Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ще ми признаят ли гаранцията?

Да споделя и аз моята мъка...
Собственик съм на g2 от година и 2 месеца...
Март месец тази година се появи петното, занесох го в Техномаркет и уж са сменили дисплея.
От 10 дена пак имам петно (то те са 2 петна де), отново на същите места. + бонус, тъча ми тотално отказва, за пръв път ми се случва такова нещо с тъч телефон, въобще не отчита че го натискам, не мога да напиша 1 смс... мега зле., + 2-ри бонус още от предния ремонт... след като ми го върнаха никой не ме чуваше като говоря, явно при смяната са разбърникали говорителите в долната част, общо взето си завирам телефона в устата, за да ме чуват.
Мисля да им го нося пак на Техномаркет и да оправят и 3-те неща, но съм малко разочарован че за година и малко, телефона 2 пъти прави такива дефекти.
Но нямам търпение да ги чакам 3 седмици отново, защото работя с телефона и вече се оглеждам за нов.
Чудя се дали г4 ще има същите проблеми... за г3 вече видях коментари че прави същите номера.

| Phone: hTC Sensation | ROM: Revelation v1.0.2 | kernel: SebastianFM 3.4.10@1512 MHz
| Recovery: 4Ext RC9 | Radio: 11.24A.3504.31_М |
Цитирай
Аксесоари

Ако го носиш отново на сервиз при тях или на когото е било колега преди да го приемеш пробваш абсолютно всички важни опции.Аз когато ми замениха телефона със нов пробвах му камерата,направих му тест за мъртви пиксели и разбира се звъннах на някой за да проверя дали всичко е точно чак тогава се разписах успех.
Цитирай

колега смяната на дисплея не гарантира,че няма да има нова поява на петна Sad

Samsung Galaxy Spica =>LG G2 Black 16GB => Huawei P10 Lite => Huawei Mate 20
Цитирай

Така, да споделя моя случай с get.bg.... Телефона му се появи жълто петно, долния ляв говорител не се чуваше добре и паметта вместо 32гб, "четеше" само 16gb (самия телефон е 32гб...). Занесох го гаранционно там и след 10 дни ми звънят да си го взема. Казаха ми,че само дисплея е сменен, а паметта кучета я яли + това, че нямало говорител отляво, понеже там бил микрофона....Викам си "Добре, айде, дисплея е сменен, паметта аз ще си я оправя, а говорителя....голяма работа". Прибирам се и гледам дисплея,че се подава отдолу. Натиснах го та се прибра, ма до кога ще стои така, един Бог знае....Ето снимки:
https://drive.google.com/file/d/0ByRKFUS...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0ByRKFUS...sp=sharing

П.П Мога ли някакво лепило да сложа отдолу, та поне да не стане фал след време

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай

а защо не им го върнеш да си го дооправят?

Samsung Galaxy Spica =>LG G2 Black 16GB => Huawei P10 Lite => Huawei Mate 20
Цитирай

Или направо да пусне една жалба срещу тях..

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай

Ха, ми да това си е за жалба. Напиши им една хубава жалба и направо да ги затварят като магазин.
Цитирай

В понеделник ще отскоча пак до тях, та да видим какво ще направят...Ако след това пак има някакъв проблем, ще пускам жалба

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай

@dancho2000 само да знаеш, че без касов бон няма как да подадеш жалба в КЗП.

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай

С тези двете не става ли
   
   

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай

Първата снимка не се отваря нещо през Тапаталк. Ти може да пробваш, но едва ли ще стане. Изрично е написано в закона, че за да се подаде жалба е необходим документ удостоверяващ покупката (касов бон).

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай

@ganchev, първата снимка е гаранционната карта.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай

Липсата на касов бон е практика на този и други подобни магазини, и ТОВА също е повод за разследване и санкции от комисията, още повече, че крайния потребител реално е подведен.

LG G2=>Xiaomi Redmi Note 4X=>Xiaomi Redmi Note 5 =>Xiaomi MI 9T
Цитирай

(2015-11-13, 11:31:54)ganchev написа:  @dancho2000 само да знаеш, че без касов бон няма как да подадеш жалба в КЗП.

Аз когато подадох жалба към кзп ми поискаха първа страница на договора и фактурата понеже загубих касовия бон.
Цитирай

Аз доста ядове бях брал с тея ИЗМАМНИЦИ от get.bg!! Дори тук във форума бях писал за "филма" с тях. Желая ти успех колега но не очаквай чудо от измислените КЗП, отново от опит говоря!
Цитирай

Не, че нещо ама и аз от опит да говоря-Има ли начин КЗП глобяват, работят в твоя изгода, поне в Пловдив е така, поне беше така в моя случай.

