Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с 3G след Reset
#1

Здравейте, колеги.
След възстановяване на фабричните настройки поради по-слаба батерия с Лолипоп изникна проблем с мобилния интернет. Иконката "Мобилни данни" в бързото меню е включено, както и в Настройки, но реално няма връзка с интернет. Не се появява знака Н/Н+. Няма как нета да е спрян, защото е неограничен. Иначе с WiFi няма проблеми. Бихте ли дали идеи как да се справя с този проблем....
Цитирай
Аксесоари
#2

Да, загубил си APN настройки на кой оператор си Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#3

Виваком
Цитирай
#4

Въведи следните данни и би трябвало да тръгне:

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#5

Много благодаря за помощта! Вече всичко е ок Smile
Поздрави.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)