Телефона има защита от прегряване. Ако достигне такава температура, която може да го повреди ще получиш известяване във вид на съобщение. Докато не получиш такова известие, температурата на устройството е в нормални граници и нямаш причина за притеснение.
Това е фабричен дефект на панела и няма нищо общо с прегряването. Имал съм същия дефект на дисплей на лаптоп, а в капака на компютъра няма какво да прегрее.
Аз ти казвам че това се появи от греене. Особено кат8 включеше камерата почваше яко да пари точно от страната на прегорялото. Изписваше че температурата е висока и затваряше камерата. И лека полека почна да жълтее там дето се нагрява. Може и да е фабричен но излезе точно там където грееше
Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Те за това са водоустойчиви някой Сонита , за да може като започне много да грее , да го охладиш на чешмата. А и затова имат режим за ръкавици , като вземе много да пари , слагаш ръкавиците и си ти!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Nokia 6630, Nokia 5530, LG GT540, Sony Xperia U, CAT B15, Nokia E52, Sony Xperia S, LENOVO P70, Meizu M2 Note, Sony Xperia Z3+, XiaoMi RedMi Note 3, XiaoMi Mi Note 3, HONOR 8X, Xiaomi Redmi Note 10 PRO, Honor 90, Poco F5
(Последна редакция: 2016-06-06, 16:24:06 от vi4444o.)
Майтапа на страна. Не се държеше. А е женски телефон. Демек няма никакви приложения освен енгри бърдс и там женските календари. След 6.0 всичко си дойде на място ама......късно
Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
(Последна редакция: 2016-06-06, 16:30:38 от gazibarev.)
Въпроса с гаранцията на Сони е обсъждан в друга тема.
Sony има международна гаранция във всеки Сони център, навсякъде по-света, независимо от къде е купен.
Достатъчно е само SN на телефона.
Цитат:
(2016-05-10, 23:22:14)Naidenoff написа: ........Дори от Сони са се погрижили в Marshmallow да добавят подменю Подръжка, с което се удотворява гаранцията.
От посочения телефон за контакт ( който най-нагло ти се интегрира в телефонния указател, и няма триене) си поговорихме на дълго и нашироко със служител на Сони център. Номерата ги правят операторите и тяхните оторизирани сервизи, но не и Сони България.