Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Връщане на телефон
#1

Здравейте! Предварително се извинявам, ако поствам в грешен раздел, но този ми се видя най-удачен.

При поръчка от онлайн магазин получих различен от желания от мен модел. Обадих се на фирмата и се оказа, че изобщо не предлагат поръчания от мен смартфон. Казаха ми да им изпратя телефона, след което ще проверят дали не съм нанесъл някакви повреди и ще ми възстановят парите по банков път.

Аз обаче нямам почти никакви документи. В комплекта не фигурираше касова бележка. Ще запазя копие на гаранционната карта,  в която пише модел, дата, от която важи, и imei, но не и името ми. Има обаче подпис и печат на фирмата. Ще запазя и опаковката от куриерската фирма, с която го закупих, на която пише името ми и заплатената сума. Естествено, пазя и имейл от сайта, който потвърждава поръчката. Когато им го изпратя, ще получа документ от куриера, удостоверяващ изпращането. И това са всички документи, доказващи, че телефонът е бил мое притежание, след което е бил върнат.

Достатъчни ли са? Има ли възможност да им изпратя апарата, след което да не си получа парите и да не мога да докажа нищо? Бихте ли ме посъветвали да направя още нещо, или това е достатъчно? Благодаря ви предварително!
Цитирай
Аксесоари
#2

Имаш всички необходими документи, накарай куриера да го огледа и да напише че няма забележки/ако няма такива/. Щом ще го гледат със сигурност не ти мислят доброто, или поне аз така си мисля.
ПП  куриера като взима парите издава касова бележка

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#3

Според условията на сайта им прегледът е задължителна процедура, което е разбираемо. Може потребителят да е нанесъл повреда, поради която да връща устройството и да си иска парите. Но да, забележки няма със сигурност, просто се притеснявам да не опитат да ме измамят. Иначе касова бележка от куриера не съм получил, въпреки че подписах нещо подобно, което остана в него.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)