Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Проблем с актуализацията на приложения и тапета при Samsung Galaxy S5
#1

Здравейте. Не съм сигурна дали е в правилния раздел темата,но все пак реших,че тук е мястото.Не успях  да намеря такъв проблем,така че се надявам поне тук някой да се е сблъсквал. Става дума за Samsung Galaxy S5 с Android Lollipop, който е на приятеля ми. От известно време прави проблем с тапета и началния екран. След актуализация на приложения всеки път изчезва тапета, включително и от галерията (не ползва никакви допълнителни приложения за теми, използва най-обикновенна картинка). Facebook и още 1-2 приложения също изчезват от началния екран и трябва всичко това да се настройва отново и отново след всяка актуализация. Защо се получава така и как може да се бъде оправено? Това е от 1 месец насам и същите актуализации имам и аз, но проблеми нямам (аз съм с LG L Bello).
Цитирай
Аксесоари
#2

Може да се пробва с връщане към фабрични настройки.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#3

А аз от вчера имам проблем с приложенията от Google Play. Последната версия ( 6.2.14.A-all [0] 2669694 ) ми дава грешка 963. Деинсталирам актуализациите и тогава ми тегли, но след 5 минути отново се обновява и пак същата история. Някакво решение за решаване на проблема в дългосрочен план ?
Цитирай
#4

(2016-03-17, 12:13:59)Dakata87 написа:  Може да се пробва с връщане към фабрични настройки.

Не сме пробвали този вариант, защото всичко после трябва да се оправя наново,иначе и аз се сетих за него.
(2016-03-19, 18:31:10)raddo_ написа:  А аз от вчера имам проблем с приложенията от Google Play. Последната версия ( 6.2.14.A-all [0] 2669694 ) ми дава грешка 963. Деинсталирам актуализациите и тогава ми тегли, но след 5 минути отново се обновява и пак същата история. Някакво решение за решаване на проблема в дългосрочен план ?

Спираш автоматичното обновяване към последната версия и чакаш да излезе друга. Този проблем не е за пръв път, и аз съм го имала и така си го решавам всеки път. Деинсталиране на последната и актуализиране при следваща версия. Проблема не е от телефона,а от версията на приложението.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)