Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2012-10
Репутация:
4
Здравейте, не ми тръгва voyo. Пише "Изкачайте активирането на DRM за защитеното съдържание" и така си стои. Мисля че не е нормално за такъв флагман. На Айфона на жена ми върви без проблем.
Дръпнах едно приложение и ми пише че подържа DRM?
Не съм правил никакви интервенции по телефона.
Nokia 6680 -> HTC desire Z -> Galaxy Ace -> Galaxy S3 -> Iphone 6 -> Galaxy S7 -> Pocophone f1
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Защо пък флагманът да е виновен? Съдейки по UI-я на приложението и факта, че последно е обновявано ноември 2015, бих заложил, че проблемът е в некадърно написаното приложение, а не в телефона. И кое е това "едно приложение и ми пише че подържа DRM"? Свържи се с разработчиците и докладвай за проблема, все пак си плащаш за услуга, която не получаваш.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 271
Теми: 6
Член от: 2016-10
Репутация:
16
Устройства:
Samsung Galaxy A5 2017
А, и аз имам този проблем, но се отказах да се разправям. Отговорите от VOYO:
1. „Вероятна причина за това съобщение е несъвместимост на приложението с версията на операционната система на телефона.“;
2. „Няма проблем с шеста версия на Андроид. Използваме го на телефони с такава версия-SONY, Samsung, Lenovo и т.н. Проблемът е иkorlrowd.ek, и както е написано на сайта, не би могло да се гарантира 100% съвместимост с всички Андроид-устройства, поради специфичните промени на операционната система, които всеки производител на оборудване модифицира за конкретни модели.“;
3. „По сведения от потребители, подобен проблем е имало с някои модели на LG от (G-серия), които след надграждане на firmware са започнали да възпроизвеждат нормално видеосъдържанието на VOYO. Приложението е сертифицирано в лаборатория на Samsung и сме получили уверения за пълна съвместимост с произвежданите модели за нашия географски район.“;
4. „Предполагаме, че в същност има конфликт с Widevine DRM, с който е криптирано видеосъдържанието на VOYO, но за огромно съжаление не бихме могли да го променяме, защото той се предоставя в този вид директно от Google.“
След това се обърнах към Samsung. От там ми изредиха редица процедури, като предпоследната е възстановяване на фабричните настройки на телефона, с което ме отказаха.
Някой може ли да съдейства?
(Последна редакция: 2016-10-07, 19:08:17 от
Iordan2000.)