Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

LG G4 - помощ за закупуване и др.
#1

Здравейте, драги! (:

Видях, че вече има подобна тема, но тъй като имам и още въпроси, реших да направя нова с всичко накуп.

Та - спряла съм се на този телефон след доста време търсене и реших да го взема от RV Mobile. Въпросът е, че не знам до каква степен мога да се доверя на този магазин. Цената там е доста примамлива, предлагат и 2г. гаранция, та ако някой има някакви отзиви за това място ще съм повече от благодарна.
Между другото - има ли някакъв начин, по който мога да проверя на място за основна информация за телефона? Или дали е руутнат телефона, или това може да се направи само от вкъщи? Една позната така бра ядове с такъв телефон.
Кои са основните аксесоари, които трябва да взема за телефона - стъкло и протектор? Това например добро ли е? Или ако не, може ли да препоръчате нещо, по възможност от Български сайт (:

Надявам се не съм ви натоварила с много въпроси и ще бъдете така добри да отговорите на поне някои от тях.
Лек ден и благодаря предварително.

Imperare sibi maximum imperarium est.
Цитирай
Аксесоари
#2

По принцип е божа работа дали RV Mobile няма да те прецакат по някакъв начин..До колкото знам са си коректни и хората купували от там нямат проблеми. Като вземеш телефона виж дали е отваряна самата кутия, дали съвпада IMEI-a с този от кутията и гаранцията, някакви козметични забележки и т.н. Колкото до аксесоарите...Тоя протектор струва повече от телефона бе Big Grin. Ако по принцип си пазиш телефоните и не ги изпускаш, може и с най-обикновен силиконов кейс за 10 лв. и едно стъкло от Китай също за толкова (като през това време си с някакво фолио, колкото да не стане гафа преди да пристигне стъклото Wink)

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
#3

По принцип е така. То гаранция никъде няма, че устройството няма да е некачествено или продавача, но имам познати, които са пазарували от там и казват, че са доволни.
Как да го проверя този IMEI? (:
Техниките си ги пазя, въпросът е, че G4 е драстично по-голям от сегашния ми телефон и не мога да гарантирам нищо xD

П.П. Ако знаете някакъв начин как да си прехвърля контактите от един телефон на друг без някакви cloud глупости, приложение или нещо подобно, защото LGто и сегашния ми телефон са с различни типове карти. Боже, чувствам се като динозавър...

Imperare sibi maximum imperarium est.
Цитирай
#4

Ами направиси поща в г майл и си синхронизирай контактите. После само си вкарваш акаунта в Г4-ката и си ти. Smile


Most people respect the badge. Everyone respects the gun.
Цитирай
#5

Като отвориш "Телефон" трябва да "набереш" *#06#. По принцип контактите се синхронизират в Google, но иначе можеш да си ги backup-неш и с програма (в маркета има 100 такива Wink).

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
#6

Супер, благодаря ви много (:

Imperare sibi maximum imperarium est.
Цитирай
#7

Приложение за контактите. Все пак е най-добре да ги имаш в Гугъл профила си!
Цитирай
#8

За да не отварям и аз нова тема, продадох си г2-ката и сега се оглеждам за г4 втора ръка. Някой може ли да ми даде съвети какво да гледам при такива покупки освен дали imei-a съвпада и маркерът дали е мокрен телефона ?

LG G4 32 GB.
Цитирай
#9

Къде на G4 има маркер дали е мокрен?
Цитирай
#10

(2016-01-19, 09:52:45)climb написа:  Къде на G4 има маркер дали е мокрен?


Прикачени файлове
.png ldi+red.png Размер: 141.29 KB  Сваляния: 78

LG G4 32 GB.
Цитирай
#11

Аз наскоро разбрах, че всички телефони имат такъв маркер подобен на лакмусова хартийка. Когато се намокри телефона този маркер променя цвета си и край с гаранцията. Обаче и да не си го мокрил, ако го дадеш за гаранция по повод друг проблем, познай дали в сервиза не може да ти намокрят маркера и да излезнат с оправдание: телефона е мокрен=отказан гаранционен ремонт. Smile
Тук нашите сервизи сигурно са виртуози на такива схеми.


