2015-05-20, 13:41:10
Здравейте, не знам дали темата ми е за този раздел, но се надявам да има подобен на моя случай, за да се уверя нормално ли е това нещо или се гаврят с мен. Ситуацията е следната:
На 17-ти Април оставям апарат Xperia S, който е с гаранция до 6-ти Май за ремонт в магазин на Виваком. След седмица ми се обадиха да ида да си взема телефона и на място ми казаха, че гаранцията е отказана, защото е изтекла... след няколко минутно суетене с разбра, че гаранцията, дадена от Sony на Виваком е изтекла и съответно се обръщаме към друг сервиз на Виваком с питане дали устройството ще бъде заменно с ново или ще бъде поправено за сметка на Виваком. След още една седмица размисли и страсти от страна на сервиза се разбра, че апарата ще бъде замеен с нов, но понеже Xperia S вече не се произвежда ще ми предложат друг апарат на подобна цена. На въпроса дали мога аз да си избера новия телефон и съответно да доплатя разликата в цената получих положителен отговор и още на другия ден минах през магазина, за да им кажа какво съм си избрал. Е да, но мина още една седмица в чакане на официално предложение... В момента апарата вече е в магазина, парите са в мен, готов съм да го взема веднага, но чакаме "колегите да направят корекция на цената"... В крайна сметка днес е 20-ти Май, аз съм без телефон повече от месец, като от този месец реално телефона ми е бил в сервиз 1 седмица, през всичкото останало време чакаме "някакви колеги да направят нещо"... Звънях на 123, писах и оплакване на сайта на Виваком, но получавам едни и същи наизустени отговори от типа "такава е процедурата, отнема повече време, нека не с ангажираме със срокове". Разбирам, че не съм единствен клиент, разбирам че е необходимо да се издадат съответните документи от разлини места, но... вече 3 седмици ми се струва прекалено много време. Въпроса ми е някой минавал ли е през подобна процедура и наистина ли е необходимо толкова много време?
На 17-ти Април оставям апарат Xperia S, който е с гаранция до 6-ти Май за ремонт в магазин на Виваком. След седмица ми се обадиха да ида да си взема телефона и на място ми казаха, че гаранцията е отказана, защото е изтекла... след няколко минутно суетене с разбра, че гаранцията, дадена от Sony на Виваком е изтекла и съответно се обръщаме към друг сервиз на Виваком с питане дали устройството ще бъде заменно с ново или ще бъде поправено за сметка на Виваком. След още една седмица размисли и страсти от страна на сервиза се разбра, че апарата ще бъде замеен с нов, но понеже Xperia S вече не се произвежда ще ми предложат друг апарат на подобна цена. На въпроса дали мога аз да си избера новия телефон и съответно да доплатя разликата в цената получих положителен отговор и още на другия ден минах през магазина, за да им кажа какво съм си избрал. Е да, но мина още една седмица в чакане на официално предложение... В момента апарата вече е в магазина, парите са в мен, готов съм да го взема веднага, но чакаме "колегите да направят корекция на цената"... В крайна сметка днес е 20-ти Май, аз съм без телефон повече от месец, като от този месец реално телефона ми е бил в сервиз 1 седмица, през всичкото останало време чакаме "някакви колеги да направят нещо"... Звънях на 123, писах и оплакване на сайта на Виваком, но получавам едни и същи наизустени отговори от типа "такава е процедурата, отнема повече време, нека не с ангажираме със срокове". Разбирам, че не съм единствен клиент, разбирам че е необходимо да се издадат съответните документи от разлини места, но... вече 3 седмици ми се струва прекалено много време. Въпроса ми е някой минавал ли е през подобна процедура и наистина ли е необходимо толкова много време?
LG G3 D855 16GB Android 6.0 Marshmellow