Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Разлепване на задния панел (Xperia Z3 D6603 Black)
#1

 
 
 
Здравейте
Преди 2 седмици закупих z3 от Виваком, след 2 дни установих че задния панел на телефона пука между надписа и камерата, след което забелязах, че задния панел над камерата е започнал да се разлепва. Отидох във Виваком и ми казаха, че е дефект и трябва да се замени телефона при което ми сервираха, че трябва да изкачам защото нямат в наличност. Мина една седмица от проблема, казаха ми, че ще ми се обадят когато получат стока но така и никой не ми позвъня, трябваше да ходя всеки ден до магазина от който бях закупил телефона, докато не отидох днес и не видях, че имат в наличност но най нагло една от служителките ми заяви, че най вероятно няма да ми заменят телефона, описа проблема и ми каза, че трябва да изкачакам.. Биха ми го заменили само ако имам застраховка при тях иначе не. Някой с подобен проблем? Какво мога да направя в случея, защото не мисля да горя с 1000 лева.
Цитирай
Аксесоари
#2

След като телефонът е в гаранция, не би трябвало да е проблем да бъде сменен с друг такъв. Само в този ли магазин може да бъде подменен?

 
Цитирай
#3

(2015-01-21, 21:53:25)NoMaD написа:  След като телефонът е в гаранция, не би трябвало да е проблем да бъде сменен с друг такъв. Само в този ли магазин може да бъде подменен?

От там е закупен телефона, не знам дали има вероятност от друг магазин на Виваком да ми го сменят..
Цитирай
#4

Най-малкото могат все пак да направят справка къде в останалите магазини има бройки и да ти го доставят и да оправят проблема.

 
Цитирай
#5

(2015-01-21, 21:59:45)NoMaD написа:  Най-малкото могат все пак да направят справка къде в останалите магазини има бройки и да ти го доставят и да оправят проблема.

На това се надявам. Sad
Цитирай
#6

Свържи се с кол центъра на Sony.

Телефоните са:
Sony Mobile България - 0800 18 778
Sony България - 0700 17 669

За телефони е първият номер(то си личи, но все пак да кажа), за всеки случай ти давам и другия.

Обясни им за какво става въпрос, каква е точно ситуацията и им поискай съдействие.

'Love and sex are two things that really hang people up. And why that is..... I’ll, I’ll never fully understand.'
Stay open minded and... Be paranoid
Цитирай
#7

Моя телефон също беше закупен от виваком и имаше същия проблем, занесох го и ми казаха да изчакам до 1 месец (както си е по закон), звъннаха ми след 2 седмици и ми го замениха с чисто нов и до сега нямам никакви други проблеми. НЕ знам защо ти се правят така на тебе при мене бяха много коректни и точни.

SONY Xperia Z3 - Black  AND ASUS EEEPAD TF300T

                      SONY PlayStation 4 
Цитирай
#8

Те изобщо взеха ли ти телефона в този магазин или са ти казали да го предадеш при замяната, защото не е правилно? Трябва да ти го вземат, изпращат го в сервиз и там правят констатация за смяната и изпращат нареждане до магазина. Никой от служителите няма право да взима сам такова решение. Освен ако дълбоко не се бъркам аз.
Цитирай
#9

(2015-01-22, 08:11:56)GH0STFACE написа:  Те изобщо взеха ли ти телефона в този магазин или са ти казали да го предадеш при замяната, защото не е правилно? Трябва да ти го вземат, изпращат го в сервиз и там правят констатация за смяната и изпращат нареждане до магазина. Никой от служителите няма право да взима сам такова решение. Освен ако дълбоко не се бъркам аз.

