Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Връщане на таблет до amazon.de ?
#1

След половин година употреба се наложи да изпратя таблет на Amazon.de за подмяна заради дефект. До колкото разбрах от техни служители доставката в двете посоки е за тяхна сметка. Бяха ми изпратени етикети по имейл за да облепя с тях колета с дефектния таблет и да го изпратя, обаче в пощата ми казаха че тези етикети не отговарят на стандарта на "бг пост" и не може да се изпрати колет до Германия безплатно. Писах на Амазон и ми отговориха че до Германия доставката ще е за моя сметка и ми изпратиха нов адрес на който да пращам. Въпроса ми е някой дали се е сблъсквал с подобен проблем ?? Питам защото бях чувал че при гаранционен проблем разходите по доставката са за сметка на Амазон, но се оказва, че май не е точно така ?!



Цитирай
Аксесоари
#2

Еми етикетите на Амазон не са по високия стандарт на бг пощите.


Цитирай
#3

Не знам, но мисля че проблема е друг. Нямам опит с подобни трансфери с Амазон и предполагам че има тънкости които не знам.



Цитирай
#4

Питай дали има шанс да ти възстановят парите по някакъв начин(смисъл ти да платиш там каквото трябва и със сканирана бележка да ти ги възстановят).

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C White
Цитирай
#5

Да, май точно сканираната бележка искат...някой може ли да потвърди отговора им, понеже някой думи ме объркват  Tongue  Евентуално някой би ли превел текста след линка долу ?

Hi Tihomir, 

I am sorry, that the label you received  for returning your foulty tablet from Bulgaria to Amazon.de is not correct. 

Please enclose a note with your order number and e-mail-address. You can find the address via the link in the e-mail, we already sent to you including the wrong label. 

https://www.amazon.de/gp/orc/rml/DKcNXwRnRRMA 

Wrap the parcel securely and post it to us at the address on the returns label. Please do not return the items freight forward but ensure that your package is adequately franked. Amazon.de will refund the return postage cause your return is free of charge. In this case please sent scans of the invoice. 

If you need further assistance, please feel free to contact us again, we'll be glad to answer your questions. 
I hope this information could help you and I wish you a fruitful rest of your Monday.


Freundliche Grüße
Marc Henningson

Unser Ziel: das kundenfreundlichste Unternehmen der Welt zu sein. Ihr Feedback hilft uns dabei.



Цитирай
#6

Разходите за връщане са безплатни, ако си на територията на Германия. Като отидеш с принтирания label-а в офиса на съответния куриер - обикновено DHL, те поемат пратката и не дължиш нищо. Но в случая ти си в България и за да върнеш продукта ще трябва да платиш ти транспортните разходи. Не съм сигурен, дали на генерирания label пишеше адрес. Ако го пише, може да го прикрепиш към товарителницата, за да се ориентират по-бързо за какво става въпрос, като пристигне в разпределителния център, който е зададен. Препоръчвам ти да не се занимаваш с пощите, защото не са много редовни и особено, ако е скъпа стока. Виж Спиди, те работят с DPD и би струвало около 40 лева. А Еконт са обявили някакво партньорство с Hermes, но повече подробности щели да напишат на сайта след 15-ти юли.

Edit: ще получиш обезщетение за разходите при връщането, така че пращай смело със Спиди или чакай да видиш офертата на Еконт. Пратили са ти нов shipping label, на който пише адреса. Само трябва задължително да им сканираш фактурите от плащането на куриера. Искай им фактура по възможност на твое име, освен касовата бележка.

Да не забравиш да им оставиш фийдбек за обслужването, на консултантите им е важен и е хубаво да не го пропускаш. Wink

Впрочем до български адрес ли си поръчвал или до немски?
Цитирай
#7

Значи пращам по Спиди, сканирам платежните документи, пращам ги през акаунта си до Амазон, надявам се да платят Smile



Цитирай
#8

Има ли развитие какво се случи?
Цитирай
#9

(2015-07-06, 21:39:45)tishotch написа:  Значи пращам по Спиди, сканирам платежните документи, пращам ги през акаунта си до Амазон, надявам се да платят Smile

Много пъти съм връщал така и няма никакъв проблем , връщат парите . Много са коректни .

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#10

Да, и ние сме връщали много на амазон.де и е нямало абсолютно никакви проблеми.

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#11

Имах проблеми с гривната ми на Jawbone изпратиха ми етикети и всичко за да им изпратя гривната обратно до Ирландия. Уви БГ Пост ме отрязаха - имах доста скандали и разправии и ми казаха, че няма как да стане. В крайна сметка се наложи да си платя доставката в едната посока, докато в обратна ми го шипнаха за тяхна сметка. Като ми предложиха да ми покрият разходите за доставката, но аз предпочетох да ми я изпратят до следващия работен ден.

Welcome in Bulgaria, mate!

Иначе в САЩ и Германия, когато съм бил съм заменял дефекти продукти и/или връщал и когато си ми изпратят return label нищо, ама нищичко не плащам.

Alienware R2 15 2015 - i7-6700HQ, 16GB 2133MHz, GTX 970M 4GB, 512 GB m.2 SSD/1TB HDD  ;  Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition
Цитирай
#12

Само да допълня за някого, който намери тази тема като мен. Понеже търсих информация наляво-надясно какво се прави в такива случаи, решението е следното - такива пратки се връщат БЕЗПЛАТНО от Speedy. Така е от края на 2020. Пише се мейл, с прикачен етикета за връщане от Amazon (трябва да се въведе български адрес за подателя), на Speedy.bg" class="mycode_email">dhlreturn@Speedy.bg . Връщат ви тяхна товарителница (на Speedy) и с нея отивате в офис на Speedy, където приемат пратката.

Описано е тук: https://www.speedy.bg/bg/post/dhl-parcel-return

Днес върнах моята пратка, нищо не са ми искали като пари в Speedy, да видим дали Amazon няма да си приспаднат нещо за връщането. Ще пиша когато имам повече информация
Цитирай
#13

Пробвах го това, от Спиди ми отговориха, че номера на етикета ми бил грешен и да съм се свържел с издателя. Обадих се в DHL директно, не само, че нямаше проблем с номера, а пратиха куриер да дойде да го вземе от нас безплатно.

Samsung Galaxy S4
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)