Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Водоустойчивост на Xperia Z5. Oбсъждане и коментари
#1

Тук е мястото за обсъждане на водоустойчивостта на Xperia Z5 и възможността му да се справя с екстремните условия.
Цитирай
Аксесоари
#2

Мокрих го с Ред Бул и минерална вода умишлено. Потапях го в купа с вода за по 10 минути и си звънях от друг телефон с едничката цел от вибрацията да пропусне. Уви, оказа се непромокаем, за сега. Следващите експерименти: подводен разговор и видео от гледната точка на рибите.

Happy with my Z5
Цитирай
#3

А смисъла по-точно какъв е? Умишлено да го убиеш ли? Тестовете мисля че ти показаха че е устойчив, радвай му се и така. Те точно заради подобни извращения си промениха политиката леко и съветват по-внимателна работа с телефона. Ясно е че е водоустойчив Wink

Samsung Galaxy Z Fold 3 5G Snapdragon 
Galaxy Watch 4 44mm Silver 
Цитирай
#4

Z5 compact.Мина успешно миене на чешмата с гъба.Малко се ошашави жака за слушалките ама след доста тръскане и половин час време се върна към коректна работа.
Обожавам да мога да си въртя мазните пържоли , да си оправям колата...и после да си измия ръцете и телефона. А не при всяко позвъняване да се чуда къде да се бърша и с какво да хващам телефона.

Телефоните са преходни, особено в моите ръце !
Цитирай
#5

Хора, не си правете такива експерименти, защото чух, че Sony си променят изискванията. Вече нямало да се водят водоустойчиви, а ВЛАГОустойчиви. Не знам дали са ги променили все още..
Цитирай
#6

Това е обсъждано многократно. Променена е маркетинговата политика на фирмата и нищо друго. Телефона е сертифициран по IP68 и нищо не променя този факт. Wink Устройството е водо, а не влагоустойчиво. Wink

Samsung GALAXY S24+ [Marble Grey]
Цитирай
#7

Окей добре, после да не се очудите, че оторизирания сервиз ви е отрязал гаранцията. Smile И да нищо не променя този факт, освен Sony.
Цитирай
#8

Няма промяна в гаранционните условия.
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1182153

Значи казваш да не си мием телефоните, а какво казва Sony!
http://support.sonymobile.com/bg/dm/waterproof/
Цитат:
  • При прашни условия, като например ветровит плаж или по време на колоездене по прашна пътека. Уверете се, че сте отмили всичкия прах от устройството си, използвайки чешмяна вода.

  • Ако устройството случайно бъде изложено на непитейна вода, като например хлорирана вода от плувен басейн, винаги изплаквайте устройството си с питейна вода.

Samsung GALAXY S24+ [Marble Grey]
Цитирай
#9

За това казах, че НЕ знам дали са го променили все още, но както и да е. Аз ще си имам едно на ум все пак. Телефона съм си го купил НЕ с цел да го къпя, а с цел, че ако падне в локва или разлея вода без да искам, няма да умре.
Цитирай
#10

Оооо, за това съм съгласен с теб. Storstark
Аз също не издевателствам върху телефона си. Мия го от време на време на мивката единствено с цел хигиенизация и само, когато е наложително. В никакъв случай не се опитвам да открия предела на възможностите му.  Storstark

Samsung GALAXY S24+ [Marble Grey]
Цитирай
#11

има ли IPx8 значи държи на вода до колкото там бяха метра и време.С водата не могат да са уклончиви нещата, или минава или не минава - не прощава ;-)

Телефоните са преходни, особено в моите ръце !
Цитирай
#12

Работя в точно такава неблагоприятна среда с много прах и вода (да се разбират дъждове на открито) и наистина ме вълнува предела. Досега никакви грижи. И аз го мих за по-чистичко. Звука от говорителите се губи за пет минути, но с много тръскане както и някой горе спомена проблема изчезва. И да го убия какво. В магазина ми казват water proof. Аз под това разбирам водоустойчив, защо да не го тероризирам. В спецификацията пише, че издържал до 1.5 метра за до 30 минути. И дори да вземе да пукне гаранцията ми го покрива напълно "при удавяне" и получавам нов апарат автоматично. Какъв е проблема ?

Happy with my Z5
Цитирай
#13

Колега, не разчитай на 100% на сервиза на Булграм (официален сервиз на Сони), че ще ти сменят устройството ако се "удави" :-).

