Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Рекламация. Съвет
#1

Здравейте колеги. Имам проблем с телефона писал съм в някой теми преди много време. Веъщах телефона 4 пъти и не искат да направят рекламация. Правят се на луди защото според тях трябвао да бъде еърнат поне 5 пъти. Аз знам закона и знам че гласи,че при третото връщане трябва да се направи рекламация. Проблема е винаги един и същ. Сезирал съм КЗП. От Сони също знаят но нищо неправят. Кажете какво друго да направя. Един хубал скандал би ло помогнал Big Grin
Цитирай
Аксесоари
#2

Ако устройство е върнато 3 пъти за ремонт, а причината за ремонт е една и съща, то тогава може да искаш да ти върнат парите или да ти дадат ново устройство. Ако откажат да го направят, сезираш КЗП и чакаш. Т'ва е.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#3

Сезирах ги вече. Дано помогнат. Те си мислат, че ние сме слабоумни и могат да ни ментрат
Цитирай
#4

КЗП помагат доста, дай им малко време да си свършат работата. Smile

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#5

И аз бих те посъветвал щом си сезирал КЗП,приготви си документите от сервиза(да се види ,че всичките пъти става въпрос за една и съща повреда) и просто чакай.Хубаво е когато човек си знае правата,а доста често продавач консултантите просто не са наясно,или се правят на ударени.

XPERIA XA
Цитирай
#6

От сони няма да се откажа телефона беше напълно здрав. Върнах го първия път заради мрежичката на говорителя. Те му смениха дисплея и така започна този сериал.
Цитирай
#7

Аз лично тая мрежичка съм си я махнал сам.Свиква се ,а свири доста по-добре .А и повсяко време мога да го занеса за ремонт Big Grin

XPERIA XA
Цитирай
#8

Да вземе да стане като с моя Big Grin. Нищо лично просто шега. Да мрежичката като се зацапа убива звука. А и колеги не е мястото тука но ако се интересувате имам приложението за камерата с актуализация и разбрах как да не прави бъгове.
Цитирай
#9

Как да стане като твоя ? Ако е да не го искат,аз тогава го носих заради изгорял слот на сим картата,мрежичката беше "бонус",без да им кажа я оправиха Big Grin Сега поне си знам,ако ще го продавам или нещо друго спокойно мога да го занеса да я оправят Big Grin

XPERIA XA
Цитирай
#10

За година и половина съм имал един сериозен проблем, който се очертава повсеместен за този модел. Още в самото начало много колеги тук писаха за проблеми с карточетеца, като в някой от случаите това се наблюдаваше след прилагане на официалните актуализации от Sony. При мен проблема се появи по време на път, телефона беше изгубил обхват и след рестарт връщаше "No SIM card..Emergency calls only" като в последствие неможеше да разчете никаква SIM карта.

Повторно сервизни услуги не са ми се налагали и немога да дам обективен съвет, но 4 пъти не са малко.

П.п. Мрежичката на говорителя на едната М2-ка е започнала видимо да се износва по ъглите, но все още се държи.

Xperia M2 (D2303)
Цитирай
#11

Колеги нищо не помага само ремонтират и тва и пак същото...Никва файда нема. Нямам представа как да процедирам
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)