Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Lenovo Smart Assistant
#1

Привет на всички!Ползвам телефона от почти 10 месеца..От скоро почнаха да се появяват доста проблеми и бих искал да го дам на Виваком да го погледнат.Преди време го бях руутнал, но след като обнових android-a руута се махна.
Бих искал да попитам как мога да махна следите?
Lenovo Smart Assistant не ми чете устройството....Пише connecting device и седи така...    
Цитирай
Аксесоари
#2

Типична грешка (бъг) на чудесната, просто прекрасна операционна система Android (особенно след ъпдейт към 5.1) тя просто ей така редовно си се прецаква.
Повярвай ми, казвам ти го като един такъв, дето повече от 30 години работи по сервизите, абсолютно никакъв смисъл няма да си даваш телефончето на гаранционен сервиз (разбира се, говоря конкретно за твоя случай), първото и единствено нещо, което моите мили колеги там ще направят, е да ти го резетнат на фабрични настройки, и ако нищо не се получи, първото нещо което ще ти кажат (ако се усетят), че понеже устройството е рутнато, губиш гаранцията.
Много добре знам как се пипа апарат за който не взимаш и стотинка за труда си, понеже е гаранционен и трябва да го оправяш безплатно!
Използвай темата "Връщане към Android 444 KitKat", там всичко си е описано перфeктно разбираемо, преинсталирай си операционната системка с "Sagitar FlashTool"  с оригиналния KitKat 4.4.4 и няма да имаш повече никакви проблеми!

П.П.Щях да забравя, и после по никакъв, ама по никакъв начин, ако искаш да имаш добре работещ телефон, не си ъпдейтвай андроида!!!
Цитирай
#3

Благодаря! Smile
Ако има още нещо ще драсна Smile
Цитирай
#4

Абсолютно подкрепям тезата на колегата gene!

И най-важното е послеписа!
Незнам вече колко пъти съм казвал , че за този телефон най-добре работещия стоков ром е 4.4.4

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Nokia 6630, Nokia 5530, LG GT540, Sony Xperia U, CAT B15, Nokia E52, Sony Xperia S, LENOVO P70, Meizu M2 Note, Sony Xperia Z3+, XiaoMi RedMi Note 3XiaoMi Mi Note 3, HONOR 8X, Xiaomi Redmi Note 10 PRO, Honor 90, Poco F5
Цитирай
#5

Благодаря за подкрепата, сетих се да добавя още нещо (случи ми се да я оправям само преди няколко дена, за кой ли пореден път), за друга доста често срещана кошмарна грешка на андроида:
"Unfortunately Google Play Services has Stopped"
   

Може би е разумно да се пусне отделна тема, това по-опитните членове на форума да кажат?!
Когато това гадничко попъпче почне да ви се цвъцка непрекъснато по екрана и повече не можете да използвате никоя от гугълските услуги и програми, които зависят от Google Play Services, поне по моите наблюдения в поне половината от случаите лечението си е същото: преинсталиране на андроида.
В около от 20% от случаите (може би), се оправя с премахване на всичко акаунти от настройките, спиране и деинсталиране на ъпдейтите на Google Play Services и Google Play Store и рестарт на устройството.
В около 30% от случаите това не помага и тогава отиваме на следващата стъпка: hard reset - връщане на фабрични настойки.
За съжаление в повече от 50% от случаите и това не помага, по простата причина че конфигурационните файлове не андроида вече са повредени безвъзвратно и е необходимо преинсталиране.
Ще се радвам, ако съм помогнал с нещо на съфорумниците и един съвет от мен:
Ако сте си рутнали устройството, внимавайте много в картинката какви системни приложения премахвате или спирате, какви системни файлове в руут експлорера триете, щото после се случват горепосочените приятни ефекти и ако нямате пълен бекъп с титаниума на всички системни и потребителски приложения, заедно с application data към тях, става много весело!
 Cry
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)