Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

М 8 не се актуализира
#1

Здравейте!
Преди около месец ми смениха 7-мицата с М8. Работи безупречно, обаче вече месец не иска да се актуализира. Някои от апликациите се актуализират от време на време,но системата не. Стои си на версия андроид 4.4.4 и номер на софтуер 3.28.401.6 и не мърда.Като му дам да търси актуализация ми изписва,че няма налична за моя телефон.  
Вчера говорих с Ахмед. Каза ми да направя хард ресет и ако не се оправи да го пращам в Полша отново понеже би могло да бъде хардуерен проблем. Като го провери по имея каза ,че бил за Англия. Не знам дали това има значение, но и да е хардуер не ми се вярва много.
Та искам да помоля за съвет, какво да правя? Гаранцията ми изтича на 18 този месец и се страхувам,че ще направят така,щото да го забавят в сервиза и да ми таксуват ремонта евентуално.
 

HTC One M8
Цитирай
Аксесоари
#2

Имаш си дата на приемане в протокола!
Няма как да те таксуват,ако го оставиш навреме.
Цитирай
#3

Когато телефона е в сервиза това време ти се добавя в гаранцията така ми обясниха.
Т.е 30 дни стой в сервиза 30 дни ти се добавя гаранцията като това нещо се доказва с протоколите.


Цитирай
#4

Освен това като си я давал седмицата досега за ремонт, вероятно поне два пъти, то ти се удължава и това време. Моя бе на 18-ти май а го пратих на 4-ти. Сега на М8 имам общо още три месеца гаранция. И не се актуализира, щото е за Англия, а ти си в БГ. За да стане това, трябва или да идеш до Англия или да го отключиш с S-OFF и да смениш английския CID и MID. Прати им го, те ще ти го ъпдейтнат или ще го заменят. Искай M9 тоя път. Smile

Наполеон може да е изглеждал дребен по нощница пред леглото на Жозефина. Но в барутната буря при Аустерлиц той съвсем не е изглеждал дребен.
Цитирай
#5

В този случай гаранцията ми расте с около 40 дни - 20 с Виваком и 2 пъти по 10 с Мост. Вече оставих телефона в Мост. Надявам се до 10-тина дни да ми го върнат. Ако знаех, че може да се актуализира в Англия, нямаше да го оставям. Имам ходене в края на месеца там. Дори сега си мисля,че можеше да направя една проба поставяйки му английската сим карта дали нямаше да се актуализира.
Както и да е, вече е на път. Само не мога да си обясня тези в сервиза от небето ли са паднали да ми пращат английски телефон, чак Ахмед се учуди.

HTC One M8
Цитирай
#6

Има и други такива случаи. Не си само ти. Виж CID-а с тия команди -
cd c:\adb
adb reboot bootloader
fastboot getvar all

Ще видиш тия редове:

(bootloader) version: 0.5

(bootloader) version-bootloader: 3.19.0.0000
(bootloader) version-baseband: 1.25.21450002
(bootloader) version-cpld: None
(bootloader) version-microp: None
(bootloader) version-main: 4.16.401.10
(bootloader) version-misc: PVT SHIP S-ON
(bootloader) serialno: SH4ADWM04599
(bootloader) imei:
(bootloader) imei2: Not Support
(bootloader) meid: 00000000000000
(bootloader) product: m8_ul
(bootloader) platform: hTCBmsm8974
(bootloader) modelid:
(bootloader) cidnum: HTC__032
(bootloader) battery-status: good
(bootloader) battery-voltage: 0mV
(bootloader) partition-layout: Generic
(bootloader) security: on
(bootloader) build-mode: SHIP
(bootloader) boot-mode: FASTBOOT
(bootloader) commitno-bootloader: 3aa067db
(bootloader) hbootpreupdate: 11
(bootloader) gencheckpt: 0
all: Done!
finished. total time: 0.073s


CID-а за БГ е HTC_032
Трябва да имаш плтформата на ADB в дял C:

Наполеон може да е изглеждал дребен по нощница пред леглото на Жозефина. Но в барутната буря при Аустерлиц той съвсем не е изглеждал дребен.
Цитирай
#7

Вече не е у мен телефона, но и да беше изобщо си нямам на идея как и къде се пишат тези команди.
Ще изчакам да видя как ще ми го върнат и веднага ще съобщя. Очаквам да е скоро.

HTC One M8
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)