Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Добавяне на тел. номер към Mi акаунт - проблем със SMS активацията
#1

Здравейте,

Имам следния проблем: искам да добава телефонен номер към Ми акаунта ми, за което първо трябва да получа имейл с код и след въвеждане на кода трябва да получа втори код на самия телефонен номер. Опитвах сигурно 50 пъти (от 3 месеца насам) без резултат - СМС-а така и не идва. Опитвах със смяна на устройство и със смяна на телефонния номер - пак без резултат.
Някой ако има опит с това нека пише.

Притиснението ми е, че без свързан номер към акаунта няма да мога да отключа буутлоадера на пътуващите към мен Redmi 3 и Redmi Note 3 Pro

LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Цитирай
Аксесоари
#2

Като си направиш акаунт се логваш с него от телефона и включваш всичките синхронизации. Ако при заявка от телефона не ти праща смс опитай от компютър на I.mi.com.
За отключване на буутлоудъра е добре да имаш и някакъв статус в миуи форума.

"According to a recent official statement, the company will be locking the bootloaders of all upcoming models as required by Google's CTS (Compatibility Test Suite).

Xiaomi is providing a proper tool for official unlocking of the bootloader for the users, who like to tweak their devices further. This may also require switching your official 'stable' ROM to a developer one. Note that the page is in Chinese only. It also requires you to be a member of specific status over at the Mi forum."
Цитирай
#3

За жалост е установено, че за момента смс-и се получават само от абонати на виваком Sad
Цитирай
#4

Това не е вярно, точно онзи ден тествах с теленорски номер прехвърлен на боб -получи и двата пъти код без забавяне

Говоря за верификацията на акаунта. За буутлоудър на ноте 3 unlock програмата отключваше с моя акаунт на момента. (също тествано два пъти)
Цитирай
#5

С Боб и Виваком опитвах - СМСи не се получават - даже и след месеци чакане - първите опити бяха много отдавна Smile

LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Цитирай
#6

Тамън пробвах, за верификация на телефона в i.mi.com, от 2рия опит получих смс с ми3 и теленор
Цитирай
#7

Аз съм на ментел и след 100 опита...нищо Smile
Цитирай
#8

Аз си получавам с Ми3 съм и Виваком, но за всеки случай си го направих бекъп към мейл акаунта, да не стане мяу, ако си изгубя тлеефона.
Цитирай
#9

Участвате ли във техния китайски форум за рейтинг,защото четох някъде,че трябва да сте с някакъв статус там за да имате отключващ смс
Цитирай
#10

Да, шанса е значително по голям, ако имаш натрупани точки там, но това няма нищо общо с смс-а за влизане в облака.

[Изображение: 21693249.jpg]
Цитирай
#11

От вчера съм със добавен тел. номер към акаунта - след няколко мейла от съпорта на Ми го направиха ръчно. И въпреки това - все още не получавам каквито и да било СМСи от тях - вчера направих проба да сменя номера, за което се изисква потвърждение с код, получен като СМС на сегашнич, уж потвърден номер - и пак нищо!
А вече получих бройка от Редми 3 и искам да отключа бутлоадера. Май ще трябва да потърся начини за това без СМС от Ми

LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Цитирай
#12

През телефона ли изискваш смс-а или през сайта i.mi.com?
В сайта трябва нещата да ти излгеждат по този начин за да си ок.

1.    

2.    

3.     

4.    

