Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със стартирането на мобилен интернет?
#1

Колеги от няколко дни при стартиране на мобилните данни интернета не тръгва. Понякога се налага да го  включа и изключа 10 - 15 пъти за да ми тръгне мобилния интернет. Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?

LG G3
Цитирай
Аксесоари
#2

Покритието на мрежата как е? Кой оператор? Настройките вярни ли са, провери ги. Рестартирай телефона.

Nexus 5
Цитирай
#3

Покритието е добре, за Мтел става въпрос, пробвах и с настройките от сайта, тези изпратени ми с смс и тук в форума с трети настройки ... рестартиран изключван почистих и слота за сим картата .... проблема остава... Като иконата за интернет изобщо не се показва, а инче тръгне ли нямам проблем.

LG G3
Цитирай
#4

Хард ресет пробвай, ако не нов сим карта, ако не тогава ще е в телефона проблема. Имай в предвид, че може да е от мобилния оператор. Имало е случаи такива тул във форума и след няколко дни проблема е изчезнал. На всички места ли ти прави така или само на определено?

Nexus 5
Цитирай
#5

Смених картата току що.... същия проблем ами и на работата и в къщи е същото.... после ще направя бекъп и ще пробвам с хард резет..... а скоро правих и ъпдейт до 20Т но нищо не пише по форумите за такъв проблем след ъпдейт....

LG G3
Цитирай
#6

Аз съм с 20т и нямам грижи! Скоро и на мен ми се случи да няма нет и се оказа, че е от оператора, на Ментел съм и аз.
Цитирай
#7

(2015-11-02, 14:53:28)Rosjak написа:  Аз съм с 20т и нямам грижи! Скоро и на мен ми се случи да няма нет и се оказа, че е от оператора, на Ментел съм и аз.

А колко време нямаше ? Те ли си решиха пролема или ти ги подкани ? Преди малко пробвах  с картата на един колега, който е на Теленор и от 20 пъти 20 тръгна ...... А и между другото направих хард резет и .... познайте .... същото ....

LG G3
Цитирай
#8

Около 30/35 мин. нямаше, и след това тръгна на максимална скорст при условие, че ми е ограничен до 7.11 на 64kbs. Тъй, че проблема е в оператора, и по-точно на Ментел.
Цитирай
#9

(2015-11-02, 15:17:01)Rosjak написа:  Около 30/35 мин. нямаше, и след това тръгна на максимална скорст при условие, че ми е ограничен до 7.11 на 64kbs. Тъй, че проблема е в оператора, и по-точно на Ментел.

Дано е от оператора, защото иначе съм много доволен от телефона, като цяло нямам проблем като колегите с прегряване и рестартиране и т.н. ...за една година ми се е рестартирал един път ....

LG G3
Цитирай
#10

Мтел от няколко дни правят тестове и имат крашове, споко от оператора еSmile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#11

(2015-11-02, 15:26:13)rado__8 написа:  Мтел от няколко дни правят тестове и имат крашове, споко от оператора еSmile

Buga

LG G3
Цитирай
#12

В петък в диапазона 12 часа до примерно 2 часа и при мен се беше обозил. После си тръгна сам. Проблема едва ли е в апарата. Мтел.

| LG G6 Ice Platinum |
Цитирай
#13

Миналата седмица и на мен ми се случи същото няколко пъти, и аз съм на ментел.

Motorola DEFY MB525.->Samsung Galaxy SII i9100->Мotorola RAZR XT910->LG 4x HD p880->LG G2 D802->LG G3 D855
Цитирай
#14

И аз съм н Мтел и ми се случи в неделя
Половин час не ми показваше иконката

Samsung S23+
Цитирай
#15

Явно е глобален проблем ..... само където днес си разбъзиках телефона ....

LG G3
Цитирай
#16

Уфф безмалко да му еб@ мамата и аз.

Galaxy S24 Ultra
Galaxy Watch6 Classic, 46 мм

Цитирай
#17

Е щом на теленор няма проблем , значи проблема е или в мтел или в настройките за нета. Ама 99.999% е в оператора.

Nexus 5
Цитирай
#18

Явно доста хора сме похабили нерви .... иначе от *88 никой нищо не споменава ...... ами господине пробвайте картата на друг телефон .... сменете картата .....

LG G3
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)