Темата е заключена
Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Индивидуален проблем. ПОМОЩ !
#1

 
   
 
Здравейте ! Имам страшен проблем с телефона на който не мога да намеря решение и се надявам някой запознат с нещата да ми помогне. Ще обясня накратко ситуацията за да се фокусирам върху основния ми проблем. Преди 8 месеца си закупих HTC One M8 от магазин на Germanos и до сега не ми беше правил никакви проблеми освен масовия с покритието на задната камера. Преди месец обаче след като се събудих на сутринта (вечерта го бях заредил) телефонът се беше изключил и не искаше да се включи. Включих го към зарядното и го изчаках половин час но на екрана нямаше индикация че се зарежда ами светеше само диода в оранжево горе до говорителя. Зареждах го поне 12 часа като опитвах да го включа през 2-3 часа, но така и не се включи. На другия ден (9.02.2015) отидох и го оставих в Germanos за поправка с причината че не се включва. В магазина опитаха всички видове ресети които бях опитал и аз естествено но отново напразно. До 30-ден (10.03.2015) не получих известие че телефона e пристигнал в магазина и съответно отидох да си го потърся. Попитаха ме за имената ми и провериха дали имат оставен телефон на това име - телефон нямаше и тъй като не носих в себе си документа който ми дадоха когато оставих телефона бях помолен да отида да им го занеса за да може да се обадят в сервиза и да видят какво става. Отидох на 31-ия (11.03.2015) ден да представя документа който снимаха и казаха че ще ми се обадят. На 32-ия (12.03.2015) ден служителката с която разговарях ми се обади и ми каза че телефонът е при тях и мога да отида да си го взема даже бил в магазина от 26.02.2015 при тях. Тъй като по закон ако до 30-ия ден (включително) телефонът не бъде върнат магазинът е длъжен да замени телефонът с нов или подобен от същата ценова категория аз реших да не взема телефонът а да пиша жалба за забавянето, за това че не са ме известили както и за това че не ми беше даден до 33-ия ден. На 33-ия ден отидох да изискам копие от сервизния протокол изпокарахме се дори не се извиниха и се прибрах да напиша жалбата online през сайта им. При прекачването на този протокол към жалбата видях че становището на сервиза e "Прекратена гаранция - Мокрен", не отремонтиран и цена за поправката 625 лв.. Телефонът никога не е мокрен и изпускан и каквото и да било, на как да докажеш.. Получих отговор на жалбата с прикачени снимки към него на телефона отвътре. На снимките реално се вижда ръжда която няма как да се получи при еднократно мокрене. Поразчетох се из форумите и видях че това им е редовен номер на Germanos да излизат със становище че телефона е мокрен без той да е. Сега изгорях с 1400 лв. и единственото което ми се иска някой ако може да ми каже има ли шанс от HTC да го заменят като дефектна бройка - към кого да се обърна  и на някой заменяли ли са му изобщо телефона от там. Тук и да се боря няма да стане а и не знам какво мога да направя повече. Телефонът ми може да е намокрен от както съм го оставил в магазина до сервиза, може да е пристигнал на 32 ден и да ми се каже че е пристигнал на 15 ден. А най-жалкото е че не съм го мокрил и няма как да го докажа. За пореден път се почувствах истински българин, но не от тези националистите..
Аксесоари
#2

Ядосал си ги много. Грешката ти е че си чакал след 31 ден. Трябвало е още тогава да пуснеш жалбата и да си искаш телефона..
Жалби му е майката. На тая снимка с ръждивия телефон по нещо личи ли си че е твоя? IMEI примерно вижда ли се?

Motorola G5s XT1793
#3

В кой сервиз е ремонтиран. В този на германос или официалния на htc regenersis в Румъния.

