Темата е заключена
Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с Coolpad Porto и МенТел!
#1

Така колеги,пускам тема тук,че ми писна да се разправям с "компетентните" служители в МенТел.Проблема е следния на 27.11.2015г.,майка ми преподписа договор и имаше доста телефони на оферта.Решихме да и замени нейния ZTE BLADE Q с нов телефона,но тя си го избра по външен вид и се спря на този Coolpad Porto.За жалост не успях да я разубедя и проблемите започнаха,още с пърия проведен разговор.Просто по време на разговора телефона губи обхват,изписва няма мрежа,разговора се разпада,а телефона сам се закача за мрежата след 1-2 минути.И това е при всеки разговор,връщани са фабричните настройки,пробвано е с други карти,ефект няма,а не намирам нищо за този телефон в нета.Ако някои знае нещо по въпроса да сподели.
Телефона е гаранционен,занесох го в МенТел на следващия ден след закупуването,но категорично отказаха да ми го сменят и го пратих в сервиз.След 15-тина дни ми го върнаха твърдейки,че е тестван,върнати са му фабричните настройки и му няма нищо.Взех го и разпадането на разговорите се започна,на следващия ден пак отидоха до МенТел,пак го пратиха в сервиз и пак го върнаха с върнати фабрични настройки,и отново твърдейки,че е тестван и му няма нищо.Взех го вчера и разговорите отново се разпадат.Днес отидох до МенТел и им казах,че понеделник ще пусна жалба до КЗП и ще искам замяна,защото на практика съм закупил дефектен телефон,който стой в сервиза им от деня на закупуването му.А,мениджъра в офиса,каза че няма да постигна нищо,защото според техниците им телефон си е окей,и ме пита да не би да твърдя,че в сервиза им са молоумни...Ще спра до тук,защото разправиите бяха дълги,дори ме заплаши със съд...А,забравих да кажа,че всеки път ми сменяха и сим-а с нов,защото не са малоумни Smile

Така,че ако някой има такъв телефон или знае,как се решава проблема да сподели,да го оправя и да не се занимавам с тия.Жалко,че съм им абонат от дълги години и за първи път реших,да не си оправям сам телефона,а да се възползвам от гаранцията и греда.Аз,така или иначе няма да ги уставя намира,ще ги гоня до дупка с КЗП.

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
Аксесоари
#2

Щом си решил да пускаш жалба, то тогава запиши видео клип, да се види как телефона губи обхват по време на разговор и после се връща обхвата. Иначе като влезеш в настройките на мрежата, на кой мрежов режим е нагласен телефона? Другите сим карти, с които си пробвал пак ли са на mtel?

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
#3

Опитали са се да те сплашат, но много добре знаят че не при всички минава номера. Аз съм патил с техен апарат преди години! Мен също ме разиграваха, макар че имам и техен апарат, който и до сега работи перфектно. На третия път за същия проблем, реших да изложа случая на КЗП, предоставяйки им всяка информация със нимков материал и разказ на случая от начало до край. Имаше ефект, когато дойде време да избираш как да те обещетят, избери друг апарат и доплати разликата. Не се отказвай, те това и чакат.

времето е като парите - никога не стига
#4

dakata87,пробвах и на 2g и 3g проблема си остана.Да картите са все на мтел все пак телефона е кодиран.Но,няма как да е от картата слагам моята,която си бачка на моята S5-ца,а на този Coolpad губи обхват.Отделно в офиса им два пъти ми даваха нови карти,колкото да им обеснявам,че е безмислено.Пробвах с карта на приятел пак на мтел,пак същото...
pepy1 ще запиша един разговор с проблема,макар че в мтел пред тях се разпадна,това беше на деня след закупуването и отказаха да признаят,че има проблем.

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
#5

Offtopic   Ха , интересно , по кой параграф ще те съдят . Затова че си търсиш правата и че не мълчиш.

Storstark
#6

Ами колега едва ли не ме изкараха,че ги лъжа и просто вече не ми бил харесвал телефона,и търся начин да го върна.Макар да им обеснявам,че телефона майка ми си го харесва и искам просто да го оправят или дами дадат нов.Незнам,как го тестват в този сервиз,но при в 9 от 10 случайи по време на разговор губи обхват.В понеделник пак,ще ходя да се разправям,но се надявах,някой да знае нещо за този телефон,че от тези китайски марки всичко се очаква.

