Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Сервиз за Z3 Compact
#1

Здравейте,

Случи ми се да си изпусна телефона и въпреки че беше в неопренов калъф и със стъклен протектор на гърба задния панел се пукна. Закупих си нов и гледайки инструкционно видео клипче как се сменя, сложих новия сам. За съжаление на следващия ден установих, че панелът просто се е открехнал в горната част и никак не ще да се прилепи плътно. Изглежда все едно лентовия кабел на NFC намотката над батерията оказва такова напрежение на панелът, че го отлепя. Трудно ми е да го повярвам, но начинът по който се открехва ме навежда на тая мисъл. От друга страна въпреки че изглежда оригинален, панелът може да е фалшив и адхезивът да е също толкова фалшив. Купих го от citytel за 30 лв. Очевидно е твърде евтин.
Моля, препоръчайте ми сервиз в който ще мога да закупя истински нов панел и да платя за професионално поставяне с гаранция срещу спонтанно разлепяне. За предпочитане е сервиз с опит със Sony и особено със Z3 Compact. Не желая техникът да експериментира точно на моя телефон.
Цитирай
Аксесоари
#2

Според мен проблема е в качеството на лепенката. За съжаление предполагам в официалните сервизи на Sony може и да ти откажат услугата, но пробвай. Иначе друг аз не мога да ти препоръчам.
Цитирай
#3

Няма да ти откажат отиди в теленор те ще се свържат със сервиза и ще ти кажат цена, но определено няма да е 30лв.

1. „Космо България Мобайл“ ЕАД: ул.„Димитър Моллов“ 8, Младост 1, София 1784, България, Георги Ненчев +359895600284SonyEricssonTeam@globul.bg.
2. "Омнител": бул. "Цариградско шосе" 125, блок 2, стая 330, София 1113, България, Симеон Ангелов, +359878235790.
3. "Булграм" ЕOOД: "Околовръстен път" 36, ет.3, 1407 София, България, +35924452230.

Това са официалните сервизи на сони.
Цитирай
#4

Благодаря на всички за съветите.
Цитирай
#5

Има ли някой опит със гаранционни претенции към теленор?
Вече трети път телефона влиза в сервиз, с отлепен от горната страна дисплей и нарушена водоустойчивост.
Предявих претенция да го подменят, но още чакам становище на сервизите инженери.
Как мислите дали ще я удовлетворят?

Sony® XPERIA™ XZ1 Compact - Pie 9 & Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact - Marsmallow 6.0.1
Цитирай
#6

Това е познат проблем при тези телефони, оказа се, че е често срещан дефект. Вече сложих два пъти панел, първият път бях малко нехаен и в резултат наистина не се залепи по целия контур. Втория път внимавах, почистих с алкохолен разтвор, подсуших, подгрях здраво лепилото, прилепих го плътно, стиснах го с клампи по целия контур и подгрях още. Залепването беше добро в долната част, но не и в горната и то само в ъгъла. Ако се притисне хубаво десен горен ъгъл се отлепя левия горен ъгъл. Помислих, че можеби не е направило добър контакт и пробвах наистина хубаво да подгрея панела и пак да го оставя да преседи стиснат. Не помага. Нещо в горната част на телефона просто прилага напрежение или към гърба или към дисплея и разлепя лепилото. Начинът да се тества водоустойчивост е като се влезе в диагностичния контролен панел и се включи барометричния сензор. При стискане на телефона(натискане на гръб и дисплей) ако има промяна на показанието, значи има херметизация.
@apeneff Не вярвам да сменят целия телефон заради това. Нищо чудно накрая да приложат някакво много здраво лепило за да не се занимават с твоя телефон.
Цитирай
#7

Нали имаше няк'во "правило", че ако телефон отиде в сервиз 3 пъти за едно и също нещо, то тогава оператора е длъжен да ти даде нов?

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#8

В крайна сметка, както каза @sepuko , не го смениха. сменили са предният панел, целият страничен панел върху корпуса(според сервизната карта) - и явно са използвали "онова" лепило.
Ще чакам да видим дали ще се стигне до 4-ти път, защото се оказа, че това е тълкуването.
Трябва да е влизал 3 пъти в сервиз за отстраняване на един и същи проблем, а при проявяване на проблема 4 път вече може да се ползва клаузата за подмяна или разтрогване на договора за покупко-продажба.
поживеем-повидим Visslar

Sony® XPERIA™ XZ1 Compact - Pie 9 & Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact - Marsmallow 6.0.1
Цитирай
#9

