2015-08-05, 09:47:25
Здравейте! Както някои от форума знаят от предишни мои публикации тук, обичам да купувам топ моделите на разни телефони, да ги ползвам по предназначение и на края да описвам тук горчивата истина.
Сега под прицел е Z3 compact на Sony. С няколко думи - страхотен телефон. Батерията издържа вече около 7 месеца по 1 ден и половина с лекота. Тръгват всички приложения, нито веднъж не е забил тоя телефон. За разлика от Самсунга, когато батерията падне под определен процент, Сонито продължава да снима и със светкавица. Изобщо още много такива дребни неща, които те радват. Взех го от Виваком. До сега бях много доволен.
Готино е да знаеш, че имаш удобен в ръката телефон, с малък, но достатъчен дисплей, страхотна батерия и водоустойчив по ip67 стандарт - или по-скоро - НЕ.
Скоро бях на басейн. Със сладка вода, хлорирана. Телефона със затворени капаци. Въобще тия капаци не са и отваряни много, защото си взех още след като го купих една оригинална от Сони докинг станция. Капачетата идеално затворени. Потопих го до към 15-20см. за около 30 секунди.
Ако забелязвате описвам условията на гаранцията - спазени(И изобщо кой ще даде 1000лв. за телефон, който е уж водоустойчив, ще му отвори капаците и ще се засили към басейна - отговора е никой. Всеки би проверил поне 2 пъти). Според производителя - със затворени капаци, до 1 метър дълбочина, до 30 минути, в сладка или хлорирана вода.
Е да, ама - не. Забелязах да се прокрадва струя вода след като го извадих от зоната на долния говорител, там където би следвало да е защитен. След около още 5 минути екрана потъмня леко в долния ляв ъгъл и премигна. Заключен до 10мин., когато го активираш и постои активен се пооправи, но оставя ли го за повече време само на слънце се вижда едва едва.
Веднага писах на поддръжката на Сони и получих отговор на следващия ден. Общо взето ми цитираха гаранционните условия. Дадоха ми адрес на сервиз Булграм, но от сервиз ми казаха да го нося при търговеца, от където е закупен, за да бъде уведомен и той, ако се наложи смяна в гаранция да може да ми я удовлетвори. Занесох го и чакам вече втора седмица - нищо.
Преди месец на мой колега му се изкриви корпуса на Sony Xperia Z3. Занесе го в Мтел, те в Булграм и от там му анулираха и отказаха гаранцията. А той, м***а му какво е виновен, че скапания телефон се е изкривил. И така, сега се притеснявам дали сега няма да кажат, че телефона е наводнен (очевидното), заради отворен капак (като са били затворени). Изобщо кой контролира дали сервизите не правят тези експертизи в наша вреда, като просто заявяват, че проблема е по вина на собственика, заради не спазени гаранционни условия и край. Омагьосания кръг се затваря.
Аз лично смея да твърдя, че преди да си купя някакъв уред, чета много, мнения на потребители, форуми - изобщо всичко. За този Сони на всякъде се рекламира неговата водоустойчивост. Аз имам нужда от такъв телефон, защото често съм с мотоциклет или в природата - там, където може да се изсипе дъжд изведнъж.
Ще пиша за развитието на проблема, но пак питам, каква ми е гаранцията, че да допуснем моята бройка от този модел е имала да речем фабричен дефект, който е скрит. И в сервиза го видят това нещо и въпреки всичко, понеже живеем в България, за да спестят на търговеца някой лев от евентуална бройка за замяна на гаранционен апарат, те просто не напишат, че отказват гаранция, заради не спазени условия от потребителя? Питам.
За мен Sony Xperia Z3 compact е страхотния телефон, но хората от Sony май не трябва да тръбят навсякъде, че е водоустойчив. За сега нищо не заявявам и изчаквам, споделете и вашите мнения, моля!
Сега под прицел е Z3 compact на Sony. С няколко думи - страхотен телефон. Батерията издържа вече около 7 месеца по 1 ден и половина с лекота. Тръгват всички приложения, нито веднъж не е забил тоя телефон. За разлика от Самсунга, когато батерията падне под определен процент, Сонито продължава да снима и със светкавица. Изобщо още много такива дребни неща, които те радват. Взех го от Виваком. До сега бях много доволен.
Готино е да знаеш, че имаш удобен в ръката телефон, с малък, но достатъчен дисплей, страхотна батерия и водоустойчив по ip67 стандарт - или по-скоро - НЕ.
Скоро бях на басейн. Със сладка вода, хлорирана. Телефона със затворени капаци. Въобще тия капаци не са и отваряни много, защото си взех още след като го купих една оригинална от Сони докинг станция. Капачетата идеално затворени. Потопих го до към 15-20см. за около 30 секунди.
Ако забелязвате описвам условията на гаранцията - спазени(И изобщо кой ще даде 1000лв. за телефон, който е уж водоустойчив, ще му отвори капаците и ще се засили към басейна - отговора е никой. Всеки би проверил поне 2 пъти). Според производителя - със затворени капаци, до 1 метър дълбочина, до 30 минути, в сладка или хлорирана вода.
Е да, ама - не. Забелязах да се прокрадва струя вода след като го извадих от зоната на долния говорител, там където би следвало да е защитен. След около още 5 минути екрана потъмня леко в долния ляв ъгъл и премигна. Заключен до 10мин., когато го активираш и постои активен се пооправи, но оставя ли го за повече време само на слънце се вижда едва едва.
Веднага писах на поддръжката на Сони и получих отговор на следващия ден. Общо взето ми цитираха гаранционните условия. Дадоха ми адрес на сервиз Булграм, но от сервиз ми казаха да го нося при търговеца, от където е закупен, за да бъде уведомен и той, ако се наложи смяна в гаранция да може да ми я удовлетвори. Занесох го и чакам вече втора седмица - нищо.
Преди месец на мой колега му се изкриви корпуса на Sony Xperia Z3. Занесе го в Мтел, те в Булграм и от там му анулираха и отказаха гаранцията. А той, м***а му какво е виновен, че скапания телефон се е изкривил. И така, сега се притеснявам дали сега няма да кажат, че телефона е наводнен (очевидното), заради отворен капак (като са били затворени). Изобщо кой контролира дали сервизите не правят тези експертизи в наша вреда, като просто заявяват, че проблема е по вина на собственика, заради не спазени гаранционни условия и край. Омагьосания кръг се затваря.
Аз лично смея да твърдя, че преди да си купя някакъв уред, чета много, мнения на потребители, форуми - изобщо всичко. За този Сони на всякъде се рекламира неговата водоустойчивост. Аз имам нужда от такъв телефон, защото често съм с мотоциклет или в природата - там, където може да се изсипе дъжд изведнъж.
Ще пиша за развитието на проблема, но пак питам, каква ми е гаранцията, че да допуснем моята бройка от този модел е имала да речем фабричен дефект, който е скрит. И в сервиза го видят това нещо и въпреки всичко, понеже живеем в България, за да спестят на търговеца някой лев от евентуална бройка за замяна на гаранционен апарат, те просто не напишат, че отказват гаранция, заради не спазени условия от потребителя? Питам.
За мен Sony Xperia Z3 compact е страхотния телефон, но хората от Sony май не трябва да тръбят навсякъде, че е водоустойчив. За сега нищо не заявявам и изчаквам, споделете и вашите мнения, моля!