Свържи със съпорта на htc в делничен ден, имат хора които говорят български.  Сега ще ти дам телефона за връзка:
008001100482

Samsung s21 ultra 
#4

Попринцип процедурата по ремонтирането на апарата в твоя случай е следната:
1. Оставяш апарата в Германос/Глобул/Теленор Телетъбис и производните му телета
2. От магазина отива към Техния сервиз, където НЕ му правят абсолютно нищо
3. От техния сервиз отиват в Мост компютърс, където отново не правят нищо по апарата
4. От Мост го изпращат към оторизиран сервиз в Румъния или Полша, където вече се диагностицита и ремонтира
След което обратно по каналния ред.
(малко off topic - За да се намали времето за чакане (драстично) и за да се избегнат кофти моменти лично аз нося апарата дирекно в сервиза на Мост)
В случая това което бих направил на твое място:
1. Жалба до КЗП за това, че не си си получил апарата в 30 дневен срок. Може би без много много да се обесняваш, че телефона е там, че уж е бил готов на 26.02, че имаш копие от протокол и т.н. Кратко точно и ясно - 30 дни телефона не ми беше върнат, търговеца отказва да изпълни задължението си по ЗЗП.
2. Разговор с Мост компютърс (0700 144 11) да направят проверка:
2.1. Апарат с IMEI бил ли е при тях
2.2. Кога е приет в техния сервиз (дата)
2.3. С какво оплакване е приет
2.4. В какво състояние в пристигнал при тях
2.5. Кога е изпратен към оторизирания сервиз
2.6. До кой сервиз е изпратен
2.7. Кога се е върнал при тях
2.8. С какво становище е върнат
2.9. Кога е изпратен обратно на Германос
2.10. Освен апарата каква документация е предадена на Германос
3. След като получиш тази информация > разговор с HTC. Както каза колегата mcontract звъниш на 00800 110 0482, НО задължително поискай да разговаряш с някой с нейтив Български (преди време това беше Сузи, но мисля, че вече не е при тях), че иначе КПД-то от разговора ще е доста ниско. Там съответно отново искаш информация:
3.1. Апарат с IMEI някога ходил ли е на сервиз
- Най-вероятно първата регистрирана информация при тях ще е от постъпването в готоризирания сервиз, евентуално може и да има информация от постъпването в Мост, но малко ме съмнява.
3.2. На коя дата е постъп за ремонт
3.3. С какво оплакване е постъпил
3.4. Какво са констатирали в сервиза
3.5. ИЗРИЧНО попитай правени ли са снимки на апарата след отварянето и изпратени ли са в последствие обратно по каналния ред
3.6. Кога са изпратили апарата обратно към Мост

Вече на база събраната информация преценяваш как да действаш. Лично аз имам съмнение, че глупаците от Германос са свършили някоя мизерия (или те са го отваряли, което си подсъдимо, или са го изтървали в кишата при транспорта например и са му е*али майката). Най-лошото в тази ситуация, е че както сам каза няма как да докажеш, че си го предал в отлично състояние.
Стискам палци от някъде да изкараш доказателства, след това е лесно > добър адвокат и не само, че ще ти дадат нова бройка ами и пари ще се ръснат. Най-важното е да не се отказваш.

Успех и ще се радвам да ни държиш в течение какво се случва.

iPhone 14 Pro
#5

(2015-03-14, 14:05:36)krokifena написа:  Ядосал си ги много. Грешката ти е че си чакал след 31 ден. Трябвало е още тогава да пуснеш жалбата и да си искаш телефона..
Жалби му е майката. На тая снимка с ръждивия телефон по нещо личи ли си че е твоя? IMEI примерно вижда ли се?

IMEI се вижда само на поставката за SIM картата която е поставена до самия телефон..

(2015-03-14, 15:03:21)mcontract написа:  В кой сервиз е ремонтиран. В този на германос или официалния на htc regenersis в Румъния.


