2015-07-06, 15:35:14
След половин година употреба се наложи да изпратя таблет на Amazon.de за подмяна заради дефект. До колкото разбрах от техни служители доставката в двете посоки е за тяхна сметка. Бяха ми изпратени етикети по имейл за да облепя с тях колета с дефектния таблет и да го изпратя, обаче в пощата ми казаха че тези етикети не отговарят на стандарта на "бг пост" и не може да се изпрати колет до Германия безплатно. Писах на Амазон и ми отговориха че до Германия доставката ще е за моя сметка и ми изпратиха нов адрес на който да пращам. Въпроса ми е някой дали се е сблъсквал с подобен проблем ?? Питам защото бях чувал че при гаранционен проблем разходите по доставката са за сметка на Амазон, но се оказва, че май не е точно така ?!