Мнения: 21
Теми: 4
Член от: 2013-03
Репутация:
1
Устройства: Samsung Galaxy A5 (2017)
Здравейте,
В началото на месец септември изпратих чрез Виваком към Мост Компютърс телефона си за ремонт. Обаждах се много пъти, писах имейли, но все казваха, че нямат части и чакат доставка. След повече от 2-а месеца чакане и много непрофесионално отношение ми писаха, че няма да получават части и ще го върнат към Виваком. Как мога да се снабдя с дисплей, към кой сервиз да се обърна? Моля всеки с информация да даде мнение.
Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Мнения: 912
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
129
Значи аз ще получа или нов телефон или ще ме накарат да си избера някой друг от Вивател. Моят е за смяна на екран, но по гаранция, заради появата на жълти петна. Вече малко повече от седмица е даден. Аз също звъннах на Мост и също получих отговор, че нямат никакви резервни части за Мейзу.
Мнения: 989
Теми: 18
Член от: 2015-08
Репутация:
57
Устройства: .
Ако не ти върнат телефона до 30 дни, нали ти го сменят по принцип? Защо си чакал 2 месеца, даже и повече, това че те нямат части за телефона не е твой проблем.
iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Мнения: 21
Теми: 4
Член от: 2013-03
Репутация:
1
Устройства: Samsung Galaxy A5 (2017)
Нямам право на телефон за замяна, защото дисплея не влиза в гаранцията, а е частна поръчка.
Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Мнения: 1 208
Теми: 16
Член от: 2014-09
Репутация:
56
Устройства: Huawei Mate 10 Pro + Huawei Watch GT
Гаранцияте не лови спукан дисплей а само ако има фажрични дефекти
Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO + Huawei Watch GT 2 PRO
Мнения: 1 664
Теми: 11
Член от: 2011-03
Репутация:
174
Устройства: LG E988
Разпитах тук там и с изненада установих, че не се намира екран, дори и скъпо.
Вариантът е поръчка от Китай и смяна в местен сервиз или саморъчно.
☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ за светъл живот.
Мнения: 1 208
Теми: 16
Член от: 2014-09
Репутация:
56
Устройства: Huawei Mate 10 Pro + Huawei Watch GT
Няма как ако беше само с жълти петна биха могли да го сменят, но с този спукан екран няма как единственно може да ги излъже че се е пукнал при ползване ако няма следи по корпуса или няма дупчица от камаче по екрана и да се моли да го върнат като фабричен дефент на екрана но това са цигански номера :-D
Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO + Huawei Watch GT 2 PRO
Мнения: 21
Теми: 4
Член от: 2013-03
Репутация:
1
Устройства: Samsung Galaxy A5 (2017)
Намерих си дисплей. Другата седмица всичко трябва да е точно, след 3 месеца мотканe...
Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
(Последна редакция: 2015-11-22, 10:49:49 от
Алексис93.)
Мнения: 1 664
Теми: 11
Член от: 2011-03
Репутация:
174
Устройства: LG E988
Къде намери дисплей и за какви пари?
☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ за светъл живот.
Мнения: 912
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
129
Да напиша и аз моите неволи свързани с гаранционното облусжване на МОСТ, които са оторизиран сервиз на Мейзу.
Колегата, който е отворил тази тема е посочил колко много е чакал и накрая нямало части.
Аз изпратих моя, защото, както съм писал, имаше жълти петна и трябва по гаранция да мине. Преди седмица им звъннах да ги питам какво става, а те ми казаха, че още нямат части. Оставаха точно 4 дена преди да изтече едномесечния срок, в който трябваше или да го поправят, или сменят с нов или от Виваком да ми предложат да взема друг смартфон.... и точно днес ми звънят от Виваком, че телефонът е поправен и да си го взема.
Отивам аз и наистина екранът е нов, но тъчът не работи и няма как да го отключа колкото и да плъзгам пръсти по екрана. И сега какво следва, ами веднага го върнах пак и отново ще чакам до 30 дена да го оправят.
Това ли е начинът за печелене на време? Да ми пратят нещо, което работи на половина и да спечелят още един месец, докато решът как да го оправят или да процедират с варианта нов телефон по мой избор.
Но аз знам как да си търся правата и Техномаркет вече трепереха от моите жалби и преди години бързо ми предоставиха нов телефон.
п.с. А как така на колегата не можаха да му намерят и поръчат екран, а моят изведнъж пристигна преди да минат въпросните 30 дни?
(Последна редакция: 2015-12-04, 19:09:55 от
XAn4ETO.)
Мнения: 1 821
Теми: 33
Член от: 2011-02
Репутация:
321
Устройства:
1+5 & Mi 9
(2015-12-04, 18:55:09)XAn4ETO написа: Да напиша и аз моите неволи свързани с гаранционното облусжване на МОСТ, които са оторизиран сервиз на Мейзу.
Колегата, който е отворил тази тема е посочил колко много е чакал и накрая нямало части.
Аз изпратих моя, защото, както съм писал, имаше жълти петна и трябва по гаранция да мине. Преди седмица им звъннах да ги питам какво става, а те ми казаха, че още нямат части. Оставаха точно 4 дена преди да изтече едномесечния срок, в който трябваше или да го поправят, или сменят с нов или от Виваком да ми предложат да взема друг смартфон.... и точно днес ми звънят от Виваком, че телефонът е поправен и да си го взема.
