Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем при зареждане в автомобила
#1

  Здравейте колеги,
При последното ми пътуване през миналата седмица при мен възникна проблем със зареждането на телефона от 12V. запалка на колата. По-скоро проблема е в това,че при включена навигация НАВИГОН апарата в началото си дърпа ток и диодчето свети непрекъснато в червено. Обаче в някой момент започва диода да примигва в червено, дори два-три пъти ми излиза съобщение за проблем със зареждането, през това време горе вдясно иконката, че батерията е в процес на зареждане си стои. За 6-7 часа път от зареден на 100% ми падна дори до под 12%, после малко компенсира и вдигна до 15%.
Зарядното ми е с две USB букси на 2.0mA, и през двете го има проблема. Забелязах, че проблема  съвпада (може би случайно и няма пряка връзка) с това, че самият апарат вече почва да загрява, щото все пак е на стойка на предното стъкло, но тест за прегряване на CPU не констатира нищо такова, явно или от напичане, или от постоянна работа на екрана. Освен това имам непостоянен проблем с кабела, по-скоро с малкия жак, който влиза в апарата - поизносени са му от много ползване пружинните пластинки, които го задържат в буксата, но според мен това не е проблема, защото ако контакта се разхлаби, тогава ми изгасва и червения диод и батерийката горе-вдясно не е в режим речарджинг, а и това като цяло рядко се случва. Предполагам, че може би проблема е по-голям разход отколкото компенсирано зареждане, но не съм спец.
Предварително благодаря за идеи за справяне с проблема.


 
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравей колега.

Проблема ти е от това, че телефона зарежда в режим USB, съответно само с 500мА. Навигацията съответно товари процесора, екрана свети и тея 500мА са недостатъчни и почва да дърпа от батерията.

За да го накараш да зарежда с пълния капацитет на зарядното т.е. АС режим, трябва данновите кабели на усб порта (средните 2) да са окъсени. Китайците продават такива джади по 1-2$, но не е проблем и сам да ги окъсиш - в зарядното например.

[Изображение: MCH-326-1.jpg]
Цитирай
#3

Колега Jivkojj,
мислех, че твоята диагноза е вярната, тъй като и аз първоначално имах подобно притеснение, че зареждането е по-слабо от консумацията.
Обаче преди няколко дни установих следното: при ползване на телефона в режим навигация, той пак в началото се зарежда нормално, свети си диода червено непрекъснато, но след известно време пак започва да мига, телефона става ужасно нагрят и всичко по-горе описано. Спрях навигацията, изключих кабела, дори ухлаждах на духалките на климатика апарата. На връщане само включих телефона да се зарежда, докато стигна 100%. После стартирах Нави-то и така до София, освен, че не падна под 100%, то и апарата не се нагря повече от нормално. Разликата беше, че първия път беше топло и го печеше слънцето, а втория път вечер и доста хладно заради дъжд. Та според мен, причината е в прегряването, явно минава в някакъв защитен режим и преустановява зареждането, спомням си че преди години имаше случаи с гръмнали от батериите апарати следствие на прегряване когато се зареждат и едновременно се говори. Сега търся вариант как да намаля прекаленото нагряване, мисля си ако е следствие на допълнително "слънчасване", понеже съм с прозрачен протектор на апарата, дали да не си изработя нещо като сенник, който да слагам зад телефона, та да не го пече, но не съм сигурен дали това е причината.
Цитирай
#4

При мен. се получава същото когато е в запалката и с пусната навигация,стига до 50 градуса и изключва авт.зареждането диода мига и започва да пада батерията същите симптоми като при теб.

HTC Desire X / 4.1
DIVA 8 IPS / 5.1
Redmi Note 7 / 10 / 4/64
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)