Most people respect the badge. Everyone respects the gun.
Цитирай
#12

Винаги съм си мислил същото...
Затова винаги преди да дам техника за гаранция я снимам, така че да се вижда корпуса, дисплея и други специфични детайли.
Може би съм просто наивен, но предпочитам да съм от сигурната страна. Smile

LG G4
Цитирай
#13

И ще ти кажат снимал си го по-рано. Wink
Цитирай
#14

Всяка снимка съдържа информация кога и къде е снимана.
Пък ако почнат да се заяждат става тяхната дума срещу моята, а търговците нямат интерс в това.
При всички случаи е по- добре от нищо.

LG G4
Цитирай
#15

Много правилно постъпваш, че снимаш техниката. Съветвам, всеки да прави нещо подобно. Прекалено нагли са станали по гаранционните сервизи.

Sony Xperia Tipo => Sony Xperia SP 8GB => LG G3 x 2 =>Iphone 5 64GB => Samsung Galaxy S5 16GB => Huawei P8 16GB => Iphone 6 x 3 => Galaxy A5 2016 => Galaxy S7 Edge => Huawei P20 lite => Galaxy S8 => Xiaomi MI 9 SE 128GB Black
Цитирай
#16

Преди две години като си дадох 808 във Виваком да я ремонтират (вибрацията изчезна) лично в офиса във Видин служител я снима, за да няма проблеми ако се случи нещо в сервиза. Направи ми много добро впечатление!
Цитирай
#17

(2016-01-19, 18:43:08)prankmaster написа:  Всяка снимка съдържа информация кога и къде е снимана.
Пък ако почнат да се заяждат става тяхната дума срещу моята, а търговците нямат интерс в това.
При всички случаи е по- добре от нищо.

Стига тази информация да не можеше да се променя за 5 секунди можеше и да е достоверна. Big Grin 
Като снимате също как доказвате, че това е точно този телефон, а не друг, в случай, че не се вижда s/n? 
Аз просто карам в магазина да запишат в протокола, че устройството е в перфектно състояние.
Не че е лошо да има снимки, просто ако решат има хиляда начина да не признаят снимката като доказателство. Аз бих снимал върху днешен вестник, на който се вижда датата.  Big Grin
Цитирай
#18

Добра идея Big Grin
Иначе вече веднъж ми се случи от сервиза в прав текст да ми обяснят, че просто ще ми върнат друго устройство без да разбера. Понеже поисках нов продукт или връщане на парите.
След като им казах, че имам сниман серийния номер, който не е написан на гар. карта и че ще пусна жалба рязко смениха тона и получих това, което трябваше да получа.
Малко се отклонихме от темата, но мисля, че информацията ще е полезна за всеки потребител.
Smile

LG G4
Цитирай
#19

@FeelTheBeat

Моят G4 го поръчах вчера от същия магазин. Освен най-ниската цена и положителните отзиви на клиенти за мен важно при избора бе гаранционното обслужване, както и правило №1 при покупка от интернет - магазинът да има реален физически адрес. Да не забравя и това, че предлагат телефона с 2-та капака (кожен и пластмасов), докато на други места за същата цена предлагат обикновено само с пластмасовия капак. Всеки електронен магазин дава 2 год. гаранция, която уж е международна, но ако стане фал може да се види в приключение човек. Поинтересувах се кой е официалният сервиз на LG за България и ми казаха, че това е K & K. Звъннах директно в сервиза и ги питах как стоят нещата със сервизното обслужване на телефони от електронни магазини, като изброих 4-5, които даваха най-ниски цени и конкретно RV. Техникът, с който разговарях, ми каза, че с RV мобайл нямат никакви проблеми и самият магазин чрез куриер праща телефоните при тях и после ги връщат на клиентите. Да, логично ще възникне въпросът дали не съм попаднал на техник, който е "рекламно лице" на RV Smile Дори така да е, чух това, което ми бе необходимо и достатъчно. Не на последно място от този магазин ползват официалния сервиз, а други магазини имат собствени сервизи, които едва ли са на същото ниво. От RV мобайл ми казаха, че при проблем поемат куриерските разходи в двете посоки, докато в други магазини това е или за сметка на клиента или се поделят между магазина и клиента. Да, може да е незначително и да се касае за 10-15 лв., но е важно отношението към клиента в случая. Все пак дано никой от нас няма проблеми с телефона си!
Дали телефонът е руутнат - няма нов телефон, който да се продава руутнат от оператор или магазин.
Кейсът е въпрос на личен избор. Все пак коженият капак е един от чаровете на G4 и както писа един колега грехота е да го покриваме с какъвто и да е калъф.
За протекторът също е въпрос на пойнт ъф вю. Аз лично не ползвам такива, но телефонът е с достатъчно голям дисплей, което крие по-голям риск при изпускане да се счупи стъклото отгоре, а тогава нито един сервиз няма да помогне, освен ако не си корпоративен клиент на някой от 3-те мобилни оператори, но това е друга тема. Та в тази връзка аз си поръчах вчера този http://www.ebay.com/itm/201407681150?_tr...EBIDX%3AIT

Успех в избора и надявам се в скоро време да те поздравим с добре дошла в клуб LG G4!


