Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Galaxy S7 voyo не тръгва?
#1

Здравейте, не ми тръгва voyo. Пише "Изкачайте активирането на DRM за защитеното съдържание" и така си стои. Мисля че не е нормално за такъв флагман. На Айфона на жена ми върви без проблем.
Дръпнах едно приложение и ми пише че подържа DRM?
Не съм правил никакви интервенции по телефона.

Nokia 6680 -> HTC desire Z -> Galaxy Ace -> Galaxy S3 -> Iphone 6 -> Galaxy S7 -> Pocophone f1
Цитирай
Аксесоари
#2

Защо пък флагманът да е виновен? Съдейки по UI-я на приложението и факта, че последно е обновявано ноември 2015, бих заложил, че проблемът е в некадърно написаното приложение, а не в телефона. И кое е това "едно приложение и ми пише че подържа DRM"? Свържи се с разработчиците и докладвай за проблема, все пак си плащаш за услуга, която не получаваш.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#3

А, и аз имам този проблем, но се отказах да се разправям. Отговорите от VOYO:
1. „Вероятна причина за това съобщение е несъвместимост на приложението с версията на операционната система на телефона.“;
2. „Няма проблем с шеста версия на Андроид. Използваме го на телефони с такава версия-SONY, Samsung, Lenovo и т.н. Проблемът е иkorlrowd.ek,  и както е написано на сайта, не би могло да се гарантира 100% съвместимост с всички Андроид-устройства, поради специфичните промени на операционната система, които всеки производител на оборудване модифицира за конкретни модели.“;
3. „По сведения от потребители, подобен проблем е имало с някои модели на LG от (G-серия), които след надграждане на firmware са започнали да възпроизвеждат нормално видеосъдържанието на VOYO. Приложението е сертифицирано в лаборатория на Samsung и сме получили уверения за пълна съвместимост с произвежданите модели за нашия географски район.“;
4. „Предполагаме, че в същност има конфликт с Widevine DRM, с който е криптирано видеосъдържанието на VOYO, но за огромно съжаление не бихме могли да го променяме, защото той се предоставя в този вид директно от Google.“
След това се обърнах към Samsung. От там ми изредиха редица процедури, като предпоследната е възстановяване на фабричните настройки на телефона, с което ме отказаха.
Някой може ли да съдейства?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)