Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със зареждане!
#1

Здравейте колеги имам следния шибан проблем. Преди няколко дни си взех телефона от ремонт и уж беше ремонтиран. Задния капак сигурно аз сам мога да си го направа по добре. На тъча му личат лентите като намаля яркоста. Това са малкото нови благини които получих след ремонта. Обаче само едно ме дразни. За да се зареди до 100% му трябват 7 часа. Пробвах три зарядни и уви ефекта е един и същ. Та въпроса ми е какво да го правя тоя телефон да го троша ли да го върна ли. То връщането ще е 4-то подред. Но явно приятелите от Омнител не искат да го сменят с нов. Дайте съвет как да процедирам.
 Sony Xperia M2 d2303 е модела.
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай с Булграм? Или някой друг гаранционен сервиз? Visslar
Цитирай
#3

От виваком е и те работят само с омнител. Пък и 4 пъти на ремонт малко множко му стана на телефона. СОНИ са ми препоръчвали Булграм но след като им казах с кой сервиз работят Виваком, те казаха че вече си зависи от оператора
Цитирай
#4

Аз лично, мисля че след 3-тото влизане в сервиз имаш право на замяна с нов! Виж пак в нета (би трябвало в Закона за защита на потребителите да го пише, колко пъти може да ходи в сервиз, докато е в гаранция). Не може 20 пъти да влиза и всеки път да ти го връщат с дефекти. :Smile
Цитирай
#5

И забележи всвки път дефекта е един и същ. Първия му ремонт беше само козметично. И след това започнаха проблемите с дисплея и свга и зареждането
Цитирай
#6

Няма да подписваш протокол за гаранция без да тестваш всичко. Ако ли не сезираш КЗП. Понякога помага и само като ги споменеш

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#7

Емии той е на майка ми на име ии те са си я метнали в магазина тя като не разбира. Даже сега забелязах че през целия дисплей минават тънки жълти ивици.
Цитирай
#8

Би трябвало да имаш гаранция от Сони международна. Съответно с нея можеш да го занесеш във всеки гаранционен сервиз на Сони и там да действат. Като не става с Омнител , просто пробвай с друг гаранционен сервиз. Visslar
Цитирай
#9

Сега се разрових и има една гаранционна книжка не попълнена. Отделно е листа от омнител. Обаче каква е файдата след като за 4ти път ще го връщам. Омнител трябва да ми платят за всичко. По тяхна вина се стигна до тук. И май ще сезирам КЗП.
Цитирай
#10

Направо след нова година пускаш жалба

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#11

Одеве звънях на сони. Обясних им как стоят нещата и там момичето дето отговаря за тези неща любезно каза че ще ескалира случая само да минат празниците и да занеса телефона в магазина. Ама май жалба мисла да пусна. Обичам да ги мъча тия измамници.
Цитирай
#12

Пускай

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)