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
#7

Според мен няма как да оправиш телефона софтуерно.
Защо не отидеш в друг офис фа си предявиш рекламацията.
Трбвало е след първия път да отидеш в КЗП...
ЧЕСТИТА КОЛЕДА!

☜ПаднаЛ АнгеЛ☞
ЕСъМъ  за светъл живот. 
#8

И според мен проблема не е софтуерен,но се надявах,някой да знае нещо да не би да е някакъв бъг в софтуера.Но и според мен е някакъв хардуерен дефект.Явно ще се ходи в КЗП...

Весела коледа и на теб @jorrddan,и на всички колеги във форума Smile

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
#9

Като бивш служител на МТел ще ти кажа две неща, до които виждам, че си стигнал и самия ти.
1. Проблема е хардуерен, телефоните им ги внася Vodafone (специално тия Coolpad).
2. КЗП. Друг вариант няма. Подготви си всички документи, които имаш, доказателства и смело! Опитали са те да те сплашат, но няма как да те съдят. За какво ще те съдят, че телефона ти има дефект ли? Малоумен мениджър явно. И да, хубаво си стигнал до другия извод, че сервиза им е малоумен. Не само, че сервизните им техници са малоумни, но често имат недостиг на части, поради което правят един hard reset и айде-уж проблема решен. Искай смяна на у-вото, щом от както е закупен топли сервиза им.

Аз лично съм предавал 7 пъти телефон на клиент и всеки път с един и същ проблем-самогаснещ дисплей (тъча работи). Дисплея си гаснеше и светеше когато си поискаше, по-скоро подстветката. То е ясно , че не е софтуер. 7 пъти му направиха hard reset малоумниците, всяка седмица беше при мен да го връща (XPERIA S). На 8-мия път като по чудо ми казаха да му го сменя като дошъл пак, че им било писнало от него. Добре,че новия апарат нямаше проблеми. Стария му дефектен го пратихме в сервиза и си нямам и на идея от там насетне какво са правили с него.
#10

@alisali1234,мерси за вътрешната инфорамция,доста е полезна и отчайваща Smile .За първи път реших да си ползвам гаранцията и не знаех,че е толкова трудно.Дано поне от КЗП си свършат работата,щом от мтел не искат.Явно няма да се справя сам с проблема и понеделник,ще ходя да се разправям отново,ще се звъни и на КЗП,но няма да оставя нещата така.Ще ви информирам,какво е станало.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ Smile

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
#11

По принцип не би трябвало да е трудно. Носиш телефона на консултант (с документация,гаранционна карта и т.н.), описваш проблемите, при желание може да напишеш бележка до сервиза, която да сложиш в кутията с изпратения за ремонт телефон с някакви забележки или детайли (това май не ви го казват). До 7 дни телефона трябва да е върнат, при някои ситуации може да е малко повече, но винаги клиента бива уведомяван, ако дойде в магазин или може да следи през mtel.bg статуса на сервизирането. Това на теория. На практика май всеки прави каквото си иска. Ние ги пращаме за ремонт, те ги връщат с обяснение "обновен софтуер" (който дори не е обновен до по-нова версия /при налична такава/, а са си изграли с магията с 3-те копчета за hard reset, което всеки може да си го направи).
Пиши в темата какво се случва напред, интересно ми е какво ще стане Smile
#12

Николов, не се занимавай със сливенските меринджеи в офисите на Ментел и Боб. Плащат им малко по-висока заплата от средната за града и се мислят за по-големи от клиентите си! Отиди в понеделник до Общината, фонтана до 5-то СОУ. Не влизаш през горния вход с плъзгащите врати, ами малко по-долу до стълбите има една малка единична врата. Влизаш там, ако има охрана го питаш къде е КЗП, ако няма, направо се качваш по стълбите на последния етаж. Мисля, че на вратата пише КЗП. Отиди преди обяд. Добре ще е да е към 9.00. Започват работа от 8.00, като почивката им е от 12.00 до 13.00. Вземи телефона, кутията, фактурата, ако има, касовия бон, гаранционна карта, протокол от сервиз, абе всички прилежащи документи към апарата. В стаята са две жени и са много внимателни. Обясняваш им цялата ситуация и за достоверност им направи демонстрация с 1-2 пробни разговора. По-нататък, те ще ти кажат какво да се направи. Изобщо не се занимавай с мишоците в офисите! Дори след като сагата приключи(100% в твоя полза), можеш да пуснеш жалба в централния офис на Мтел в София. Изрази възмущението си от държанието на меринджея, обясни как те е заплашвал и как ти е викал, вместо да подходи към теб с уважение за това, че имат привилегията да отидеш при тях, а не при конкуренцията и т.н... Изпрати го на хартиен носител по нормалната поща, заедно с копие от решението на КЗП. Ще ти струва 50-60 стотинки. Нека малко го понагреят. Айде успех от мен!

