Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос за 4g на теленор
#1

Колеги , въпроса ми е към тези от вас които са на теленор и използват galaxy s5.Как ви е обхвата? На макс черти ли е ? При мен никога не е на макс а 1 черта преди макса.Често пада и до 1 черта.Мислех че е от рома който сложих.Сложих Stock но без промяна.Във Варна съм ако има значение.
Цитирай
Аксесоари
#2

Аз го имам същия проблем, но откакто съм със S5 neo и постоянно губи нет. Има обхват, а няма нет. До скоро бях с други смартфони и нямах никакъв проблем. Аз съм в Стара Загора
Цитирай
#3

В Стара Загора със S5-цата ми нямам проблем, вкъщи обхватът е 2 черти, което е нормално за сгради, навън почти винаги ми е на 4 или 3.

Скоростта е стабилна - между 30 и 40мбпс/20 ъплоуд.
Цитирай
#4

И аз го забелязах след пускането на 4G . Преди беше фулл . Сега е 2-3 чертички . Иначе нямам проблеми с разговорите . Мисля , че не е от телефона , защото на жената телефона е същата работа , само че друг модел телефон .

Storstark
Цитирай
#5

Това е от интернета на " Телепор " , нали Гришо им оправи мрежата Smile

Samsung Galaxy S7 edge -- Black,Onyx --32GB + Samsung Gear 2 Neo !!!
Цитирай
#6

Авторе, няма причина за притеснение. При всички е така.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#7

Според мен е от телефона,защото моята жена и синът ми са с други марки смартфони и всичко е фул и шест точки.
Цитирай
#8

Здравейте, днес си взех телефона от ремонт, но чух за подобен проблем с един друг телефон - с обхвата на Теленор. Отговорът от сервиза беше, че принципно 4G на теленор има калпаво покритие все още и ако телефона губи обхват, не се прехвърля автоматично на 3G. Трябва в настройките да се поровите за това. При 4 джи-то на Теленор е възможна и пълна загуба на обхват в момента поне. Докато найстина не оправят мрежата.
Цитирай
#9

Не ви препоръчвам да използвате 4G-то за момента. Имам един приятел с Iphone 5. Постоянно прехвърля между LTE и 3G. Решихме, че е от телефона и сложихме картата още на Nexus 5, S4, S5, Galaxy A7, Iphone 6. Същата работа. Не може да се браузува на спокойствие.
Цитирай
#10

При мен няма такъв проблем 90% от случаите съм на 4Г, прехвърля ме на 3Г само когато влезна в асансьора.
Цитирай
#11

Някакви настройки по специални има ли за 4G смених си картата но нямам 4G. Изписва ми само H+

Samsung Galaxy S5 Active
Цитирай
#12

Настройки >> Мобилни мрежи и избираш LTE, май така беше.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#13

Тази настройка е направена но не ми показва 4G.

Samsung Galaxy S5 Active
Цитирай
#14

Сигурен ли си, че са ти пуснали 4G? Рестартирай телефона.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#15

Рестартирах, на оператор се обадих и не показва 4G.

Samsung Galaxy S5 Active
Цитирай
#16

Разбрахме , че си сменил картата , но не разбрахме дали планът ти има 4Г . До 31 януари тази година беше безплатно . От първи февруари имат 4Г само тези , които са го били пуснали до 31 януари и тези , които са сменили плана си . Дано да съм го обяснил правилно .

Storstark
Цитирай
#17

Теленор предостави безплатно 4G на всички. Не се налага плащане за услугата. На мен ми дойде смс, че до края на договора си ще използвам безплатно 4G.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#18

Ако искаш да имаш 4G (по-скоро LTE, защото 4G не е технология, а LTE е), и не си се свързвал към нея до 31 януари, ще трябва да сменяш плана.
Цитирай
#19

Бил съм на стар план за това нямам 4g. Но понеже в офисите и операторите на теленор са некадърни два дена ме размотават и не могат да ми кажат защо нямам 4g. То не бяха настройки, рестарти и други простотии, чак при третия разговор с оператор ми обесниха за какво става въпрос. Явно тука сте по запознати за какво става въпрос от служителите на теленор.

Samsung Galaxy S5 Active
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)