2015-12-24, 18:05:58
Така колеги,пускам тема тук,че ми писна да се разправям с "компетентните" служители в МенТел.Проблема е следния на 27.11.2015г.,майка ми преподписа договор и имаше доста телефони на оферта.Решихме да и замени нейния ZTE BLADE Q с нов телефона,но тя си го избра по външен вид и се спря на този Coolpad Porto.За жалост не успях да я разубедя и проблемите започнаха,още с пърия проведен разговор.Просто по време на разговора телефона губи обхват,изписва няма мрежа,разговора се разпада,а телефона сам се закача за мрежата след 1-2 минути.И това е при всеки разговор,връщани са фабричните настройки,пробвано е с други карти,ефект няма,а не намирам нищо за този телефон в нета.Ако някои знае нещо по въпроса да сподели.
Телефона е гаранционен,занесох го в МенТел на следващия ден след закупуването,но категорично отказаха да ми го сменят и го пратих в сервиз.След 15-тина дни ми го върнаха твърдейки,че е тестван,върнати са му фабричните настройки и му няма нищо.Взех го и разпадането на разговорите се започна,на следващия ден пак отидоха до МенТел,пак го пратиха в сервиз и пак го върнаха с върнати фабрични настройки,и отново твърдейки,че е тестван и му няма нищо.Взех го вчера и разговорите отново се разпадат.Днес отидох до МенТел и им казах,че понеделник ще пусна жалба до КЗП и ще искам замяна,защото на практика съм закупил дефектен телефон,който стой в сервиза им от деня на закупуването му.А,мениджъра в офиса,каза че няма да постигна нищо,защото според техниците им телефон си е окей,и ме пита да не би да твърдя,че в сервиза им са молоумни...Ще спра до тук,защото разправиите бяха дълги,дори ме заплаши със съд...А,забравих да кажа,че всеки път ми сменяха и сим-а с нов,защото не са малоумни
Така,че ако някой има такъв телефон или знае,как се решава проблема да сподели,да го оправя и да не се занимавам с тия.Жалко,че съм им абонат от дълги години и за първи път реших,да не си оправям сам телефона,а да се възползвам от гаранцията и греда.Аз,така или иначе няма да ги уставя намира,ще ги гоня до дупка с КЗП.
Телефона е гаранционен,занесох го в МенТел на следващия ден след закупуването,но категорично отказаха да ми го сменят и го пратих в сервиз.След 15-тина дни ми го върнаха твърдейки,че е тестван,върнати са му фабричните настройки и му няма нищо.Взех го и разпадането на разговорите се започна,на следващия ден пак отидоха до МенТел,пак го пратиха в сервиз и пак го върнаха с върнати фабрични настройки,и отново твърдейки,че е тестван и му няма нищо.Взех го вчера и разговорите отново се разпадат.Днес отидох до МенТел и им казах,че понеделник ще пусна жалба до КЗП и ще искам замяна,защото на практика съм закупил дефектен телефон,който стой в сервиза им от деня на закупуването му.А,мениджъра в офиса,каза че няма да постигна нищо,защото според техниците им телефон си е окей,и ме пита да не би да твърдя,че в сервиза им са молоумни...Ще спра до тук,защото разправиите бяха дълги,дори ме заплаши със съд...А,забравих да кажа,че всеки път ми сменяха и сим-а с нов,защото не са малоумни
Така,че ако някой има такъв телефон или знае,как се решава проблема да сподели,да го оправя и да не се занимавам с тия.Жалко,че съм им абонат от дълги години и за първи път реших,да не си оправям сам телефона,а да се възползвам от гаранцията и греда.Аз,така или иначе няма да ги уставя намира,ще ги гоня до дупка с КЗП.
Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 --> SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22