Xiaomi Redmi 9C NFC [Android 10]
Xiaomi Redmi 4 PRO/PRIME [Android 6.0 Marshmallow]

Huawei HONOR 3C H30-U10 WCDMA, EMUI 3.0 [KitKat 4.4.2]
MID7 Tablet, UBEROID v12.1, Year 2011,  Still working
#13

Благодаря на колегите,който взеха участие по моя проблем.Благодарности и на моя градски @driver_sl ,за подробната информация Smile @alisali1234 ,доста си прав,че много от изброените от теб неща ги спестяват,когато приемат телефон за сервиз.Но,аз утре сутрин съм решил да мина последно през офиса да видя дали,ще се разберем,ако не отивам директно в КЗП.Защото не смятам да оставям телефона за сервиз и да чакам две седмици да ми го върнат с върнати фабрични настройки и да твърдят,че всичко е наред.По съвет на колегата @Dakata87 ,съм направил клип,как телефона губи обхват още докато набирам Smile .И ще пиша,какво е станало Smile

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
#14

Чудно какво се лигавят, да ти го сменят вече, няма да обеднеят толкова, нито е висок клас, нито нещо, какво се лигавят пък и те, това си е жива подигравка за един телефон бюджетен клас. Глупаво е от тяхна страна и е излагация.
#15

В крайна сметка да споделя,какво стана с моя проблем.След,като ме посъветваха от КЗП телефона да отиде поне три пъти на сервиз (беше ходил само два),го пратих за трети път.Но отидох в другия офис на мтел в града,а там случих на една млада,симпатична и учтива управителка Big Grin ,за разлика от предния офис.Ta,както и очаквах телефона пристигна за трети път без да е оправен,подадох жалба с проблема до мтел,както ме посъветва мениджърката и О,чудо Big Grin ,съгласиха се на подмяна,нов телефона или да ми върнат парите.В крайна сметка майка реши да кара още малко със старото ZTE Blade Q (понеже скоро ще преподписва на вивата и да си вземе телефон от там) и си взехме парите и сагата,продължила два месеца приключи с happy end Big Grin Но,явно без да се караш с тях,да подаваш жалби и да настояваш на своето,това че имаш гаранция няма никакво значение Smile

Nokia 3310 ---> Siemens S65 ---> NOKIA 8800 GOLD ---> The new ERA (Smartphones) ---> Nokia N95 8gb ---> Nokia 5800 ---> HTC WILDFIRE S ---> Samsung GALAXY S2 & S2+ ---> SAMSUNG GALAXY S3 ---> SAMSUNG GALAXY S5 GOLD ---> SAMSUNG GALAXY S7 GOLD --> SAMSUNG GALAXY S9 -->  SAMSUNG GALAXY S20 FEN EDITION/RED/ --> SAMSUNG GALAXY S22
#16

Последния пост е чиста лъжа, за съжаление късно попаднах на темата, господин Николов ми продаде въпросния телефон, като най-безсрамно не сподели за проблеми, дори ме излъга че в последствие ще ми даде документите, защото не били у него и от тогава се крие, блокира ми телефона а като звънна от друг - затваря! Много мръсен номер, да не използвам друга дума, защото правилата не позволяват! Знам, че се доверих и спасение няма, но пиша тук , за да разберат колегите що за човек е въпросния Г-н Николов, мога да дам и данните му от Еконт, заедно с телефона, за да няма измамени в бъдеще!

iPhone 12 mini Space Grey
#17

Ако колегата @nikolov89 има да каже нещо по въпроса в своя защита да ми пише на лични за да отворя темата!

[Изображение: 21693249.jpg]
Темата е заключена




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)