Ами не, не ми го взеха, само го гледат и ми заявяват, че ако има смяна тогава ще го вземат. Толкова са неориентирани в този магазин вчера седят 3 служителки и гледат телефона умно и се чудят какво да правят.
Цитирай
#10

Да, ама какво означава "Никой от служителите няма право да взима сам такова решение ..."? Те са го подхлъзнали леко, според мен - ако ги питаш сега, ще отговорят "Ами той не ни е давал телефона за рекламация, това си е негов проблем". И ако отиде и го направи сега, предполагам, ще му тече едномесечния срок от този момент.
Цитирай
#11

Да, точно това исках да кажа горе, че ако се стигне до нещо официално, никъде няма черно на бяло, че той е предявил рекламация.
Трябва да има приемане на стока и писмено становище за ремонт или за замяна, а не само на приказки.
Отивай в друг магазин, нямат право да те върнат ако не е от тяхния. Все пак във документа за покупка и гаранция седи името на Виваком, а не на някакъв определен магазин.
Цитирай
#12

Днес опитах отново и попаднах на момчето от което закупих телефона беше възмутен защо не са реагирали още с първото ми ходене до магазина. Описа проблема, направи няколко снимки на телефона и го изпрати в сервиз каза ми, че се чака от 5 до 20 дни. И че най вероятно телефона ще бъде заменен за нов.
Цитирай
#13

Машала... Разгеле...

Хайде дано по-бързо се разреши случая в твоя ползва.
Цитирай
#14

Браво, колега.

Явно някой във Виваком се е помислил за голям началник и е взел тъпо решение. Аз имах подобен проблем като теб преди нова година.... Разлепи ми се предния панел в ъгъла. Веднага отидох в М-тел (от където е купен), те го сервизираха и след една седмица ми се обадиха да си го взема от офиса, в който съм го занесъл. Щом отидох до офиса, ми дават нов апарат.

Учудих се от бързата реакция, защото М-тел попринцип не са на много високо ниво като стане въпрос за коректно обслужване на клиенти. Но хората си ми го смениха и даже беше точно един ден преди Коледа. Аз го бях отписал, че поне до средата на Януари ще си кретам с една Нокиа с фенерче Smile . 

Samsung Galaxy S21+ 256GB Phantom Black
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE
Цитирай
#15

Мога ли да попитам като го взе имаше ли някаква пукнатина и съвсем лека да е била , смисъл заглеждал ли си го обилно ? Искам да си го взема след известно време , но вече като прочетох няколко теми в различни форуми открих че има различни дефекти като спукването, фуги имало и разни подобни. Някой ще ми каже ли дали да се спра на него или на друг ? '' Известното време '' ще е в порядъка на 6-7 месеца Big Grin . Ще изчакам да поевтинее. Чакам съвети и също историята на stenlly за да видим какво е станало Smile

Поздрави :3

Съжалявам, обърках темата ...
Цитирай
#16

defendeR99, тази статия ще ти е полезна при закупуването на новото устройство: https://www.androidbg.com/How-to-buy-Sony-Xperia  
Цитирай
#17

Много ти благодаря Smile
Цитирай
#18

днес ми се спука задния панел сам на новия тел който ми смениха преди по малко от 2 месеца,нямам думи вече,утре отивам в технополис да видя какво ще ми упорстват,а най странното е че се спука от дясната страна горе и то с две големи пукнатини

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#19

баси малшанса
Цитирай
#20

На Сони безсмъртният телефон май трябва да го гледаме като писано яйце...

1+6
9.0 Pie
Цитирай
#21

еми погледни колко са тънки елементите. преден заден панел. всички гонят 5-6мм и резултата е налице.

https://www.youtube.com/watch?v=9ZLLChEXzWk
Цитирай
#22

Аз го имах същият проблем, разлепи се предния и задния панел. Впоследствие си купих лепенки за панелите на телефона от ebay  и не съм се занимавал със сервизи. Дори не съм отлепвал целия панел а само мушнах лепенка в разлепеното. Предполагам, че ако някога е бил изобщо водоустойчив сега със сигурност не е, но не ме интересува особено.
Цитирай
#23

днес ми върнаха телефона,като гаранцията е отказана,понеже това е третия телефон от Z серията с който имам проблеми,за мое съжаление следващият вече няма да е сони,колкото и да плюеме сапунерките на самсунг,с тях проблеми не съм имал като и там съм преминал през note2,3,4 та сега просто ще си взема note5 като се появи на пазара

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#24

Каква е причината на отказа?
Цитирай
#25

Не основателна причина,така е записано в протокола

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)