2010-12-18, 00:29:08
Обновяване на 06.07.12 от centur:
Ако ви дава грешка и не може да изтеглите някое приложение:
БГ: Настройки -> Приложения -> Управление на приложенията -> Всички -> Google Play Store -> Изчистване на данните и после Деинсталиране на актуализациите
EN: Settings -> Applications -> Manage applications -> All -> Google Play Store -> Clear data и после Uninstall updates
Това ще ви върне за малко на "стария" Market, на който:
БГ: Настройки -> Приложения -> Управление на приложенията -> Всички -> Market -> Изчистване на данните
EN: Settings -> Applications -> Manage applications -> All -> Market -> Clear data
Пуснете интернета (WiFi или мобилен) стартирайте Market и малко по-късно ще ви се обнови автоматично на Google Play.
Добавил съм първото мнение да се показва на всяка следваща страница в темата!
Темата редактирана от Be6i4 на 20-06-2012:
@google9300 извинявай, че ти изтривам 1ви пост, но ще се опитам да систематизирам тук всички проблеми с Маркета и тяхното решаване.
1. Ако не можете да отворите Маркета. Добавете си gmail акаунт. (Menu\Settings\Accounts and sync\Add account и добавяте google акаунт.
2. Ако сте го направили и пак няма Маркет -> пробвайте да отворите You Tube приложението. Log in, Log Out и пак log in и тогава пробвайте Маркета.
3. Ако имате проблем, пробвайте и през WiFi и през Мобилен Интернет.
4. Инсталирайте нова (стра версия на Маркета). [Ще дам няколко линка по-късно за ряазлични версии].
5. Изтрийте кеша на Маркета (Menu\Settings\Applications\Manage Applications\Market\Clear Data + clear cache)
6. Ако сте с китайски телефон (таблет) - няма гаранция, че ще ви тръгне Маркета. (Пробвайте някои от черните Маркети - Applanet, ...)
7. Бъдете сигурни, че имате достатъчно място на телефона. (Не на SD картите, a на телефона)
Ще допълвам темата често, така че следете първи пост.
Ако ви дава грешка и не може да изтеглите някое приложение:
БГ: Настройки -> Приложения -> Управление на приложенията -> Всички -> Google Play Store -> Изчистване на данните и после Деинсталиране на актуализациите
EN: Settings -> Applications -> Manage applications -> All -> Google Play Store -> Clear data и после Uninstall updates
Това ще ви върне за малко на "стария" Market, на който:
БГ: Настройки -> Приложения -> Управление на приложенията -> Всички -> Market -> Изчистване на данните
EN: Settings -> Applications -> Manage applications -> All -> Market -> Clear data
Пуснете интернета (WiFi или мобилен) стартирайте Market и малко по-късно ще ви се обнови автоматично на Google Play.
Добавил съм първото мнение да се показва на всяка следваща страница в темата!
Темата редактирана от Be6i4 на 20-06-2012:
@google9300 извинявай, че ти изтривам 1ви пост, но ще се опитам да систематизирам тук всички проблеми с Маркета и тяхното решаване.
1. Ако не можете да отворите Маркета. Добавете си gmail акаунт. (Menu\Settings\Accounts and sync\Add account и добавяте google акаунт.
2. Ако сте го направили и пак няма Маркет -> пробвайте да отворите You Tube приложението. Log in, Log Out и пак log in и тогава пробвайте Маркета.
3. Ако имате проблем, пробвайте и през WiFi и през Мобилен Интернет.
4. Инсталирайте нова (стра версия на Маркета). [Ще дам няколко линка по-късно за ряазлични версии].
5. Изтрийте кеша на Маркета (Menu\Settings\Applications\Manage Applications\Market\Clear Data + clear cache)
6. Ако сте с китайски телефон (таблет) - няма гаранция, че ще ви тръгне Маркета. (Пробвайте някои от черните Маркети - Applanet, ...)
7. Бъдете сигурни, че имате достатъчно място на телефона. (Не на SD картите, a на телефона)
Ще допълвам темата често, така че следете първи пост.
HTC DESIRE HD