Samsung Galaxy A14 5G and A34
Цитирай
#14

Не зная нищо за сервиза, който споменаваш и дали същия оперира и в Англия, където понастоящем се намирам. Телефона купих от Carphone на лизинг и в параметрите на застраховката на апарата пише точно следните няколко неща:

В случай на кражба, загуба, "удавяне",  счупване от изпускане застрахователя се задължава да осигури нов апарат внрамките на два работни дни от подаване на заявката.

Естествено безплатен обяд няма и една такава схема ще ме разори с 60 паунда, но все си мисля, че сумата не представлява кой знае какво взимайки предвид факта, че получавам чисто нов Z5 в рамките на деня, или най-късно на другия ден.

Спирам аз да спамя вече, че темата я омазах с послвдните си постове.

Поздрави!

Happy with my Z5
Цитирай
#15

Е, ти освен стандартната гаранция, която се предоставя от Sony си сключил и застраховка за апарата със застраховател. Това е друга работа и наистина ако се докаже, че твоята намеса не е нарочна трябва да ти подменят телефона с нов веднага.
Цитирай
#16

SONY просто си връзват гащите в случай, че апарата се наводни. Явно има доста пропищяли от подобни случаи. Иначе моя Компакт го мих под чешмата, че даже  набрахме номер. После го оставих да изсъхне и нямаше проблеми.
Цитирай
#17

В момента съм с Z5 Premium и още не съм го мокрил, но стария Z съм снимал клипове и снимки в басейн на около метър под водата и няма никакви грижи.
Цитирай
#18

първата ми Z3ка я мокрих нон стоп. нямаше проблем до 50тото мокрене, после ми го смениха ма бях без телефон 20 дена. ако бяха отказали замяна щеше да има драми.

другия проблем е, спийкърите никакви ги няма . не само докато изсъхнат ами и по принцип си замират. Втората Z3ka не съм я мокрил но пък се разлепи отзад и полепнаха прашинки по стъклото на камерата от вътрешната страна...

сега Z5 не мисля да го мокря. сигурен съм че ако падне в вода ще оцелее, ма няма смисъл. ако имах втори резервен, щях да си плувам с него без проблем. Ако си в Англия е готино, там веднага заменят без въпроси 

аз лично не бих препоръчал да се мокри ей така защото може. все пак не е CAT и е сглобен тънък и по ръба на необходимото. и по всяко време може да стане омазване.
Цитирай
#19

Преди няколко дни ми разляха Кока Кола върху телефона, съответно веднага го измих обилно на чешмата, подсуших и ми отчиташе само че е свързан със слушалките, със салфетка бръкнах вътре подсуших, никакъв проблем не съм имал.
Цитирай
#20

Здравейте,
Бих желал да помоля за съвет относно Sony Z 5 Compact. Проблемът е следният - телефонът е закупен от интернет магазин,с гаранция и касова бележка . Когато обаче се направи тест на мивка ,с леко течаща вода, буквално се напълни екрана наполовина,макар че три пъти беше проверен капакът дали е уплътнен и приляга добре. От магазина взеха телефона за сервиз в Германия,чаках ги 1 месец,но им го върнали с отговор,че е наводнен по вина на купувача и отказват всякакъв ангажимент. Моля за някакви идеи , как да се процедира оттук нататък?
Цитирай
#21

Контакт със Sony и евентуално оторизиран сервиз в България. След това КЗП.
Цитирай
#22

Регистрирай се тук http://support.sonymobile.com/bg/
Там ще излезе имаш ли гаранция или не
Ако имаш го носи в сервиза на Сони - Булграм
Цитирай
#23

(2016-03-13, 09:29:23)Sev написа:  Регистрирай се тук http://support.sonymobile.com/bg/
Там ще излезе имаш ли гаранция или не
Ако имаш го носи в сервиза на Сони - Булграм

Благодаря. Насочват ме към два сервиза - на " Теленор '' и на '' Булграм '' . Кой от двата е за предпочитане?
Цитирай
#24

Булграм
Цитирай
#25

Здравейте,
Получих отговор след изпращането в " Булграм '',че проблемът с наводняването на телефона е вследствие на уплътнител на капакът. Телефонът беше на 1 ден ,когато го пробвах на течаща вода под мивката и пропусна. Сега от " Сони '' и " Булграм ''  отказват ремонт или замяна под претекст, че е по вина на купувача и не се покрива гаранционно. Едва ли ще може да се докаже, че е фабричен дефект. Какво може да се направи в такъв случай ,освен КЗП ?

П.С. Беше предложен ремонт,но срещу заплащане.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)