Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-01
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Здравейте
Преди 2 седмици закупих z3 от Виваком, след 2 дни установих че задния панел на телефона пука между надписа и камерата, след което забелязах, че задния панел над камерата е започнал да се разлепва. Отидох във Виваком и ми казаха, че е дефект и трябва да се замени телефона при което ми сервираха, че трябва да изкачам защото нямат в наличност. Мина една седмица от проблема, казаха ми, че ще ми се обадят когато получат стока но така и никой не ми позвъня, трябваше да ходя всеки ден до магазина от който бях закупил телефона, докато не отидох днес и не видях, че имат в наличност но най нагло една от служителките ми заяви, че най вероятно няма да ми заменят телефона, описа проблема и ми каза, че трябва да изкачакам.. Биха ми го заменили само ако имам застраховка при тях иначе не. Някой с подобен проблем? Какво мога да направя в случея, защото не мисля да горя с 1000 лева.
(Последна редакция: 2015-01-21, 22:47:22 от
stenlly.)
Мнения: 19 971
Теми: 725
Член от: 2011-08
Репутация:
5 415
Устройства: GP 6
След като телефонът е в гаранция, не би трябвало да е проблем да бъде сменен с друг такъв. Само в този ли магазин може да бъде подменен?
(Последна редакция: 2015-01-21, 21:53:41 от
NoMaD.)
Мнения: 420
Теми: 4
Член от: 2012-01
Репутация:
51
Устройства: Samsung Galaxy Note, Xiaomi Redmi Note 2
Свържи се с кол центъра на Sony.
Телефоните са:
Sony Mobile България - 0800 18 778
Sony България - 0700 17 669
За телефони е първият номер(то си личи, но все пак да кажа), за всеки случай ти давам и другия.
Обясни им за какво става въпрос, каква е точно ситуацията и им поискай съдействие.
'Love and sex are two things that really hang people up. And why that is..... I’ll, I’ll never fully understand.'
Stay open minded and... Be paranoid
Мнения: 37
Теми: 1
Член от: 2011-01
Репутация:
0
Моя телефон също беше закупен от виваком и имаше същия проблем, занесох го и ми казаха да изчакам до 1 месец (както си е по закон), звъннаха ми след 2 седмици и ми го замениха с чисто нов и до сега нямам никакви други проблеми. НЕ знам защо ти се правят така на тебе при мене бяха много коректни и точни.
SONY Xperia Z3 - Black AND ASUS EEEPAD TF300T
SONY PlayStation 4
Мнения: 6 120
Теми: 319
Член от: 2010-09
Репутация:
604
Устройства: Пикльо 6 Про
Те изобщо взеха ли ти телефона в този магазин или са ти казали да го предадеш при замяната, защото не е правилно? Трябва да ти го вземат, изпращат го в сервиз и там правят констатация за смяната и изпращат нареждане до магазина. Никой от служителите няма право да взима сам такова решение. Освен ако дълбоко не се бъркам аз.
Мнения: 263
Теми: 1
Член от: 2010-07
Репутация:
127
Устройства: Samsung Galaxy A71
Да, ама какво означава "Никой от служителите няма право да взима сам такова решение ..."? Те са го подхлъзнали леко, според мен - ако ги питаш сега, ще отговорят "Ами той не ни е давал телефона за рекламация, това си е негов проблем". И ако отиде и го направи сега, предполагам, ще му тече едномесечния срок от този момент.
Мнения: 6 120
Теми: 319
Член от: 2010-09
Репутация:
604
Устройства: Пикльо 6 Про
Да, точно това исках да кажа горе, че ако се стигне до нещо официално, никъде няма черно на бяло, че той е предявил рекламация.
Трябва да има приемане на стока и писмено становище за ремонт или за замяна, а не само на приказки.
Отивай в друг магазин, нямат право да те върнат ако не е от тяхния. Все пак във документа за покупка и гаранция седи името на Виваком, а не на някакъв определен магазин.
Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-01
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Днес опитах отново и попаднах на момчето от което закупих телефона беше възмутен защо не са реагирали още с първото ми ходене до магазина. Описа проблема, направи няколко снимки на телефона и го изпрати в сервиз каза ми, че се чака от 5 до 20 дни. И че най вероятно телефона ще бъде заменен за нов.
Мнения: 6 120
Теми: 319
Член от: 2010-09
Репутация:
604
Устройства: Пикльо 6 Про
Машала... Разгеле...
Хайде дано по-бързо се разреши случая в твоя ползва.
Мнения: 21
Теми: 0
Член от: 2012-06
Репутация:
8
Устройства: Samsung Galaxy S21+ Phantom Black, Galaxy watch 4 Classic 46
Браво, колега.
Явно някой във Виваком се е помислил за голям началник и е взел тъпо решение. Аз имах подобен проблем като теб преди нова година.... Разлепи ми се предния панел в ъгъла. Веднага отидох в М-тел (от където е купен), те го сервизираха и след една седмица ми се обадиха да си го взема от офиса, в който съм го занесъл. Щом отидох до офиса, ми дават нов апарат.
Учудих се от бързата реакция, защото М-тел попринцип не са на много високо ниво като стане въпрос за коректно обслужване на клиенти. Но хората си ми го смениха и даже беше точно един ден преди Коледа. Аз го бях отписал, че поне до средата на Януари ще си кретам с една Нокиа с фенерче
.
Samsung Galaxy S21+ 256GB Phantom Black
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE
Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
днес ми се спука задния панел сам на новия тел който ми смениха преди по малко от 2 месеца,нямам думи вече,утре отивам в технополис да видя какво ще ми упорстват,а най странното е че се спука от дясната страна горе и то с две големи пукнатини
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2
Мнения: 484
Теми: 4
Член от: 2012-06
Репутация:
15
Устройства: OnePlus 6
На Сони безсмъртният телефон май трябва да го гледаме като писано яйце...
1+6
9.0 Pie
Мнения: 4
Теми: 0
Член от: 2011-03
Репутация:
0
Аз го имах същият проблем, разлепи се предния и задния панел. Впоследствие си купих лепенки за панелите на телефона от ebay и не съм се занимавал със сервизи. Дори не съм отлепвал целия панел а само мушнах лепенка в разлепеното. Предполагам, че ако някога е бил изобщо водоустойчив сега със сигурност не е, но не ме интересува особено.
(Последна редакция: 2015-07-26, 19:53:33 от
atsimir.)
Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
днес ми върнаха телефона,като гаранцията е отказана,понеже това е третия телефон от Z серията с който имам проблеми,за мое съжаление следващият вече няма да е сони,колкото и да плюеме сапунерките на самсунг,с тях проблеми не съм имал като и там съм преминал през note2,3,4 та сега просто ще си взема note5 като се появи на пазара
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2
Мнения: 6 120
Теми: 319
Член от: 2010-09
Репутация:
604
Устройства: Пикльо 6 Про
Каква е причината на отказа?
Мнения: 1 689
Теми: 4
Член от: 2012-11
Репутация:
267
Устройства: Samsung galaxy S7 edgeSony xperia Z5 premium
Не основателна причина,така е записано в протокола
Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2