Свържи със съпорта на htc в делничен ден, имат хора които говорят български.  Сега ще ти дам телефона за връзка:
008001100482

Телефонът не е ремонтиран.. иначе ми го връщат от сервиз на Germanos макар че в сервизния протокол никъде няма от къде идва телефонът, къде е бил, няма мокър печат нито какъвто и да е от самият сервиз, но по отговорът на Germanos се подразбира че е бил отворен в български сервиз цитирам: "Моля да имате предвид, че ремонтните действия се извършват само от квалифицирани специалисти на нашия търговски партньор, които се грижат за установяването на проблема на мобилния апарат по време на престоя му в сервиза и за неговото своевременно отстраняване." Благодаря иначе за номера ще видя какво ще направят те като представители Smile
#6

Е, няма как да бъде отварян от оторизиран севиз на територията на България, по простата причина, че такъв отдавна няма, Мост ги приемат, и без право на ремонт, ги изпращат в странство за поправка.

 
#7

(2015-03-14, 20:38:04)Константинов написа:  Попринцип процедурата по ремонтирането на апарата в твоя случай е следната:
1. Оставяш апарата в Германос/Глобул/Теленор Телетъбис и производните му телета
2. От магазина отива към Техния сервиз, където НЕ му правят абсолютно нищо
3. От техния сервиз отиват в Мост компютърс, където отново не правят нищо по апарата
4. От Мост го изпращат към оторизиран сервиз в Румъния или Полша, където вече се диагностицита и ремонтира
След което обратно по каналния ред.
(малко off topic - За да се намали времето за чакане (драстично) и за да се избегнат кофти моменти лично аз нося апарата дирекно в сервиза на Мост)
В случая това което бих направил на твое място:
1. Жалба до КЗП за това, че не си си получил апарата в 30 дневен срок. Може би без много много да се обесняваш, че телефона е там, че уж е бил готов на 26.02, че имаш копие от протокол и т.н. Кратко точно и ясно - 30 дни телефона не ми беше върнат, търговеца отказва да изпълни задължението си по ЗЗП.
2. Разговор с Мост компютърс (0700 144 11) да направят проверка:
2.1. Апарат с IMEI бил ли е при тях
2.2. Кога е приет в техния сервиз (дата)
2.3. С какво оплакване е приет
2.4. В какво състояние в пристигнал при тях
2.5. Кога е изпратен към оторизирания сервиз
2.6. До кой сервиз е изпратен
2.7. Кога се е върнал при тях
2.8. С какво становище е върнат
2.9. Кога е изпратен обратно на Германос
2.10. Освен апарата каква документация е предадена на Германос
3. След като получиш тази информация > разговор с HTC. Както каза колегата mcontract звъниш на 00800 110 0482, НО задължително поискай да разговаряш с някой с нейтив Български (преди време това беше Сузи, но мисля, че вече не е при тях), че иначе КПД-то от разговора ще е доста ниско. Там съответно отново искаш информация:
3.1. Апарат с IMEI някога ходил ли е на сервиз
     - Най-вероятно първата регистрирана информация при тях ще е от постъпването в готоризирания сервиз, евентуално може и да има информация от постъпването в Мост, но малко ме съмнява.
3.2. На коя дата е постъп за ремонт
3.3. С какво оплакване е постъпил
3.4. Какво са констатирали в сервиза
3.5. ИЗРИЧНО попитай правени ли са снимки на апарата след отварянето и изпратени ли са в последствие обратно по каналния ред
3.6. Кога са изпратили апарата обратно към Мост

Вече на база събраната информация преценяваш как да действаш. Лично аз имам съмнение, че глупаците от Германос са свършили някоя мизерия (или те са го отваряли, което си подсъдимо, или са го изтървали в кишата при транспорта например и са му е*али майката). Най-лошото в тази ситуация, е че както сам каза няма как да докажеш, че си го предал в отлично състояние.
Стискам палци от някъде да изкараш доказателства, след това е лесно > добър адвокат и не само, че ще ти дадат нова бройка ами и пари ще се ръснат. Най-важното е да не се отказваш.

Успех и ще се радвам да ни държиш в течение какво се случва.
Благодаря за подробната информация ! Ще изпълня всичко от написаното и ще пиша какво е станало ! Smile

(2015-03-14, 21:16:52)NoMaD написа:  Е, няма как да бъде отварян от оторизиран севиз на територията на България, по простата причина, че такъв отдавна няма, Мост ги приемат, и без право на ремонт, ги изпращат в странство за поправка.

