Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[ПРОБЛЕМ] Абонатът не отговаря
#1

Здравейте,
От известно време хората ми се оплакват, че когато ме набират все им казва ''Абонатът не отговаря", а телефона седи и не го използвам. Вчера преинсталирах софтуера с най-новия полски и си инсталнах всички приложения на ново.На теленор съм. Някой някакви идеи? Bu

Samsung Galaxy Note 4
Цитирай
Аксесоари
#2

Да не си пренасочил вх.обаждания??
Цитирай
#3

Просто проблема не е в телефона тук...мрежата на Теленор е аз често имам този проблем...
Но, ако е постоянно провери да не си пренасочил входящите както каза колегата.

iPhone 14ProMax/Samsung S22Ultra/vivox80pro

Цитирай
#4

Възможно е и да е от телефона . Преди време имах същият проблем , но с Alcatel Idol ... Три пъти беше на ремонт и накрая ми го смениха , дано при теб , да не е проблема в телефона , но е много вероятно .
Цитирай
#5

Аз също смятам, че е от оператора. Проблема от кога го прави? Ако е от скоро значи е от мрежата. Мога да те посъветвам, ако ти се занимава, да преинсталираш през Odin защото връщането на фабричните настройки (ако има проблем) няма да отстранят проблема.
Цитирай
#6

От оператора е и при мен се получава така, и аз съм на Теленор. Но това не ми е никакъв проблем, напразно си преинсталнал софта.
Цитирай
#7

(2016-03-29, 20:11:01)Mr.Rafael Nadal написа:  Здравейте,
От известно време хората ми се оплакват, че когато ме набират все им казва ''Абонатът не отговаря", а телефона седи и не го използвам. 
Пробвай с карта на друг оператор, така ще е ясно дали е от телефона или е нещо друго.

 
Цитирай
#8

Благодаря за отговорите. Преинсталнах през Odin. Забелязах че винаги става вечер след 8 часа и щом други се оплакват тр проблема явно ще е от оператора. Мен ме съмнява нещо това 4G. Вчера реших да поискам нови настройки от оператора пратих SMS на 100 с текст data, при което получавам SMS, че конфигурирането на телефона е неуспешно. Ще пробвам и с друга сим карта и ще пиша.

Samsung Galaxy Note 4
Цитирай
#9

Братле аз съм на Globul/Telenor от 6, 7 години. Още докато бяха глобул и преди да пуснат 4G го имам този проблем.
Цитирай
#10

Много кофти е това,може да изтървеш важен разговор.
Цитирай
#11

Не се притеснявай за телефона и на Мтел от време на време е същото положение
Цитирай
#12

И на мен ми го направи днес този номер. Направих рестарт и се оправи.

Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#13

И двамата с жена ми сме с Note 4 и двамата сме на Теленор и като сме удома се проявява този проблем от време на време. Решението е следното: Settings->More networks->Mobile Networks->Network Mode->WCDMA/GSM. След тази промяна забравихме за проблема изцяло. Забележи, че като ти е на 4G обхвата е много слаб и понякога изчезва, докато на 3G показва по-стабилен обхват.
Проблема според мен е в Note4-ките, а не в оператора понеже имам и Nexus 5, който също е на Теленор с 4G и няма проблем с него.
Цитирай
#14

Да наистина съм забелязал че когато е на 4G обхвата е много слаб.

Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#15

И при мен е така. Дори когато съм на уай фай обхвата е озключително зле. Когато сменя режима както тинправиш ми показва четири черти иначе 0-1...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Nexus 5
Цитирай
#16

(2016-03-30, 13:27:12)Mr.Rafael Nadal написа:  Благодаря за отговорите. Преинсталнах през Odin. Забелязах че винаги става вечер след 8 часа и щом други се оплакват тр проблема явно ще е от оператора. Мен ме съмнява нещо това 4G. Вчера реших да поискам нови настройки от оператора пратих SMS на 100 с текст data, при което получавам SMS, че конфигурирането на телефона е неуспешно. Ще пробвам и с друга сим карта и ще пиша.

Имам 2-ма приятели на теленор, които се оплакват от 4G-то. Спри го и не би трябвало да имаш проблеми.


