Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

А5 2015 операторското меню
#1

Къде се намира операторското меню, Мтел е оператора ако има значение. Телефона е рестартиран и не се появява.
Цитирай
Аксесоари
#2

Ако питаш за сервизно меню : *#0*#
Цитирай
#3

Мтел+ менюто търся. Менюто в което можеш да активираш услуги, проверяваш сметка и т.н.
Цитирай
#4

При всички останали приложения си има и една иконка със сим карта.

Samsung Galaxy A5 - Nokia 7+ - Xiaomi 12 Lite
Цитирай
#5

Няма и не не е скрита иконата, самото приложение го няма?!?
Цитирай
#6

Еми не знам, може да отидеш в Мтел да питаш.

Samsung Galaxy A5 - Nokia 7+ - Xiaomi 12 Lite
Цитирай
#7

Виж проблема ти да не е от това.

До Мтел Меню имат достъп всички абонати на договор и Прима клиенти, които ползват 64К или 128К SIM карта. Ако Вашата SIM карта е 16K, можете да я замените с 64К карта във всеки магазин на Мтел. При поставяне на STK картата, в телефона се зарежда интегрираното в нея Мтел Меню.
https://www.mtel.bg/pomosht-mtel-menu

Може да пробваш и с това може и да стане ако картата ти е 16K
https://play.google.com/store/apps/detai...care&hl=bg
Цитирай
#8

Малко развитие по темата. Преди седмица станах собственик на телефона и се наложи да замена микро сим-а с нано. Посетих един от операторските офиси, служителката ми поиска 9.90 за въпросната услуга, защото апарата не бил закупен от тях.
В същото време на страницата на същите хубавци пише това:
"Можете да замените своята 16K/ 64К/ 128К SIM карта с нова 3G Мicro/Nano 128К SIM карта срещу 19.90 лв. с ДДС."
https://www.mtel.bg/micro-nano-sim-karta
След изпращане на СМС на 1440 с текст "4G" ако SIM-а ви е стар (моя беше такъв) получавате отговор, че не поддържа функцията и може да го замените БЕЗПЛАТНО в офис на Мтел до 31.07.
Последва 2-ро посещение на друг офис, с телефона в ръка, готов да навра в очите на служителя ако пак ми искат тези мушеници пари. Поисках нова карта и само срещу лична карта и 2 минути чакане получих новата сим без излишни въпроси за какво и що!
Радостен поставих картата в новия телефон и не след дълго, се роди тази тема във форума.
Същинското развитие сутринта: бутнах картата в стария телефон и там го нямаше менюто, върнах се в офиса който ми издадоха картата, започна се едно ровене от служителя в телефона, инсталираха ми тяхно приложение МОЯ МТЕЛ от маркета, което им казах, че е бъгаво и не иска да се логне, а и не искам да проверявам сметката си за сметна на натрупан интернет трафик(в роминг се сещате тази проверка колко би ми струвала). Последва пак умно почесване и звънене на *88 и връзка със сътрудник от тяхна страна. Казаха, че новите СИМ-карти нямали Мтел + меню набираш *123# и работиш от там.
В същото време в сайта пише, че ми трябва нова карта, че да го ползвам.
"До Мтел Меню имат достъп всички абонати на договор и Прима клиенти, които ползват 64К или 128К SIM карта. Ако Вашата SIM карта е 16K, можете да я замените с 64К карта във всеки магазин на Мтел. При поставяне на STK картата, в телефона се зарежда интегрираното в нея Мтел Меню. "
https://www.mtel.bg/pomosht-mtel-menu
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)