LG G2=>Xiaomi Redmi Note 4X=>Xiaomi Redmi Note 5 =>Xiaomi MI 9T
Цитирай

Първо УСПЕХ на колегата!!!  А второ, точно в Пловдив тези от КЗП (поне преди 2години) не ставаха за нищо. Имах всички документи, за стоката, която връщах около 7 пъти в сервиз, от който 6 за една и съща повреда. А от КЗП ми излезнаха със становището, че докато ми е ремонтират, не са длъжни да ми я заменят!

Siemens M55>>Nokia 3250 Symbian v9.1>>Nokia E51 Symbian v9.2>>hTC Wildfire - CyanogenMod V7.1.0.1 Android 2.3.7 or Stock ROM Android 2.2.1>>hTC E\/O + root + 3D Stock ROM>> 
LG G2 + CloudyG3 2.2 + Dorimanx 9.9 >> LG G4 >> Moto X4 >> Samsung Galaxy S10
Цитирай

И са прави. Няма такъв закон с който да ги принудят да ти сменят стоката, поради брой дефекти. Те действат според законите. Точно така беше и при мен, но ги санкционираха за други припуски, и с заплаха за още се съгласиха да ми сменят продукта

LG G2=>Xiaomi Redmi Note 4X=>Xiaomi Redmi Note 5 =>Xiaomi MI 9T
Цитирай

Днеска им го дадох, та да видим какво ще измайсторят....
@veso99, аз доколкото знам според закона след 3-тата "поправка" на един и същи проблем/дефект, искаш или нов телефон, или връщане на парите. Даже доста излязоха така на плюс с "лилавата" камера на HTC One M7 - замяна с нова M8-ца (та даже и M9-ка Big Grin )

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай

Няма такъв закон, за наше съжаление, поне сега няма. Всичко останало е решение на търговеца

LG G2=>Xiaomi Redmi Note 4X=>Xiaomi Redmi Note 5 =>Xiaomi MI 9T
Цитирай

Оставих си G2-ката за оправяне на дисплей (жълто петно) и капсолована батерия на 20-ти октомври. Утре стават точно 30 дни и телефонът ми не ми е върнат ремонтиран (политика им е да го върнат до 30 дни от оставянето му). Преди 3-4 дни ходих до офиса им , там служителка ми каза утре на 19-ти да отида да подпиша протокол за взимане на ново устройство , ако моето не бъде върнато до тогава. Днеска е 18-ти и силно ме съмнява , че ще ми се обадят. Утре отивам да си търся новото LG.
Цитирай

Такааа......днеска си го взех от get.bg, екрана пак сменен, тоя път на пръв поглед всичко е залепено както трябва, лайсната отгоре не е толкова "хромирана", обаче.......екрана ми изглежда като соларен панел. Много видимо се виждат лините (на тъча ли са, на дисплея ли са, не знам) и е малко дискомфортно. Ето едно сравнение с дисплея на един приятел (тоя отляво е моя, а тоя отдясно (дето е с "мазния" дисплей Big Grin, e на въпросния приятел)) –> https://www.dropbox.com/s/kio8y9tn7grjos...d.jpg?dl=0

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай

Споко и моя е на черти и незнам дали е заради това,ама още нямам петно,а го ползвам над година и половина,така че смятай го за бонус Smile

Samsung Galaxy Spica =>LG G2 Black 16GB => Huawei P10 Lite => Huawei Mate 20
Цитирай

Колко време отнема КЗП да помогнат с нещо , Виваком не искат да ми заменят G2-ката ми с G3-ка , защото 3-ката е по-евтина. Поисках си парите - още отговор нямам. Направил съм тема относно това , но видях , че тука повече е споменато за жалба към КЗП.

Благодаря !

Edit : Ако ми върнат парите , от кой магазин да си закупя G3 32GB (не ме интересува цената , просто да предоставят с коректно обслужване особено, ако се случи да им го оставя за гаранционно обслужване).Мисля да си го купя от Техномаркет, добра идея ли е ? Виваком ми стопиха нервите и сервиза им е под всякаква критика.
Цитирай

Купувай от технотата,поне ще си сигурен за произход и истинска гаранция,от онлайн магазините е по-евтино,но забрави за гаранция към официалните за ЛГ сервизи (мост и к&k)

Samsung Galaxy Spica =>LG G2 Black 16GB => Huawei P10 Lite => Huawei Mate 20
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)