. се е ударил в дъното не знам. Резултата е налице.

Първо не спираше да се рестартира. Едвам го изключих и го оставих да изсъхне.
Камерата се беше запотила отвътре и копчето за увеличаване и намаляване на звука не работи нормално.
Изсуших камерата със сешоар, но вътре остана замазано ( предполагам това нямам как да се оправи).

Като софтуер всичко работи добре, с изключение на това, че не мога да набирам и приемам разговори.
Като тръгна да набирам изписва. "Първо изключете самолетния режим, за да може да проведете обаждане."
А той е изключен.

Предполагам, че този проблем е софтуерен и може да се реши.

Моля за съдействие, ако някой знае как да реша проблема.
Благодаря предварително!!!



До тук.. направих factory reset - няма ефект.
Пробвах с друга SIM карта също няма ефект.
Цитирай
Аксесоари
#2

Според мен проблема идва само и единствено от това, че е влязла вода и нещо вътре е дало на късо.. Пробвай да го оставиш за 24 часа, пък току виж се оправил (слабо вероятно, но все пак... Нямаш какво да губиш...)
Цитирай
#3

Единствената софтуерна останала възможност е repair през Sony PC Companion, но се съмнявам да има резултат.
Проникналата вода е дала резултат. Носи го утре в сервиз да го изсушат и почистят и виж как ще е.
Винаги след неприятна случка вода телефонът се носи в сервиз, не се правят домашни експерименти, защото рано или късно проблемите почват да се проявяват.

Xiaomi 11T Pro 256GB Moonlight White
Xiaomi Mi 11 256 GB Midnight Gray
Honor View 20 128GB Sapphire Blue + Honor MagicWatch 2 42mm Agate Black
Цитирай
#4

До колкото съм чувал.. този телефон не се поправя, а се заменя. Ако е по вина на клиента се доплаща наполовина на цената, за да се замени. Ако е от оторизиран сервиз. Утре ще го закарам.. и ще пиша после в форума.

Благодаря за помоща.
Цитирай
#5

Оторизиран сервиз? От тук нататък нямаш гаранция, защото в оторизирания сервиз (предполагам имаш предвид сервиза на съответния оператор) няма да приемат телефона, а в друг след отварянето гаранцията пада.

Xiaomi 11T Pro 256GB Moonlight White
Xiaomi Mi 11 256 GB Midnight Gray
Honor View 20 128GB Sapphire Blue + Honor MagicWatch 2 42mm Agate Black
Цитирай
#6

Гаранцията няма да ти я приемат. А 50% от цената ти поема застраховката, ако имаш такава изобщо. А телефона и да го оставиш изключен за 2 дена да изсъхне, може и да се оправи за момента, но след време ще почнат проблемите, защото самата платка се окислява и ако не се почисти хубаво в сервиз......
Цитирай
#7

k1kas написа:Проверих дали отвсякъде е затворен и го потопих. Като го изкарах, капачето за SIM картата беше отворено и там е влезнала вода.
Как така си проверил, че всичко е затворено, и след като си го потопил и капачето на Сим-а е отворено? :confused:
Това не мога да разбера как е станало!
Иначе отиваш с сервиза и им казваш че си го топнал във вода и е сдал багажа. Те задължително трябва да го сменят! За тези доплащания 50% от цената на апарата са си Български Оператори работи. Тука на жената без въпроси го подмениха. Просто го изпратиха в Сони сервиз да потвърдят повредата.

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#8

ИванМатин написа:
k1kas написа:Проверих дали отвсякъде е затворен и го потопих. Като го изкарах, капачето за SIM картата беше отворено и там е влезнала вода.
Как така си проверил, че всичко е затворено, и след като си го потопил и капачето на Сим-а е отворено? :confused:
Това не мога да разбера как е станало!
Иначе отиваш с сервиза и им казваш че си го топнал във вода и е сдал багажа. Те задължително трябва да го сменят! За тези доплащания 50% от цената на апарата са си Български Оператори работи. Тука на жената без въпроси го подмениха. Просто го изпратиха в Сони сервиз да потвърдят повредата.
Няма да му го приемат гаранционно, на самите капачета от вътрешната страна има лакмус, който при взаимодействие с вода се оцветява и така разбират, че не е било затворено явно добре капачето при потапяне. А за тези 50%, за които говори той вече казах какви са.
Цитирай
#9

получих също проблем като на колегата, със сим картата, след като си направих една, 2 снимки, не съм му дал фабричен рестарт и няма смисъл според мен да го правя. Разликата беше че, абсолютно отвсякъде беше затворен телефона, но явно е проникнала вода! Май ще се наложи и при мен сервиз, поне съм в гаранция още, ако имате предложения да пробвам нещо кажете....или да изчакам поне 24 ч?
Цитирай
#10

И при мен се случи същото със същите повреди.
Моля някой от горните пострадали да каже какво решение е предприел!  Sad
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)