Мнения: 16
Теми: 2
Член от: 2015-08
Репутация:
0
Устройства: Sony Xperia Z3 Compact
Здравейте,
Случи ми се да си изпусна телефона и въпреки че беше в неопренов калъф и със стъклен протектор на гърба задния панел се пукна. Закупих си нов и гледайки инструкционно видео клипче как се сменя, сложих новия сам. За съжаление на следващия ден установих, че панелът просто се е открехнал в горната част и никак не ще да се прилепи плътно. Изглежда все едно лентовия кабел на NFC намотката над батерията оказва такова напрежение на панелът, че го отлепя. Трудно ми е да го повярвам, но начинът по който се открехва ме навежда на тая мисъл. От друга страна въпреки че изглежда оригинален, панелът може да е фалшив и адхезивът да е също толкова фалшив. Купих го от citytel за 30 лв. Очевидно е твърде евтин.
Моля, препоръчайте ми сервиз в който ще мога да закупя истински нов панел и да платя за професионално поставяне с гаранция срещу спонтанно разлепяне. За предпочитане е сервиз с опит със Sony и особено със Z3 Compact. Не желая техникът да експериментира точно на моя телефон.
Мнения: 6 120
Теми: 319
Член от: 2010-09
Репутация:
604
Устройства: Пикльо 6 Про
Според мен проблема е в качеството на лепенката. За съжаление предполагам в официалните сервизи на Sony може и да ти откажат услугата, но пробвай. Иначе друг аз не мога да ти препоръчам.
Мнения: 16
Теми: 2
Член от: 2015-08
Репутация:
0
Устройства: Sony Xperia Z3 Compact
Благодаря на всички за съветите.
Мнения: 60
Теми: 2
Член от: 2015-04
Репутация:
1
Устройства: Sony® XPERIA™ Z3 White
Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact
Има ли някой опит със гаранционни претенции към теленор?
Вече трети път телефона влиза в сервиз, с отлепен от горната страна дисплей и нарушена водоустойчивост.
Предявих претенция да го подменят, но още чакам становище на сервизите инженери.
Как мислите дали ще я удовлетворят?
Sony® XPERIA™ XZ1 Compact - Pie 9 & Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact - Marsmallow 6.0.1
(Последна редакция: 2015-10-20, 13:01:28 от
GH0STFACE.)
Мнения: 989
Теми: 18
Член от: 2015-08
Репутация:
57
Устройства: .
Нали имаше няк'во "правило", че ако телефон отиде в сервиз 3 пъти за едно и също нещо, то тогава оператора е длъжен да ти даде нов?
iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Мнения: 60
Теми: 2
Член от: 2015-04
Репутация:
1
Устройства: Sony® XPERIA™ Z3 White
Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact
В крайна сметка, както каза @
sepuko , не го смениха. сменили са предният панел, целият страничен панел върху корпуса(според сервизната карта) - и явно са използвали "онова" лепило.
Ще чакам да видим дали ще се стигне до 4-ти път, защото се оказа, че това е тълкуването.
Трябва да е влизал 3 пъти в сервиз за отстраняване на един и същи проблем, а при проявяване на проблема 4 път вече може да се ползва клаузата за подмяна или разтрогване на договора за покупко-продажба.
поживеем-повидим
Sony® XPERIA™ XZ1 Compact - Pie 9 & Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact - Marsmallow 6.0.1
Мнения: 16
Теми: 2
Член от: 2015-08
Репутация:
0
Устройства: Sony Xperia Z3 Compact
Нека ви споделя впечатленията си от открехващия се заден капак и невъзможността да се залепи свястно нов. Играх си с това нещо твърде много време и винаги се открехваше в горния край. В крайна сметка счупих дори последния капак, който купих за телефона и се отчаях, та просто му лепнах гърба с тиксо. Разбира се хлопаше и заплашваше да се изкърти в джоба ми защото открехнатия край се закача по разни предмети. Един ден реших че така и така няма да навреди да пробвам, изключих го и отлепих NFC намотката, извадих я изцяло и сложих капака обратно. Залепи се идеално и прилепна във всички краища и ъгли. Счупения, грозно залепен капак. Не се е открехвал от тогава. Мисля, че това е дефект в дизайна на Sony и много от задните капаци се чупят лесно, защото всъщност са под напрежение отвътре. Сега нямам такъв проблем и си мисля скоро пак да си купя нов и да си го залепя.
