Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Гаранция от Технополис
#1
Sad 

Здравейте, 
купих телефон втора ръка от olx с гаранционна карта, но без касова бележка. Човека ме уверяваше, че нямало да има проблем. Bu 
 Но уви както си мислех не е така. Плувах с телефона и при затворени капаци и всичко влезна някак си вода. 
Сега от Технополис не искат да ми приемат гаранцията и не мога да го вкарам в сервиз без номер на онлайн поръчка или касова бележка.
Чудех се дали не може някой добър човечец от тук, който има Sony Z3 6603 да ми услужи с неговата гаранционна карта. Доколкото знам може да влиза няколко пъти в сервиз, така че той няма да си я загуби и ще може да си я ползва и след това.  Sad
Цитирай
Аксесоари
#2

Защо си мисля, че наличието на IMEI номера на съответното устройство в гаранционната карта, прави твоето предложение за преотстъпване на същата, невъзможно за осъществяване?
Това е риторичен въпрос(в отговор на по-горното запитване), като не е необходим в случая отговор от автора.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#3

Как е купен телефона? От магазин или онлайн?
Ако е от магазин,мисля,че има възможност да ги помолиш да издадат дубликат на каспвата бележка.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Цитирай
#4

Ходих молих се тръшках се какво ли не...  Bu
Казаха ми първо, че има купен такъв телефон в техен магазин, след това ми казаха, че не е купен от магазина и може би е онлайн купен. Онлайн отдела бил отделно звено... Звънях им те ми искаха номер на поръчка или нещо подобно, които нямам... Та общо взето стигнах до тази идея с гаранция на друг телефон от този модел.

Да IMEI ще е друг, но все си мисля, че ще мога да убедя хората в сервиза да ми го оправят въпреки това. Все пак тях ги интересува да си вземат парите, пък и може да не записват такива подробности. Това ми е надеждата, иначе трябва да се примиря, че ще дам една маса пари  Sad
Цитирай
#5

Първи собственик не може ли да удари едно рамо?
Евентуално,ако се пази платежно нареждане от куриер?
Моят S3 го взех от братовчеда. Беше затрил касовия бон. Наложи се да го оставя в сервиз. Телефона беше купен на изплащане и изплатен,тааа взех вносните белжки и ги показах на сервиза,уважиха ги и ремонта беше покрит от гаранцията.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Цитирай
#6

Оправих се, ще го оставя в сервиза, гаранционно Big Grin
Цитирай
#7

Здравей. Според мен първо се свържи със Сони България, продиктувай имея на телефона и ще ти кажат кога е закупен и от кой магазин. После напиши официален меил до магазина с молба да ти предоставят дубликат на касов бон. Иначе, без касов бон само телефон закупен от бг мобилен оператор може да бъде изпратен в сервиз.
Цитирай
#8

(2016-07-15, 11:08:23)enota написа:  Оправих се, ще го оставя в сервиза, гаранционно Big Grin
Все пак сподели как? Може да си полезен на други изпаднали в твоята ситуация?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Цитирай
#9

Най-вероятно се е свързал директно със сервиза, където обикновено ги интересува само гаранционната карта (не им трябват касови бележки)
Но нека наистина каже как си е разрешил проблема, за да се знае!
Цитирай
#10

Да свързах се със сервиза, но стана много трудно, три дни обикаляне и нерви, докато ми го приемат. Така че дано не се налага на някой да ходи само с гаранция!
Цитирай
#11

Сервиза искат документ за покупка, не ги интересува книжка на която е написан имея, гаранционните карти на сони не са вътре при самото устройство, мога да те уредя с 1 милион такива книжки.При покупка втора ръка винаги гледайте за касов бон, фактура или поне стокова разписка, иначе все едно нямаш гаранция.

Samsung i5500->Nexus 4 16gb->Alcatel Idol 2 mini - >Sony Z3-> LG G3->Huawei P9->Nokia 8 4Gb+64Gb

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)