Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Имам проблем с задната камера на Galaxy J5
#1

Дава ми следният ерор, а телефона е на 2 седмици. Трябва да рестартирам телефона за да се оправи..
 Дава ми грешка и пише Camera failed error.
Цитирай
Аксесоари
#2

(2016-01-02, 17:37:34)heaven написа:  Дава ми следният ерор, а телефона е на 2 седмици. Трябва да рестартирам телефона за да се оправи..
 Дава ми грешка и пише Camera failed error.

S3 Neo даваше такива грешки - сервиз.
Цитирай
#3

Водих го, но ми казаха че е от едни location tags на камерата, оправи се за малко и пак го дава този ерор. Инсталирах на ново фирмуеъра и пак.
Цитирай
#4

Защо не пробваш някое друго приложение за камерата?

Honor 90 - 12/512
Цитирай
#5

Защо да пробвам друго като това си ми е стоковото приложение и дава проблем, а телефона е нов..
Цитирай
#6

Пробвай с изчистване на данните и кеша на камерата. Ако не стане - hard reset.

Xiaomi 11T Pro 256GB Moonlight White
Xiaomi Mi 11 256 GB Midnight Gray
Honor View 20 128GB Sapphire Blue + Honor MagicWatch 2 42mm Agate Black
Цитирай
#7

Защото проблема може да идва от приложението..примерно..

Honor 90 - 12/512
Цитирай
#8

Явно този модел има същият проблем с камерата като S3 Neo .  Погледни раздела за него и ще се убедиш .  Чистене на кеш, хард ресет е временно решение. Сервиз и замяна....
Цитирай
#9

При мен няма нищо такова ас съм с J500FN и 5 месеца телефона работи гладко, особено съм доволен от камерата и режимите. Върни го в магазина и ги питай.
Цитирай
#10

(2016-02-01, 18:06:20)deni_33_ написа:  При мен няма нищо такова ас съм с J500FN и 5 месеца телефона работи гладко, особено съм доволен от камерата и режимите. Върни го в магазина и ги питай.

Здравейте!
Днес си купих J5. Отдавна се бях загледал по този модел, двама колеги също го имат.
Направих всички настройки, обаче нещо ми се струва странно: когато искам да превключа от задна на предна камера се чува едно леко щракване /съвсем тихо/, също когато натисна в "настройки" примерно да променя нещо по камерата също щраква. Така ли трябва да бъде или е само при мен? В понеделник ще проверя и телефоните на колегите.
Цитирай
#11

Имам същия проблем :V :V
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)