Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с обхват и не само - Xcover 3
#1

Телефона Samsung Galaxy Xcover 3 Android 4.4.4 напоследък доста често почна като набирам да не мога да осъществя обаждане. Набирам номера, седи си без никакъв сигнал или съобщение и след малко прекъсва набирането. Също така отвън като ме търсят - получават съобщение,че съм извън обхват или телефона е изключен, а телефона е включен и с пълен обхват. Също така,чезне и мобилния нет. 

Сложих картата на друг апарат, на него си работи без гореописаните проблеми. Правих фактори ресет,но и това не помогна. Някакви съвети ? 

П.П. А и най-странното е,че апарата Xcover-a сега е без карта в него /ползвам го за нет през wi-fi/,НО обхвата на мрежата е пълен, понякога пада с една две черти, въпреки,че няма карта и си излиза съобщение и икона "Няма SIM"

CAT B15
Цитирай
Аксесоари
#2

Хард ресет, сервиз? Smile

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#3

Фактори ресет  не е ли хард ресет ? Или харда е при изключен телефон с комбинация от бутоните power,volumе up и home  и след това wipe data и другите неща ?

Сервиза е ясно, но преди да стигна до него искам да видя дали по някакъв друг начин е възможно да се отстрани проблема. Че ги знаем в сервизите, особено като е гаранционен телефона - ще кажат изпускан,мокрен и т.н. и до там.  А телефона нито е мокрен, нито изпускан. Въпреки,че уж си е противоудърен  и т.н. съм му сложил и здрав гръб, и стъклен протектор.

CAT B15
Цитирай
#4

(2015-12-12, 17:04:16)DaGa написа:  Фактори ресет  не е ли хард ресет ? Или харда е при изключен телефон с комбинация от бутоните power,volumе up и home  и след това wipe data и другите неща ?

Едно и също е.

D_coffee
Цитирай
#5

Еми тогава значи,нищо не става с това. С бутоните не съм го правил,но щом е едно и също няма смисъл.

CAT B15
Цитирай
#6

Щом не помага хард ресета,може да пробваш да го преинсталираш с Один.Ето ти тема за ориентир https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=72950 .Но според мен щом е гаранционен го носи в сервиз,може проблема да е хардуерен щом губи обхват.

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
Цитирай
#7

Здравейте колеги, Относно проблема с xcover 3 и набирането проблема си го отстраних като му върнах старият rom а именно 4.4.4 - След актуализацията до lollipop 5.1.1 и при мен започна да не иска да набира, не могат да ме търсят както и по-тромава работа на устройството (придружена от загряване и бързо падане на батерията). Сега съм с kit-kat оригиналният и тези проблеми за момента ги няма. Специалистите от сервизното обслужване на Samsung ми казват че телефона е ОК (пращан е гаранционно 2 пъти като вторият даже ми изпратиха 4 стр. с тест да видя че всички тестове са ОК). Най-неприятното е че в повечето случай проблема е налице едва след продължителна работа на устройството в 3G режим и едновременно ползване на GSM услуга. Ако някой има желание за Downgrade възможно е и то без последствия за гаранцията но при условие че при проблем с устройството е необходимо връщането на оригиналната ОС.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)