(2016-04-28, 08:31:33)thewizard85 написа:  И двамата с жена ми сме с Note 4 и двамата сме на Теленор и като сме удома се проявява този проблем от време на време. Решението е следното: Settings->More networks->Mobile Networks->Network Mode->WCDMA/GSM. След тази промяна забравихме за проблема изцяло. Забележи, че като ти е на 4G обхвата е много слаб и понякога изчезва, докато на 3G показва по-стабилен обхват.
Проблема според мен е в Note4-ките, а не в оператора понеже имам и Nexus 5, който също е на Теленор с 4G и няма проблем с него.

А тогава тези, които са на Мтел, защо нямаме този проблем?


Наистина модула на нота е слаб и когато и оператора е със слаб сигнал се получава този проблем.

Samsung Galaxy A5
Samsung Galaxy Note 4 -- Samsung Gear S2 Classic
Цитирай
#17

Цитат:Здравейте г-н Вягов,
 
Бих искал да ви посъветвам от настройките на апарата да изберете двоен режим на мрежата. Ако и след това продължите да изпитвате затруднение е нужно да изпратите телефона за сервизно обслужване.
 
 
В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси, моля попълнете контактната форма тук
 
С уважение,
 
Екип „Удовлетвореност от услугите“
След като им писах оплакване Теленор ми отговориха по този начин:


Първо: Няма опция да оценя адекватността на написания коментар. 
Второ: Този екип "Удовлетвореност от услугите" в случая трябва да си добави едно НЕ отпред.
Цитирай
#18

(2016-03-29, 20:11:01)Mr.Rafael Nadal написа:  Здравейте,
От известно време хората ми се оплакват, че когато ме набират все им казва ''Абонатът не отговаря", а телефона седи и не го използвам. Вчера преинсталирах софтуера с най-новия полски и си инсталнах всички приложения на ново.На теленор съм. Някой някакви идеи? Bu

И аз съм така, има много писано по темата. Към Мтел ли си?
Цитирай
#19

На МТел това редовно се случва, стоиш си с пълен обхват, всичко е ОК, и изведнъж получаваш SMS , че преди минута са те търсили. А ти с обхват, с 4G, всичко точно. От мрежата е. Не е сефте. Може и при Теленор да има някакви проблеми.
Цитирай
#20

Потвърждавам за Теленор,при вкл. на LTE/WCDMA има проблем но като премина на обикновен нет всичко е ОК.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай
#21

(2016-09-19, 18:52:10)bavarec6 написа:  Потвърждавам за Теленор,при вкл. на LTE/WCDMA  има проблем но като премина на обикновен нет всичко е ОК.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Аз съм на Виваком и при мене е същото!
Цитирай
#22

Изобщо 4г е немислимо да се използва, когато съм в затворено помещение защото сигнала е едва долувим. В този ред на мисли, когато телефона загуби 4г мрежата при преминаването на 3г или 2г,ако някой уцели и позвъни на абоната в точно този момент може би се получава това пропуснато повикване.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Цитирай
#23

Аз съм на ВИВАКОМ и при мен е същото. След като сложих 4G карта и минах на LTE, имах проблеми с пропуснато обаждане.Върнах се на WCDMA/GSM и проблема изчезна. Обхвата вивакомското 4G-то е КЕНЕФ!!!!
Цитирай
#24

Що ли пък аз на предишния телефон s6 EDGE нямах никакъв проблем с 4G на Виваком, а пък със сегашния iPhone 6s да не говорим - АБСОЛЮТНО ПЕРФЕКТНО РАБОТИ! Я се замислете дали вашите телефони не са "кенефи"  Lol Lol Lol

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#25

(2016-09-20, 21:08:04)ivan_vylka написа:  Що ли пък аз на предишния телефон s6 EDGE нямах никакъв проблем с 4G на Виваком, а пък със сегашния iPhone 6s да не говорим - АБСОЛЮТНО ПЕРФЕКТНО РАБОТИ! Я се замислете дали вашите телефони не са "кенефи"  Lol Lol Lol

Че са кенеф, КЕНЕФ СА! А, за въйфона е ясно, че е "СУПЕР".

НА МЕН ми го прави само когато съм си у нас. Заключение: КЛЕТКАТА Е СМОТАНА, а НЕ телефона. У нас съм на 1 или за малко 2 черти обхват, а съм на центъра на Пловдив. Чисто нов С7 и той седи на 1 черта, така че..............
 Смях голям!!!         ВИВАКОМ ...............
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)