Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос свързан с Мтел и замяна на телефон
#1

Здравейте преди 2 месеца си взех HTC Desire 820 (най лошия избор в живота ми) след като на втората седмица започна да ми забива на логото да не тръгва и сам да се рестартира го занесох в сервиз попитах дали може да ми дадът някакъв апарат за временно ползване те отказаха след това поисках замяна все пак на две седмици телефон така да "умре" има нещо дефектно си помислих и това ми отказаха .След като взех телефона след 2-3 седмици от сервиза ,през което време седях без телефон изкара седмица и половина и ето днес получих СМС отворих го заби и умря пак същата история .Та въпроса ми е майка му стара  ще ми го подменят ли най накрая при втора повреда за няма и две седмици или ще трябва да си го ползвам да си подпирам масата щот явно за друго не става..(ако някой иска да го бартероса в това му състояние давам му го със кутия ,слушалки,книжки и гаранция аз нямам нерви да се занимавам повече)

Nokia E66-->Xperia Tipo-->Xperia X8-->Samsung Galaxy Y-->Huawei G6-->Htc Desire 820--> ? 
Цитирай
Аксесоари
#2

По закон трябва 3 пъти да влиза за едно и също нещо и тогава може да ти го заменята или да ти върнат парите(въпреки че сега като връщах един монитор четох, че ако се появи повреда в първите 6 месеца се води, че си е била там(фабрична) и май директно трябва да ти го заменят, но не съм сигурен, прочети си ЗЗП, ако имаш време).

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C White
Цитирай
#3

Благодаря за бързия отговор ще го погледна по късно но както казах питах и не предлагали вече такива услуги.
Цитирай
#4

То това не е услуга, това си е закон и, ако наистина го пише(не мога да гарантирам. защото го четох на картата на монитора ми. но май беше извадка от ЗЗП)-длъжни са да го изпълнят. Всъщност със сигурност има такъв текст(за фабричен дефект), но не знам какво точно трябва да се предприеме.Иначе КЗП и така. А както чета КЗП много обичат операторите :д
Ако го няма ти остава другия вариант - да си го давал 3 пъти на сервиз, след което, ако продължава да се "чупи"-длъжни са да ти го заменят или да ти върнат парите, та внимавай какво ти пишат като ти оформят протокола за сервиз, да не се окаже, че го даваш за едно, а те пишат друго...

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C White
Цитирай
#5

Говорих с оператор той каза ,че сервиза който ремонтира китайското чудо трябва да излезе със становище и да го обяви за дефектен но в крайна сметка това няма как да стане по моя преценка .Те винаги могат да пишат различни повреди и да си ме баламосват кажи речи цял живот и вече си нямам на идея какво да права с този телефон ..

Nokia E66-->Xperia Tipo-->Xperia X8-->Samsung Galaxy Y-->Huawei G6-->Htc Desire 820--> ? 
Цитирай
#6

Не казвам, че ще попаднеш на недобросъвестенслужител, но  много внимателно чети как ти приемат апарата и как ти го приемаш от тях след сервиза. Защото слагайки си подписа си се съгласил с написаното в протокола, а то понякога е в ущърб на клиента. Гледай и да най малките драскотини, защото те гледат, и това понякога е основание/за тях/ да откажат гаранция, въпреки че драскотина няма общо с дефектирало дъно. Ако се стигне до потвърждение за дефектно устройство от сервиза, направо си вземи друга марка, ако трябва и доплати за по скъп и качествен модел.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)