Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Lenovo Vibe X2 gold EU-проблем с ползването на мобилни данни след системен ?
#1

Здравейте колеги,

Имам гаранционен Lenovo Vibe X2 gold EU и след системен ъпгрейд някъде в началото на месец май тази година се появи проблем с използването на мобилни данни - нямам достъп до Интернет чрез мобилния оператор (МТел). Няколко пъти въвеждах ръчно настройки за APN (те не са кой знае колко много и колко сложни - wap-gprs.mtel.bg; 284; 01), но не се получава. Другите функции на телефона работят нормално - провеждане на разговори, СМС и др. В момента телефона е с Андроид 5.0 X2-EU_S224_150709_ROW. Някаква идея за отстраняване на проблема?
Цитирай
Аксесоари
#2

"Неудобството" е преодоляно посредством wipe data/factory reset през рековъри.

1. Изключвате телефона.
2. Задържате трите бутона отстрани докато устройството извибрира и ги пускате.
3. На появилия се екран избирате English - Clear data - Delete user data и Clear user data.

След процедурата, устройството ще зареди операционната система доста по-бавно.
Цитирай
#3

и аз имам същото неудобство. Трябва постоянно да си рестартирам телефона, за да ползвам мобилния интернет. Много тъпо.
Цитирай
#4

Factory Reset не отстранява проблема. Ако Lenovo направят update до 5.1.1, тогава ще се оправи.
Цитирай
#5

След ъпгрейд на софтуера на телефона и wipe data/factory reset проблема с интернет-достъпа се оправи.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)