Мнения: 4
Теми: 0
Член от: 2015-10
Репутация:
0
Устройства: Sony Xperia Z3 Compact
Здравейте, вече 4 пъти в рамките на година връщам апарата на сервиз, като два пъти за спукано задно стъкло без причина! Поправят го в Булграм грешка няма... След последният сервиз обаче долната тапа, където се намира сим картата, се открехва сама. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели :/
Мнения: 60
Теми: 2
Член от: 2015-04
Репутация:
1
Устройства: Sony® XPERIA™ Z3 White
Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact
Капачките на портовете са част от телефона, следователно ако е в гаранция трябва да ти я сменят. Ако телефона влиза за 5 път в сервиз ти препоръчвам да се възползваш от право на замяна. Моят го смениха на 4-тото, като три от дефектите се повтаряха - отлепване на дисплея, а единият път ми смениха цялата странична лайсна с капаците, защото на единият му беше скъсано гуменото уплътняване, а другият се открехваше като при теб.
Телефона е от теленор, а те имат собствен сервиз, който не е Булграм.
Sony® XPERIA™ XZ1 Compact - Pie 9 & Sony® XPERIA™ Z3 Tablet Compact - Marsmallow 6.0.1
Мнения: 554
Теми: 40
Член от: 2012-10
Репутация:
9
Аз доколкото разбрах Булграм е най-качествения сервиз за нашите водоустойчиви сонита.
Имат техника, имат хора. Чакам моя Z3 c да излезе от сервиза. Разлепи се екрана отпред и панела отзад.
Xperia arc S -> HTC Desire 601 - z1 compact - z3 compact - z5 compact - iPhone6 - Huawei P9 - Huawei p10 - Huawei p20 pro - Huawei p30 pro
Мнения: 4
Теми: 0
Член от: 2015-10
Репутация:
0
Устройства: Sony Xperia Z3 Compact
Ми то вече веднъж ми даваха нов апарат, сега ми казаха от сервиза, че или пак нов или ми връщат парите... Питах за замяна на модела, но ми казаха , че докато този модел е обслужваем от сервиза надали ще има замяна :/
Мнения: 17
Теми: 0
Член от: 2013-01
Репутация:
0
Здравейте,
Счупих си дисплея на Z3 Compact. Имате ли идея колко струва нов и дали ще ме бавят много от сервиза на Теленор.
Апарата е в гаранция, но предполагам не важи за такъв вид проблем.
Мнения: 17
Теми: 0
Член от: 2013-01
Репутация:
0
ох ..
над 300 лв. тоест ?
Мнения: 17
Теми: 0
Член от: 2013-01
Репутация:
0
Така, дадох го в сервиза на Теленор.
Схемата беше като го видят да ми се обадят за да ми кажат колко ще ми струва ремонта. Те обаче не ми се обадиха, а направо са го поправили. В този договор, който ми дадоха за ремонта е записано, че ако ще струва над 40лв ще ми звъннат за да питат какво правим. Сега ми искат 220 лв. за 'услугата'. Звънях им и на въпроса ми защо не са ме потърсили се оправдават с това, че в магазина са записали на договора да се поправи дисплея.
Какво бихте ме посъветвали ?
Мнения: 20 072
Теми: 736
Член от: 2011-08
Репутация:
5 464
Устройства: GP 6
Да не се разписва приемно-предавателен протокол и да се пусне сигнал където трябва.
Sent from my XT1580
Мнения: 554
Теми: 40
Член от: 2012-10
Репутация:
9
Ако нещата се закучат отивай в КЗП. Аз сега съм 2:0 срещу различни организации.
Xperia arc S -> HTC Desire 601 - z1 compact - z3 compact - z5 compact - iPhone6 - Huawei P9 - Huawei p10 - Huawei p20 pro - Huawei p30 pro
Мнения: 17
Теми: 0
Член от: 2013-01
Репутация:
0
Пуснах жалба в сайта на теленор и в КЗП.
Единствено се притеснявам да не ми направят проблем, че гаранцията не е на мое име ( купил съм телефона от страничен човек ).
Дали ще се забавят от КЗП с проверката ?
Мнения: 554
Теми: 40
Член от: 2012-10
Репутация:
9
Не, имат си срокове и ги спазват.
Xperia arc S -> HTC Desire 601 - z1 compact - z3 compact - z5 compact - iPhone6 - Huawei P9 - Huawei p10 - Huawei p20 pro - Huawei p30 pro