Huawei Mate 20 Pro Midnight blue & Twilight®
Цитирай
#20

@Mondiso,

И аз вчера си взех телефона от там (: Просто не писах, защото - е, знаете как е. Разглеждам го и му се радвам Big Grin А що се отнася до твоя, ако си го поръчал онлайн, дамата каза, че точно преди да отида аз е пуснала пратка по Еконт, тъй че си го чакай скоро (;
Доволна останах и от обслужването и от телефона (засега, то колко време е минало, де), пък ще видим. До преди малко се борих със SmartWorld-а, и защо не става, но се справих (:
Иначе за протекторите и тези неща - наистина, то за гръбчето е ясно. И на допир е много приятно и всичко. Но за другия, пластмасовия, трябва да има нещо, защото би се износил и издраскал далеч по-бързо според мен. А до мен лично що се отнася, както казах, пазя си телефоните, и не ми трябва кой знае каква защита, но знае ли човек. По-голям е, а и учудващо по-лек, отколкото изглежда. Та взех направо от там някакво стъкло, но не и кейс.

Imperare sibi maximum imperarium est.
Цитирай
#21

Кожата ще се износи доста по-бързо от пластмасата, бъди сигурна.
Но много важно, това е просто вещ, макар и скъпа.
Цитирай
#22

Със здраве да си ги ползвате новите придобивки!

Ако се бяхте уцелили двамата заедно да ги купите, можеше да си договорите отстъпка с още 20-ина лева надолу.
Здраве да е, разбира се, просто ме хвана яд как сте се разминали и в рамките на час и двамата сте го купили от тази фирма.

Едит: изчетох поста, в който става дума за сервиза КиК.
Учудвам се от отговора им, защото миналата седмица от LG България ми казаха по телефона, че официалният им сервиз е Мост и ме пратиха там за ремонта на един таблет LG.
Когато занесох таблета поговорих с хората, относно признаване на гаранциите, какво изискват като документи и т.н.
Та интересно ми е, че към момента има два официални сервиза или поне според отговора на тези от КиК така се оказва.
Цитирай
#23

И на мен ми стана интересно положението със сервизите.
Малко встрани от темата. Човек сподели вчера, че е питал в сервиза на Мост дали могат да му сменят ожулената рамка, а от там са му казали, че се сменя и дисплея задължително и за тази работа са му искали 250 кинта. Питам аз след като се продават отделно рамки по 15$, за какво кожодерстват хората?!?!?! В тубата има доволно клипове в които се вижда как се отделя дисплея от рамката, ето един такъв:

Друг е въпросът, че дисплей с рамка струва 70$. Значи в сервиза искат още 70$ за смяна??? Такива ли са цените наистина?
Цитирай
#24

Човече, бъркаш при така съпоставените цени.
Винаги и задължително всеки производител залага немалки печалби от резервни части и сервизни услуги.
В крайна сметка плащаш Х лева повече, но пък си ти остава гаранцията и получаваш обслужване, одобрено от дадения производител (който и да е той).

пп. Навремето, когато Samsung Galaxy S3 беше нов и актуален апарат и сина ми счупи дисплея с изпускане, знаеш ли каква сума поискаха в оторизирания сервиз?
397 лева.
Не помня колко струваше като нов, но беше някъде около 700-800.
С това искам да кажа, че за мен е нормално сервиз, който работи на светло, плаща си данъци, заплати и осигуровки на хората, поддържа техника, офиси и прочие необходимости да взима по-скъпо от някое гаражно сервизче, което за 15 лева ти сменя дисплей, рамка и каквото там се наложи.
А частите си ги купил от не е ясно къде за общо 25-30 долара...
Цитирай
#25

Напълно съгласен съм с algor.
Освен това - 70 долара е дисплея. Най-евтината доставка е 16 долара от този сайт. 86 долара. Почти 100% отива на митница, хоп +20% + 3,50 лв. и кво става - има няма 189 лева.
Та май 250 лева за оторизиран сервиз с някаква гаранция за ремонта си изглежда екстра оферта.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)