Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Безкрайно рестартиране
#1
Sad 

Здравейте, мили хорица! Знам, че има такива теми вече, но четох ли, четох - и нищо не помогна.  Снощи моя така бъгав телефон заби доста, при което го рестартирах.. От тогава не е спрял да се рестартира, дори до ПИН не стигам. Лого - черен екран - изгасване - лого- черен екран и тн. и тн. Четох, че може да е от нова инсталирана тема - да, снощи инсталирах такава. Въпроса е, че не знам как да го оправя. Махах батерията, сим картата, мемори картата, опитах да се свържа с компютъра - неуспешно, от по-стар телефон изтрих абсолютно всичко в мемори картата. Оставих го с часове да се рестартира, хабих му батерията до последно, зареждах го догоре - и нищо!!! Като цяло, не разбирам много, така, че ще помоля за обяснения "като за блондинки"  Big Grin Утре заминавам и мисе искаше телефона да е добре, вместо да го дам на теленор сервиз, където ще седи с месеци... Телефонът е Telenor Smart Mini.
Цитирай
Аксесоари
#2

Не виждам целия въпрос, но можеш на първо време да направиш следното.
Или си кажи модела на телефона или потърси за него дали и как се влиза в Recovery режим.
Оттам първо опитваш с Wipe cache и рестарт.
Ако не стане остава само да затриеш фабричните настройки, което се случва пак от същия режим, но с опцията Wipe Data/Factory reset (съответно губиш всички телефони (освен тези в сим картата в и гугъл акаунта), и всички инсталирани приложения, и настройки)
Успех!
Цитирай
#3

Здравей. Извинявам се, допълних въпроса си. Четох в книжката. В безопасен режим се влиза с продължително натискане на бутона за намаляне на звука, а за фабрични - с това за усилване и заключване... Натисках доста дълго, в случай, че е наложително, но... нищо.
Цитирай
#4

Изключваш телефона, махаш батерията, ако може. Задържаш бутона за усилване на звука натиснат и след това натискаш бутона за включване и го пускаш

☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ  за светъл живот. 
Цитирай
#5

Благодаря,хаха... Но след wipe cache и factory reset 2 пъти.. пак нищо...
Цитирай
#6

В такъв случай го носиш този телефон в сервиза на теленор, за да му префлашнат софтуера.
Освен ако не ти се занимава да търсиш точно на кой производител е брандиран този телефон и не се опиташ да смениш софтуера в домашни условия.
Цитирай
#7

Според мен го занеси в сервиза на Telenor, за да го оправят. Не би трябвало да се бавят с месеци. Сложи ги 14 дена (2 седмици) максимално. Ако не си много запознат не опитвай да си оправяш сам телефона. (не прави грешката, която аз направих) Би могъл да си блокираш паметта, което се оправя доста скъпо.

П.П Може да послушаш @suffer и да намериш точно производителя, на който е брандиран телефона си.
Цитирай
#8

@kokiipf, Один е само за устройства на Samsung.

D_coffee
Цитирай
#9

@mitko1pr, за другите модели няма ли пак такива програми?
Цитирай
#10

Ами, явно ще го дам в сервиза. Не смея да експериментирам с възможностите и познанията си Big Grin Благодаря ви за съветите.
Цитирай
#11

@Kathy, така е най-правилно!
Цитирай
#12

Твърде е възможно проблема да е по захранването. Има вероятност като стартира gsm модула вдигайки рязко консумацията да кляка батерията. Това означава че или gsm модула е за смяна, или батерията, или чипа на захранването. Можеш ли да пробваш с друга батерия? Зареди го до край и го включи с включено зарядно. Ако е в гаранция най добре го носи в сервиз.

Doogee S30
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)