Тогава не трябва ли на документа от сервиза да е упоменато от кой сервиз се връща с подпис и печат ? Не ми се вярва HTC да не ми предоставят документ с който да съм сигурен че е бил отворен от тях и че самите те са решили че е мокрен и да прекратят гаранцията. И толкова ли лесно става всичко решават мокрен и край - благодарим ви за инвестицията Undecided
#8

Може да говориш и с Ахмед, добре говори български и горе долу разбира за какво става дума.
При мен след като моят телефон се върна от Румъния беше издраскан на няколко места задния капак. След неколкократни разговори с Ахмед телефона ми беше заменен с нов, но пак  имаше одрасквания по капака. Но вече ми беше писнало и не исках да се занимавам  повече.
Четох, че има много недоволни от техните нови сервизи regenersis, преди сервиза им беше в Румъния Cordon electronics.
Сега явно да спестят пари са свалили качеството.

Samsung s21 ultra 
#9

(2015-03-14, 23:35:25)mcontract написа:  Може да говориш и с Ахмед, добре говори български и горе долу разбира за какво става дума.
При мен след като моят телефон се върна от Румъния беше издраскан на няколко места задния капак. След неколкократни разговори с Ахмед телефона ми беше заменен с нов, но пак  имаше одрасквания по капака. Но вече ми беше писнало и не исках да се занимавам  повече.
Четох, че има много недоволни от техните нови сервизи regenersis, преди сервиза им беше в Румъния Cordon electronics.
Сега явно да спестят пари са свалили качеството.

Прав си за regenersis. От там е върнат телефонът ми. Разговарях с момиче на има Нелина, беше много любезна каза че ще направи всичко възможно да помогне и че ще ме потърси до 7 дни за отговор от HTC и от сервиза. Писах и до КЗП.. При развитие ще пиша ! Благодаря на всички за помощта до сега !
#10

Аз съм комуникирал с хот лайн-а на HTC, с едно момиче обаче не мога да се сетя името й.
Мойта история беше за един OneX +, купен от виваком,връщан там 3 пъти за един и същ проблем, накрая написах жалба до КЗП и хората отидоха на място в магазина (също ми забавиха телефона 32 дена), при което от Виваком казали на инспектора, че телефона ми е там от 2,3,4 дена, но аз не съм си вдигал телефона и нямало как да ме известят, че е пристигнал. Аз му обесних на човека, че ако е на мое място и чака 3ти път по 30 дена, едва ли ще се прави на ударен и няма да иде да си вземе телефона. Както и да е след работа отидох взех си телефона и на документа,който го съпътстваше отгоре с химикал написано 2 пъти "Не вдига телефона" Big Grin
Обесних им, че с тия селски номера нищо няма да направят и си тръгнах. След това от HTC ми смениха стария телефон за M8 и се моля повече да не ми се налага да се разправям с тъпите български оператори.
#11

synex, има ли някакво развитие по твоя въпрос?

iPhone 14 Pro
#12

Има да..Продадох го за 70лв. за части, нямаше как да докажа че не е мокрен и че е дал дефект. Сега съм решил пак да взимам същия, но се колебая дали M8 или M8s ( някой запознат с разликите да ме светне ако може ) гледам сега и новият им A9 - не е лош, но с тази цена........... по-скоро M8/s едно от двете да е :Smile
#13

М8s е с осемядрен процесор, а м8 с четириядрен Smile
И батерията на м8s е малко по-голяма.
#14

Има разлика и в камерите.
При М8s основната камера е 13МР, при М8 е 4МР.

POCO F5 12/256 GB





#15

А сега си задайте въпроса: Броят на ядрата и количеството пиксели достатъчно условие ли са за повишена производителност на процесора и подобрено качество на снимките? Rolleyes
#16

Мхм, колкото повече, толкова повече, казал Мечо Пух, ама тука нещата не са точно така.
Лично за мен, избора е чистия М8, флагмана от 2014г.Боби е абсолютно прав!
И темата отиде в друга посока.....така че, ключ!

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Темата е заключена




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)