Мнения: 111
Теми: 0
Член от: 2011-11
Репутация:
5
Устройства: Meizu MX4 , Honor 8
Ама и ти си си виновен. Не е трябвало изобщо да го взимаш след като си забелязъл , че има проблем. Оставяш го и след 6 дена (25 + 6 ) отиваш и ако не е отстранен приблема искаш нов , ако не тогава отиваш с документите в КЗП. След като си се подписал на протокола ,че го приемаш ,дори и след 5мин. да го върнрш , те си имат законово 30 дена още да те въртят . Не подписвай протокола , че си го получил докато не се увериш ,че тела работи нормално. Взимаш си едно столче сядаш и разцъкваш , след като си сигурен ,че проблема го няма подписваш . Ако има отново проблен показваш го и не подписваш нищо.
(Последна редакция: 2016-08-24, 20:56:04 от
suspect79.)
Мнения: 911
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
128
Ами и аз не знам вече. От Виваком и КЗП казват, че трябва да се върне, няма как след като те са ми звъннали аз да не отида. И аз го давам за смяна на екрана заради жълти петна, те ми го връщат с друг проблем, но със сменен екран беше.
И реално е трябвало да го приема, щом старият проблем е бил остранен. Само не знам защо сега е пак отремонтиран, като искам нов. Утре както казах ще видя какво ще ми обяснят от КЗП.
Мнения: 313
Теми: 3
Член от: 2011-03
Репутация:
6
Ох съжалявам. Явно нешо не ти върви с този телефон. Стискам палци всичко да се оправи.
Мнения: 313
Теми: 3
Член от: 2011-03
Репутация:
6
Ох доста неприятно. Успех и пиши, какво е станало.
Мнения: 111
Теми: 0
Член от: 2011-11
Репутация:
5
Устройства: Meizu MX4 , Honor 8
След вашите премеждия и аз като се загледах видях ,че имам малко петно горе в дясно. По принцип увеличава ли се или не. Незная дали да давам моя за смяна на дисплея след прочетеното тук.
Мнения: 911
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
128
Увеличава се до едно положение, но и колкото по-топъл е телефонът, толкова по-сионо се вижда. Например дай яркостта на макс и излез на слънце да сърфираш за 10мин и виж какво става. А ако ползваш навигация става още по-жълто.
Зависи колко се вижда твоето петно, ако не те дразни не го пращай. Моите винаги са дразнещи и ясно се виждат.
След всяка смяна се надявах новия да не е така, но уви.
Сега съм за смяна за 4ти път и даже звъннах в Мост и те ми казаха ако наистина съм за 4ти екран, то те нямали да го сменят ами го предават за бракуване и ако има някъде ма склад чисто нов ми пращат него, а ако не си избирам каквото имат интересно във Виваком с доплащане от моя страна ако си харесам нещо по-скъпо.
Ама понеже имам още 6 месеца гаранция и не съм си харесал нищо, то изчаквам преди да го пратя пак.
Мнения: 313
Теми: 3
Член от: 2011-03
Репутация:
6
Имат на промоция даже Meizu MX5.
Мнения: 911
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
128
При мен става все по-интересно. Това ми беше 4то връщане за екран и общо 5то. По закон казах, че не искам ремонт, а смянас нов апарат, а ако нямат да си избера друг с доплащане. Телефонът го изпратих на 8-и, а днес беше със статус поправен!!!
Обадих се в МОСТ и ги питах защо са го поправили като моето изрично желание не е било такова. Те ми казаха, че щом имали части го поправяли. Като им цитирах закона за рекламациите и за 4-то връщане те не знаеха какво да ми кажат и само промърмориха да се оправям с Виваком. Звъннах на Виваком и им обясних всичко и те ми казаха, ами може този път ремонтът да е успешен!!! Хахахаха е те вече прекалиха.
Звъннах на КЗП и на тях разказах всичко и те ме посъветваха като ми се обадят да си взема телефона, да отида в магазина на Виваком и да разговарям с управителя. Ако и той ми откаже подмяна, да не взимам нищо, а да отида направо при КЗП и да напиша жалбата там. Те ще се заемат много бързо с проблема. Дано наистина от КЗП да си вършат работата както трябва, да не подвият опашки поради някаква причина.
Мнения: 313
Теми: 3
Член от: 2011-03
Репутация:
6
А дано наистина се вземат в ръце от КЗП и всичко да мине благополучно за теб. Пиши как са се развили нещата. Успех!
Мнения: 911
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
128
Претенцията за възстановяване на платената сума на практика е разваляне на договора за продажба и всяка от страните трябва да върне полученото. Но поради крайния си характер законът е дал право на продавача основателно да възрази на подобно искане, когато несъответствието е незначително, както и в случаите, когато може в едномесечен срок да замени стоката или да я ремонтира.
Претенцията за разваляне на договора и възстановяване на платената сума обаче става безусловна и не може да бъде отблъсната от продавача, когато за четвърти път ни се налага гаранционно да ремонтираме вещта, както и когато несъответствието не е незначително, но продавачът не желае или не може в едномесечен срок да приведе стоката в съответствие с договора за продажба.
(Последна редакция: 2016-11-11, 21:02:31 от
XAn4ETO.)
Мнения: 911
Теми: 8
Член от: 2012-02
Репутация:
128
И аз така се радвах всеки път ама 4 екрана с жълти петна... еми писна ми, сменям го на 100%. Ще си търся правата ако от Виваком решат да се правят на незнаещи закона.