5.    
Цитирай
#13
Photo 

В сайта и нещата изглеждат така: [Изображение: 49299c4ff80b48b6.PNG]

PS - преди малко направих нов акаунт с другия ми меил и друг номер и получавам СМСи

LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Цитирай
#14

А как е добавне номера с +359 или 00359 ? Или кода го добавяше като си избереш държавата. Ако има 0 между кода и номера +3590878*****13 примерно, пак може да е проблем.
Цитирай
#15

Всичко е направено както си трябва - кода се добавя като избереш държава и след това номера е без 0

LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Цитирай
#16

След 100-тния път успях Smile Вече и аз съм с активен акаунт (мтелски номер) Smile
Цитирай
#17

това с активирането само чрез СМС е жива мъка
след като по никакъв начин не можах да променя телефонния номер свързан към стария акаунт
днес се принудих да направя нов, директно от телефона. По e-mail не стана, регистрира ме с телефонен номер
но не мога да си вляза в него от РС-то, след като не получавам заветния СМС /мтелски номер/
параграф 22 от всякъде Sad
Цитирай
#18

...търпение и добра репотация във форума...
Цитирай
#19

Аз имам всичко на всичко 2 поста и един лайк. и на 10-ия ден  получих втория смс.
Smile
Цитирай
#20

за активиране на акаунт не трябва репутация и т.н.
това ще е за СМС-а за отключване на боотлоадер-а
след писане до съпорта ми изтриха стария акаунт и даже бяха преместили тел. номер към новия ми акаунт
телефона поиска да активира СИМ1 и СИМ2 и след като потвърдих, СМС-те тръгнаха без проблем /теленор номер/
това с активирането на СИМ го искаше от седмица, но докато не оправих номерата на телефоните към акаунтите не го стартирах
ще видим какво ще стане с активирането на другия акаунт с мтел-ски номер
Цитирай
#21

Значи може да държат на пуснат mi Messaging
Затова се казва в инструкцията да се синхронизира всичко.
Може проблемът да е че на мобилни данни не синхронизира и да е задължително да е на Wi-Fi
Цитирай
#22

ментел мисля, че си филтрират доста съобщения от външни източници. телепор в това отношение са по-либерални. за вивакон нещата също мисля, че се получават с известна доза мъка. не зная обаче дали това, че не си с договор/боб оказва някакво влияние, но моя боб не иска да получи смс и щях да ги питам правят ли филтрация или не..
Цитирай
#23

(2016-02-19, 09:21:03)backsp написа:  за активиране на акаунт не трябва репутация и т.н.
това ще е за СМС-а за отключване на боотлоадер-а
след писане до съпорта ми изтриха стария акаунт и даже бяха преместили тел. номер към новия ми акаунт
телефона поиска да активира СИМ1 и СИМ2 и след като потвърдих, СМС-те тръгнаха без проблем /теленор номер/
това с активирането на СИМ го искаше от седмица, но докато не оправих номерата на телефоните към акаунтите не го стартирах
ще видим какво ще стане с активирането на другия акаунт с мтел-ски номер

Колега би ли пояснил как точно става процедурата през съпорта. Че се скъсах да опитвам по всичкси описани начини за активация на телефонния номер и не става и не става. Не получавам SMS по никакъв начин. Скъкаха ми се нервите. А очаквам тези дни един нов Redmi Note 3 Pro на когото ще искам да отключа буутлоадера, а без активиран акаунт по точно без активиран телефонен номер не зная как ще се случи... Нямам нерви вече..
 P.S. Докато напиша горното и колегата К-2 е публикувал мнение... Доколкото разбирам причината може да е в оператора - така ли? На МТел съм и в това да е причината че правят някаква филтрация на получаваните съобщения и за това не може да мине процедурата ли?...

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай
#24

на Mi Customer Service for Europe <service.eu@xiaomi.com>
си обясняваш проблема, доста бързо връщат отговор и наистина вършат добра работа
днес успях да активирам акаунта с мтелския номер
проверете си в настройките на Messaging да е включена опцията
roaming auto-retrieve
мисля, че това е проблема да не се получават СМС-те
макар, че при същите настройки с теленор номер нямах проблеми, но както и да е
успех на всички
Цитирай
#25

Колега би ли посочил точния път на тази опция, че нещо не я намирам в Messaging, при все че си реших проблема... като смених SIM картата. С тази на MTel си скъсах нервите и никакъв SMS не получавах. Купих една предплатена карта на Vivacom и SMS-ите тръгнаха безпроблемно... Акаунта е напълно активиран..

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)