2016-01-12, 18:28:14
Споделям личния си опит, за да няма други измамени:
На 23 декември платих сметката си към Виваком в офиса в Central Mall Плевен, но от бързане и разсеяност не изчаках, за да си взема касовия бон. След това - празници...и дори забравих, че съм платил. В началото на януари влязох в друг офис на Виваком с намерението да платя сметката, която бях забравил, че вече съм платил. Момчето отвори в компютъра и каза, че сметката вече е платена. Прибрах се и проверих на сайта на Виваком - имаше отбелязано плащане на 23 декември 2015г и липса на задължения. Около седмица по-късно получих съобщение на телефона, че сметката ми е просрочена и трябва да платя посочената сума (която вече бях платил). Проверих на сайта - отбелязаното плащане на 23.12.2015г вече го нямаше. Набрах *123# на телефона и на опция "последни плащания" излезе надпис, че последното плащане е от 23.12.2015г и сумата - платената от мен сума. Днес отидох в друг офис на Виваком, където техен служител ми каза, че нищо не може да направи щом нямам касов бон и че най-вероятно служителят, на когото съм платил и при когото е останал касовия бон, е сторнирал сумата и е прибрал парите в джоба си. Платих си втори път като поп и смятам да сложа касовия бон в рамка...
Това е историята. Вземайте и пазете касовите бонове до следващото плащане, защото предполагам, че това е практика и при другите мобилни оператори.
На 23 декември платих сметката си към Виваком в офиса в Central Mall Плевен, но от бързане и разсеяност не изчаках, за да си взема касовия бон. След това - празници...и дори забравих, че съм платил. В началото на януари влязох в друг офис на Виваком с намерението да платя сметката, която бях забравил, че вече съм платил. Момчето отвори в компютъра и каза, че сметката вече е платена. Прибрах се и проверих на сайта на Виваком - имаше отбелязано плащане на 23 декември 2015г и липса на задължения. Около седмица по-късно получих съобщение на телефона, че сметката ми е просрочена и трябва да платя посочената сума (която вече бях платил). Проверих на сайта - отбелязаното плащане на 23.12.2015г вече го нямаше. Набрах *123# на телефона и на опция "последни плащания" излезе надпис, че последното плащане е от 23.12.2015г и сумата - платената от мен сума. Днес отидох в друг офис на Виваком, където техен служител ми каза, че нищо не може да направи щом нямам касов бон и че най-вероятно служителят, на когото съм платил и при когото е останал касовия бон, е сторнирал сумата и е прибрал парите в джоба си. Платих си втори път като поп и смятам да сложа касовия бон в рамка...
Това е историята. Вземайте и пазете касовите бонове до следващото плащане, защото предполагам, че това е практика и при другите мобилни оператори.
Huawei U8150 Ideos>>HTC Evo 3D>>ZTE Blade Q>>Samsung Galaxy S3 Neo>>Asus Zenfone 5>>Asus Zenfone 2 Laser>>Asus Zenfone 4 ZE554KL