Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

След подмяна на платка
#1

Здравейте,
И моят телефон беше в списъка с обречените на дефект.  Закупен е от магазин за телефони във Варна и има гаранция. От там те, съответно, са го ипратили в LG за ремонт на известният проблем, което им отне 2 седмици. Като звънях да проверя какво става, ми обясниха, че са получили вече телефона, отремонтиран от LG, но сега пък се рестартирал непрестанно. LG не били сменили платката, а само я били "отремонтирали", очевидно неуспешно, и след като са звъняли от LG им пратили нова платка, която магазина да смени и да оправят телефона. Стори ми се странно LG да отремонтира този признат фабричен дефект, при положение, че официално беше известено, че афектираните апарати ще бъга ремонтирани чрез нови платки.
Днес получих телефона и при включването забелязвам, че стартира с "ÜS Celular" лого и версията на Андроида е американска, с американски приложения. Като модел се води LG US991.   ТУК погледнах разликите с европейският модел и забелязвам, че в мрежите, американският няма добавена GPRS функционалност. Което ме навежда на мисълта, че вече с новата платка няма да работи 3G (вероятно и другите) коректно. Ползвал съм телефони от щатите и често с обхвата и мрежата има проблем. Да не говорим, че автоматично не хваща и настройки на мрежата, а трябва да се въвеждат ръчно
Въпроса ми е, това, по дяволите, нормално ли е?! Възможно ли е LG да слагат друга платка от модел за друг регион и ще имам ли проблем с мрежата?

[Изображение: Screenshot_2016_06_11_11_13_11.jpg][Изображение: Screenshot_2016_06_11_11_13_16.jpg]
[/url][url=http://www.phonemore.com/compare/phones/lg-g4-ls991-vs-lg-g4-h815/2239786]
Цитирай
Аксесоари
#2

GPRS-а ти е за данните през 2г. Съмнявам се да не подържа. Иначе по спецификации излиза, че работи с всички бандове и технологии, които се използват в България. Но самия ремонт ми се струва доста съмнителен. Съмнявам се да се е случил в оторизиран сервиз.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#3

Яко те пускат по пързалката. Няма как ремонта да е станал в орторизираните сервизи на LG. Просто платката се сменя цялата. И няма как сервиз на LG да ти сложи платка предназначена за Америка.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#4

Правят те на маймуна, но така е с тези no name магазини, после купувайте пак от там.
Естествено, че платката няма как да се ремонтира. И естествено, че оторизиран сервиз на LG никога няма да ти сложи американска платка.
А сигурен ли си, че това е твоят телефон? IMEI сравни ли?
Оторизираните сервизи на LG са два. Питай в кой е ремонтиран, предполагам имат база данни и можеш да провериш. Не че има нужда...
А още по-смешното е как сервиза изпраща платка на някой си той да я смени...

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#5

Телефонът е същият, сигурен съм защото познавам корпуса. Имея обаче е друг, който се показва от информацията в менютата, но това не е ли от новата платка?
В дилема съм дали да споря за подмяна или да си карсм така.
Цитирай
#6

Мда, всъщност имея следва да е друг. Ако всичко работи нормално и не ти се занимава си го остави. Макар, че самият факт, че те лъжат така нагло е много дразнещ.
Цитирай
#7

И моя телефон замина за ремонт с всеизвестния проблем. Оставих го в Теленор. Не знам в кой сервиз ще го ремонтират, но ще пиша дали ще ми го върнат с американска платка.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Цитирай
#8

Теленор ги пращат в LG България ама и там са гола вода на мен ми подменяха говорителчето в слушалката и го смениха с китайско
Цитирай
#9

А кога сте си купили телефонните и знаете ли с кои серийни номера са?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#10

Моите ги купих лятото на миналата година само единия ми направи проблем със слушалката което е дреболия но небеше обслужен некачествено и ги разкарах и двата и сега ползвам V10-ки
Цитирай
#11

Точно преди година.
Цитирай
#12

В понеделник ще се обадя в LG да проверя случая и след това на магазина от който е закупен телефона. Вече ден го ползвам и си е добре, няма проблеми с мрежата, но реша ли да го продавам тоя американски ром ще е проблем, та ще им вдигна един скандал по телефона, дано го подменят
Цитирай
#13

Да, за продажба е кофти. Чудя се всички ли са обречени или само някои бройки...

