2015-08-23, 16:14:01
Здравейте колеги,
Имам гаранционен Lenovo Vibe X2 gold EU и след системен ъпгрейд някъде в началото на месец май тази година се появи проблем с използването на мобилни данни - нямам достъп до Интернет чрез мобилния оператор (МТел). Няколко пъти въвеждах ръчно настройки за APN (те не са кой знае колко много и колко сложни - wap-gprs.mtel.bg; 284; 01), но не се получава. Другите функции на телефона работят нормално - провеждане на разговори, СМС и др. В момента телефона е с Андроид 5.0 X2-EU_S224_150709_ROW. Някаква идея за отстраняване на проблема?
Имам гаранционен Lenovo Vibe X2 gold EU и след системен ъпгрейд някъде в началото на месец май тази година се появи проблем с използването на мобилни данни - нямам достъп до Интернет чрез мобилния оператор (МТел). Няколко пъти въвеждах ръчно настройки за APN (те не са кой знае колко много и колко сложни - wap-gprs.mtel.bg; 284; 01), но не се получава. Другите функции на телефона работят нормално - провеждане на разговори, СМС и др. В момента телефона е с Андроид 5.0 X2-EU_S224_150709_ROW. Някаква идея за отстраняване на проблема?