Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Прекъсване на мобилен нет на Samsung J5
#1

Здравейте телефона е Samsung galaxy J5 на 4 дни е с две сим карти е на виваком само на еаната има мобилен нет но когато го пусна се появява Н+ и нета върви без проблем но когато изчезне + и остане само Н и нета спира докато не се появи отново Н+ със същата сим карта в друг тел мобилния нет върви без проблем но там ми излиза само Н без + мястото където го използвам има 3G покритие какъв може да бъде проблема за прекъсването на интернета .
Цитирай
Аксесоари
#2

След премахване на едната карта която няма нет проблема изчезна .
Цитирай
#3

М да за съжаление телефоните с две сим карти доста често правят подобни проблеми. Не става дума само за този модел телефони и затова аз избягвам да взимам с два слота ако ще ползвам телефона доста често. Ако е нещо за служебни цели не ми пречи, ама за основен телефон бягам далече. Smile
Цитирай
#4

Колеги, имам J5 с една СИМ карта от началото на февруари. Тогава беше с карта на МТел. Интернета беше отличен при "H+" и при "Н". В края на месец май минах на Виваком. При индикация "H+" нета върви. Но само след секунди преминава на "Н" и край с нета. Трябва да превключа на 4G за да мога да ползвам мобилния нет. И това е на места където обхвата е пълен. Пуснах тема в страницата на Виваком във Фейсбук, приложих скрийншотчета и обясних проблема. Имаше хора които изразиха някакви мнения. Виваком отговаряха със стандартните копи-пейст отговори, а някои дори се заяждаха относно грамотността ми относно мобилните технологии. Но определено има нещо гнило. Сменях СИМ картата с нова, пак същото се получава...
Цитирай
#5

от два месеца имам galaxy l5 с две сим карти , едната е само интернет ,а другата е без интернет в плана
да вчера всичко бе наред , като не винаги съм с включен интернет
вчера внезапно при включване на интернета получих съобщение за ползване на интернет от картата без интернет в плана ми и започнаха да се начисляват суми за ползване на интернет ,а не се включи картата която е само за интернет- какво да направя за да избегна този проблем?
мога ли да изключа и как , ако това може ползването на интернет от картата ,която е без интернет и интернета да ползвам само от картата за интернет ?
при настройките на две карти искам да активирам "двойна карта винаги включена " но не се получава защо?
Цитирай
#6

Здравейте, 
притежавам телефона от около началото на годината и нямам нито един от описаните в темата  проблеми, може да е до определени бройки или евентуално различни версии фърмуеър. Мисля че има решение на проблемите  на @juja25: 

Най-лесно става да изтриеш настройките за свързване на картата без интернет. Тогава е абсолютно сигурно, че телефона няма да използва данни от тази карта. Пътя в настройките е следния: Настройки=>Мобилни мрежи=>Имена на точки за достъп. След това избираш точката за достъп на съответната карта и от "Още" избираш "Изтриване на APN"

При мен се получава "двойна сим винаги вкл." Ако има някакъв проблем с  опцията, можеш да го направиш ръчно (ефектът е еднакъв с опцията която предлага телефона): 
 1. Активира се на двете карти изчакване на повикването.
 2. Активира се на двете карти пренасочване на повикването ако картата е недостъпна, към другата карта.

Надявам се да съм бил полезен.

П.П. Ако двете карти са на един и същи оператор не знам телефона дали не обединява точките за достъп. За всеки случай си ги запиши преди за ги изтриеш.

Може ли да поясниш нещо: Ако едната ти карта е само за мобилен нет, какъв е смисълът да ползваш опцията "двойна сим винаги вкл."?

Sony Ericsson Xperia Ray(Root), ASUS MemoPad HD 7, LG G2 mini, Samsung J500F (Root), TV Box Sunvell T95M (Root), Mecool Amlogic S912 Android TV Box (Root), Redmi Note 9 Pro (Root)
Цитирай
#7

имам galaxy j5 с две симкарти , едната от които е само за интернет
два месеца ги ползвам без проблем ,но вчера се появи проблем- включи се интернет към картата ,която е без интернет в плана и започнаха да се начисляват едни суми
въпроса ми е мога ли от настройките да изключа и как , включването на интернет от картата в която няма включен интернет , за да ползвам интернета само от картата която е само за интернет?
(2016-09-13, 17:49:12)emoned написа:  Здравейте, 
притежавам телефона от около началото на годината и нямам нито един от описаните в темата  проблеми, може да е до определени бройки или евентуално различни версии фърмуеър. Мисля че има решение на проблемите  на @juja25: 

Най-лесно става да изтриеш настройките за свързване на картата без интернет. Тогава е абсолютно сигурно, че телефона няма да използва данни от тази карта. Пътя в настройките е следния: Настройки=>Мобилни мрежи=>Имена на точки за достъп. След това избираш точката за достъп на съответната карта и от "Още" избираш "Изтриване на APN"

При мен се получава "двойна сим винаги вкл." Ако има някакъв проблем с  опцията, можеш да го направиш ръчно (ефектът е еднакъв с опцията която предлага телефона): 
 1. Активира се на двете карти изчакване на повикването.
 2. Активира се на двете карти пренасочване на повикването ако картата е недостъпна, към другата карта.