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#14

Моя също издаде багажа....Купен е от Испания и се чудя може ли да го дам тук на сервиз дали ще ми приемат гаранцията...

Sony Ericsson Xperia Arc LT15i, Samsung Galaxy S III,Samsung Galaxy S  IV , LG G3,LG G4
Цитирай
#15

Кой сериен номер е, колега?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#16

А какъв точно е проблема с тая платка?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#17

Моят беше закупен от МТЕЛ, имах проблем със звука, съответно ходи в сервиза на Most(официален за LG). Там му смениха дъното и в гаранционната карта, ми добавиха нов стикер с новият IMEI на платката. Когато беше в гаранция, не съм звънял в МТЕЛ, а направо в MOST, след като си кажеш имея и ти дават информация, какво се случва с ремонта. Smile
Цитирай
#18

В Теленор можеш онлайн да следиш какво се случва по време на ремонта и каква е повредата на телефона. Моят от днес е със статус „Изпратен към сервиза”. Явно през събота и неделя са си почивали.
Цитирай
#19

(2016-06-13, 01:18:18)exwe написа:  Моя също издаде багажа....Купен е от Испания и се чудя може ли да го дам тук на сервиз дали ще ми приемат гаранцията...
Можеш.
На един приятел му обслужиха Г2, купен от щатите.
Отиваш в Мост с документите, ако ти откажат се свързваш с ЛГ и им обясняваш казуса.
Ако нямаш документи няма смисъл да се пробваш.

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

LG G4
Цитирай
#20

Писах на ЛГ и ми отговориха (Съжаляваме, че е възникнал проблем с функционирането на уреда.
Ако имате редовно издадена фактура или касов бон,удостоверяващ покупката ,тогава за отстраняването на проблема,моля обърнете се към нашия оторизиран сервиз Мост Компютърс.)
Ем ще кажа да ми пратят документите и ще го занеса аз съм от Кърджали и гледам в сайта им че имат сервиз там...А да питам за колко веме го оправят....

Sony Ericsson Xperia Arc LT15i, Samsung Galaxy S III,Samsung Galaxy S  IV , LG G3,LG G4
Цитирай
#21

(2016-06-12, 12:34:40)arrogant написа:  Да, за продажба е кофти. Чудя се всички ли са обречени или само някои бройки...

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Не са всички. Всички произведени в периода Май-Септември 2015 са потърпевши. Това се вижда по първите цифри на серийния номер.
Цитирай
#22

Е това се чудя - всички произведени в този период ли са засегнати? Това са милиони бройки все пак...

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#23

(2016-06-14, 11:04:08)B0xER написа:  Не са всички. Всички произведени в периода Май-Септември 2015 са потърпевши. Това се вижда по първите цифри на серийния номер.

Е щом и със сериен номер 506... са рискови, след кой са относително читави..? Bu

SM-G975F Prism Black + 64 GB SanDisk Ultra® microSDXC™ UHS-I Card 

Цитирай
#24

С lg phone info може да видите, кога е произведен телефона. Има я в google play.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#25

(2016-06-15, 09:30:26)bvelev написа:  С lg phone info може да видите, кога е произведен телефона. Има я в google play.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Това е ясно. Мисълта ми беше, че явно и в партидите произведени след Септември 2015г. явно проблема си остава. Има ли въобще и след кои серийни номера са читави..?

SM-G975F Prism Black + 64 GB SanDisk Ultra® microSDXC™ UHS-I Card 

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)