Отивам аз и наистина екранът е нов, но тъчът не работи и няма как да го отключа колкото и да плъзгам пръсти по екрана. И сега какво следва, ами веднага го върнах пак и отново ще чакам до 30 дена да го оправят.
Това ли е начинът за печелене на време? Да ми пратят нещо, което работи на половина и да спечелят още един месец, докато решът как да го оправят или да процедират с варианта нов телефон по мой избор.
Но аз знам как да си търся правата и Техномаркет вече трепереха от моите жалби и преди години бързо ми предоставиха нов телефон.
п.с. А как така на колегата не можаха да му намерят и поръчат екран, а моят изведнъж пристигна преди да минат въпросните 30 дни?
Вината е твоя, колега. Никога не подписваш приемен протокол, преди да си се уверил, че всичко е наред. Ако не беше приел телефона, срокът продължава да си тече, изтича и са длъжни да ти дадат нов телефон, или да ти върнат парите.
Galaxy S ➡ Galaxy Nexus ➡ HTC one X ➡ LG Opposum G ➡ Nexus 5 ➡ Xperia Z ➡ MEIZU MX4 ➡ LG G3 ➡ Galaxy S6 ➡ Motorola Nexus 6 ➡ Nexus 5X ➡ S7 ➡ iPhone 7+ ➡ Oneplus 5 ➡ Mi A2 ➡ Mi 8 ➡ Mi 9
Мнения: 912
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
129
Може и да си прав, но не знам какъв е законът. Не съм сигурен, но не бях подписал нищо, а установих проблемът почти веднага. Просто подписах документ, че го връщам с друг проблем, но не помня да съм подписвал каквото и да е, когато ми го дадоха. Ще проверя утре.
Мнения: 21
Теми: 4
Член от: 2013-03
Репутация:
1
Устройства: Samsung Galaxy A5 (2017)
Наистина сервизът на Мост е под всякаква критика. Не се интересуват от клиентите си, не са коректни и не се трогват от сроковете. Виждайки това, след над 2 месеца бавене, звънене по телефона и нерви, го пратих чрез Еконт към сервиз в София -
http://www.gsm-repair.net/ . Предвижданите 260 лв. в него ми струваха 185 лв. Останах доволен, поддръждахме връзка чрез емайл и телефон. Изпратих го в понеделник и в събота го получих. Радвам се, ако съм бил полезен.
Meizu MX4 -> Samsung Galaxy A5 (2017)
Мнения: 1 821
Теми: 33
Член от: 2011-02
Репутация:
321
Устройства:
1+5 & Mi 9
(2015-12-09, 18:48:19)XAn4ETO написа: Може и да си прав, но не знам какъв е законът. Не съм сигурен, но не бях подписал нищо, а установих проблемът почти веднага. Просто подписах документ, че го връщам с друг проблем, но не помня да съм подписвал каквото и да е, когато ми го дадоха. Ще проверя утре.
Принципно, дано да не ти се налага пак де, но в такива ситуации, тестваш на място преди да си подписал каквото и да е и ако има проблем, въобще не си го вземаш. Оставяш им го да си го оправят, какъвто и проблем да има. Като мине срока, изискваш нов продукт, или пари. Ако не искат, не се занимаваш да им пишеш вътрешни жалби, ами директно в КЗП.
Galaxy S ➡ Galaxy Nexus ➡ HTC one X ➡ LG Opposum G ➡ Nexus 5 ➡ Xperia Z ➡ MEIZU MX4 ➡ LG G3 ➡ Galaxy S6 ➡ Motorola Nexus 6 ➡ Nexus 5X ➡ S7 ➡ iPhone 7+ ➡ Oneplus 5 ➡ Mi A2 ➡ Mi 8 ➡ Mi 9
Мнения: 912
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
129
Най-после имам пак телефон. Този път ми го върнаха за 10 дена, като забележете в Мост е пристигнал чак 7 дена след като съм го оставил във Вивател. Явно дестинацията Бургас-София отнема цяла седмица. На пръв поглед ремонтът е добре извършен, само не знам екранът и батерията какво общо имат, защото са ми сменили и батерията с нова.
Мнения: 1 821
Теми: 33
Член от: 2011-02
Репутация:
321
Устройства:
1+5 & Mi 9
Радвай се! Дано всичко е както трябва и да нямаш повече проблеми. И все пак, занапред, не приемай устройство без да си го огледал дали всичко е изправно.
Galaxy S ➡ Galaxy Nexus ➡ HTC one X ➡ LG Opposum G ➡ Nexus 5 ➡ Xperia Z ➡ MEIZU MX4 ➡ LG G3 ➡ Galaxy S6 ➡ Motorola Nexus 6 ➡ Nexus 5X ➡ S7 ➡ iPhone 7+ ➡ Oneplus 5 ➡ Mi A2 ➡ Mi 8 ➡ Mi 9
Мнения: 5
Теми: 0
Член от: 2016-07
Репутация:
0
Устройства: meizu m1 metal
Да попитам някой знае ли къде има сервиз където могат да оправят пукнат дисплей на мейзу м1 метал
Мнения: 234
Теми: 7
Член от: 2011-09
Репутация:
68
Добре де, в колко теми ще питаш едно и също? Това е трета. Ако беше използвал времето, загубено за писане в търсене вече да си намерил. Случайно да прочете първото мнение на тази тема? Или чукча писател, нет читател?
И за да не съм off пробвай в булграм. Официален сервиз на lenovo са, но сервизират и meizu ( както и много други марки ).
Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk
Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
(Последна редакция: 2016-07-26, 21:43:09 от
siebel.)