Надявам се да съм бил полезен.

П.П. Ако двете карти са на един и същи оператор не знам телефона дали не обединява точките за достъп. За всеки случай си ги запиши преди за ги изтриеш.

Може ли да поясниш нещо: Ако едната ти карта е само за мобилен нет, какъв е смисълът да ползваш опцията "двойна сим винаги вкл."?
и двете карти са към един и същи оператор и доколкото разбрах това изключване май трябва да стане от самия оператор , не знам дали аз ще се реша да направя това което ме съветвате ,защото не всичко ми е ясно
не съм много наясно с нещата ,но си мисля ,че ако ползвам опцията "двойна карта винаги вкл. " ще имам едновременно двете услуги-интернет и телефон ,но явно не съм разбрала добре тази опция
Цитирай
#8

(2016-09-13, 21:16:12)juja25 написа:  имам galaxy j5 с две симкарти , едната от които е само за интернет
два месеца ги ползвам без проблем ,но вчера се появи проблем- включи се интернет към картата ,която е без интернет в плана и започнаха да се начисляват едни суми
въпроса ми е мога ли от настройките да изключа и как , включването на интернет от картата в която няма включен интернет , за да ползвам интернета само от картата която е само за интернет?
извинявам се ,не съм видяла че имам отговор на въпроса

и двете карти са към един и същи оператор и доколкото разбрах това изключване май трябва да стане от самия оператор , не знам дали аз ще се реша да направя това което ме съветвате ,защото не всичко ми е ясно
не съм много наясно с нещата ,но си мисля ,че ако ползвам опцията "двойна карта винаги вкл. " ще имам едновременно двете услуги-интернет и телефон ,но явно не съм разбрала добре тази опция
Цитирай
#9

Здравей. След като телефона ти е двусимов, ти си имаш едновременно интернет и гласови повиквания. Опцията "двоина СИМ винаги вкл." се използва ако и двете ти карти са за гласови повиквания. Например: говориш по първата СИМ, другата се изключва от мрежата на оператора и ако по това време те потърсят по втората, на отсрещния абанат ще му съобщят, че не си в обхват и реално ще изтървеш обаждането. Ако обаче е вкл. горната опция оператора пренасочва обаждането от втората СИМ към първата и ти можеш да избереш дали да прекъснеш първото повикване и да се обадиш на чакащото от втората СИМ. С една дума в твоя случай тази опция е безмислено да се използва. 
 
Относно мобилния нет, ти си избираш от настройките на телефона, от коя карта да се използва той. Ако въпреки всичко телефона има проблем и ти вкл. мобилния нет от другата карта ти можеш да го "отрежеш" като изтриеш точката за достъп на картата със непозволения нет. А това става от настройките като следваш пътя:   "Настройки=>Мобилни мрежи=>Имена на точки за достъп". След това избираш точката за достъп на картата за гласови повиквания и от менюто "Още" избираш "Изтриване на APN".

Sony Ericsson Xperia Ray(Root), ASUS MemoPad HD 7, LG G2 mini, Samsung J500F (Root), TV Box Sunvell T95M (Root), Mecool Amlogic S912 Android TV Box (Root), Redmi Note 9 Pro (Root)
Цитирай
#10

благодаря много за отговора
направих това което ме съветвате ,но на моя телефон не излиза "Изтриване на APN". а съобщение "нулиране до стойности по подразбиране"- това едно и също ли е ?
как да разбера ,че изтриването е направено ?
извинявам се за може би тъпите въпроси ,но не съм наясно с тези неща
Цитирай
#11

Здравей. Трябва да избереш точката за достъп за интернет и тогава ще ти даде възможност да я изтриеш. Трябва да имаш две точки за достъп. Едната е за MMS(тя трябва да остане), а другата е за мобилния нет. Кликни върху тази на  която пише че е за интернет и тогава от менюто "още", ще се появи опцията за изтриване. И внимавай да не изтриеш точката за достъп на сим картата за данни. Макар че и да я изтриеш може да се въведе наново.
 Лека вечер.

Sony Ericsson Xperia Ray(Root), ASUS MemoPad HD 7, LG G2 mini, Samsung J500F (Root), TV Box Sunvell T95M (Root), Mecool Amlogic S912 Android TV Box (Root), Redmi Note 9 Pro (Root)
Цитирай
#12

Ако имате проблем с мобилния интернет и сте на виваком изтрийте прокси от апн настройките и няма да имате проблеми  Wink
Цитирай
#13

При мен прокси не е зададен в апн
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)