Нека ви споделя впечатленията си от открехващия се заден капак и невъзможността да се залепи свястно нов. Играх си с това нещо твърде много време и винаги се открехваше в горния край. В крайна сметка счупих дори последния капак, който купих за телефона и се отчаях, та просто му лепнах гърба с тиксо. Разбира се хлопаше и заплашваше да се изкърти в джоба ми защото открехнатия край се закача по разни предмети. Един ден реших че така и така няма да навреди да пробвам, изключих го и отлепих NFC намотката, извадих я изцяло и сложих капака обратно. Залепи се идеално и прилепна във всички краища и ъгли. Счупения, грозно залепен капак. Не се е открехвал от тогава. Мисля, че това е дефект в дизайна на Sony и много от задните капаци се чупят лесно, защото всъщност са под напрежение отвътре. Сега нямам такъв проблем и си мисля скоро пак да си купя нов и да си го залепя.
Цитирай
#10

Здравейте, вече 4 пъти в рамките на година връщам апарата на сервиз, като два пъти за спукано задно стъкло без причина! Поправят го в Булграм грешка няма... След последният сервиз обаче долната тапа, където се намира сим картата, се открехва сама. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели :/
Цитирай
#11

Капачките на портовете са част от телефона, следователно ако е в гаранция трябва да ти я сменят. Ако телефона влиза за 5 път в сервиз ти препоръчвам да се възползваш от право на замяна. Моят го смениха на 4-тото, като три от дефектите се повтаряха - отлепване на дисплея, а единият път ми смениха цялата странична лайсна с капаците, защото на единият му беше скъсано гуменото уплътняване, а другият се открехваше като при теб.
Телефона е от теленор, а те имат собствен сервиз, който не е Булграм.

Sony® XPERIA™ XZ1 Compact - Pie 9 & Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact - Marsmallow 6.0.1
Цитирай
#12

Аз доколкото разбрах Булграм е най-качествения сервиз за нашите водоустойчиви сонита.
Имат техника, имат хора. Чакам моя Z3 c да излезе от сервиза. Разлепи се екрана отпред и панела отзад.

Xperia arc S -> HTC Desire 601 - z1 compact - z3 compact - z5 compact - iPhone6 - Huawei P9 - Huawei p10 - Huawei p20 pro - Huawei p30 pro 
Цитирай
#13

Ми то вече веднъж ми даваха нов апарат, сега ми казаха от сервиза, че или пак нов или ми връщат парите... Питах за замяна на модела, но ми казаха , че докато този модел е обслужваем от сервиза надали ще има замяна :/
Цитирай
#14

Здравейте,
Счупих си дисплея на Z3 Compact. Имате ли идея колко струва нов и дали ще ме бавят много от сервиза на Теленор.
Апарата е в гаранция, но предполагам не важи за такъв вид проблем.
Цитирай
#15

@DimitarB, ще струва към 1/3 от цената на устройството ти.

Sent from my XT1580

 
Цитирай
#16

ох .. 
над 300 лв. тоест ?
Цитирай
#17

http://www.citytel.bg/lcd-display-xperia-z3-compact ето колко струва от търговската мрежа с ДДС един нов дисплей. Ако имаш способности да го смениш сам, значи цената е такава. Иначе можеш да сложиш въображаема цена труд отгоре.
Цитирай
#18

Така, дадох го в сервиза на Теленор.
Схемата беше като го видят да ми се обадят за да ми кажат колко ще ми струва ремонта. Те обаче не ми се обадиха, а направо са го поправили. В този договор, който ми дадоха за ремонта е записано, че ако ще струва над 40лв ще ми звъннат за да питат какво правим. Сега ми искат 220 лв. за 'услугата'. Звънях им и на въпроса ми защо не са ме потърсили се оправдават с това, че в магазина са записали на договора да се поправи дисплея.
Какво бихте ме посъветвали ?
Цитирай
#19

Да не се разписва приемно-предавателен протокол и да се пусне сигнал където трябва.

Sent from my XT1580

 
Цитирай
#20

Ако нещата се закучат отивай в КЗП. Аз сега съм 2:0 срещу различни организации.

Xperia arc S -> HTC Desire 601 - z1 compact - z3 compact - z5 compact - iPhone6 - Huawei P9 - Huawei p10 - Huawei p20 pro - Huawei p30 pro 
Цитирай
#21

Пуснах жалба в сайта на теленор и в КЗП.
Единствено се притеснявам да не ми направят проблем, че гаранцията не е на мое име ( купил съм телефона от страничен човек ).
Дали ще се забавят от КЗП с проверката ?
Цитирай
#22

Не, имат си срокове и ги спазват.

Xperia arc S -> HTC Desire 601 - z1 compact - z3 compact - z5 compact - iPhone6 - Huawei P9 - Huawei p10 - Huawei p20 pro - Huawei p30 pro 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)