Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Лентов кабел на дисплей
#1

Здравейте,

Връщам се от морето,и телефона си работеше ,но дисплей стана бял на цвят при включване.
В сервиза там,го гледаха и ми казаха че на лентовия кабел една от пистите е повредена.
Казаха че се сменя заедно с дисплея,аз отказах ремонта,и питането ми сега е ,възможно ли е да сменя само лентовия кабел,и ако да къде?
От София съм,но мога да го изпратя където трябва с куриер.
Пишете на лични за добър сервиз,или някой който се наема да го оправи.
Гаранционен е,но от там е дошъл проблема,след като ми смениха аудио изхода понеже беше повреден,веднага след ремонта почна да примигва леко около 4 месеца,и не желая повече да ходя там.

Поздрави
Цитирай
Аксесоари
#2

Ами щом е гаранционен отиди да го оправят. Щом си от софия, отиди в К и К Сервиз (до Sky City в Гео Милев). Аз съм доволен от тях. Wink

Sent from my GaLaXy NoTe IV

☆ SamSung S23 Ultra ☆
Цитирай
#3

Благодаря за отговора,но съм на коренно различно мнение....продължавам да търся вариант Storstark

Та изнервих се,разглобих го из основи ,и открих проблема...лош контакт на лентовия кабел.
Не казвам че е лош гаранционния сервиз,и не искам моя проблем да е меродавен.
Казвам какво виждам.
След ремонта на изхода на слушалките,дисплея започна много леко да примигва и не беше залепен както трябва,което компенсирах с оригиналния кейс,за да не се мандахерца.
При разглабянето,виждам че го няма меденото станьолче въобще.
За какво служи то,тъй като телефона си работи без проблем?
Моля ,ако някой знае съвестен сервиз ,който да ми фиксира дисплея,тъй като сега съм го подпрял с една хартийка за да бачка...да драсне къде мога да го направя,и ако е необходимо да сложи тоя станьол дет го няма.

Благодаря Storstark
Цитирай
#4

Аз имам подобен проблем и се надявам да ми помогнете. Искам да премахна Самсунг акаунта си, но като натисна бутона "Премахни акаунта" ми иска паролата на акаунта пък аз не я знам. Не мога да нули рамките устройството, защото ми иска паролата, а на практика този акаунт не е регистриран в абв пощата макар че завършва на абв.бг. Помогнете ми!!!
Цитирай
#5

(2016-09-12, 00:05:12)Djani_fero написа:  Аз имам подобен проблем и се надявам да ми помогнете. Искам да премахна Самсунг акаунта си, но като натисна бутона "Премахни акаунта" ми иска паролата на акаунта пък аз не я знам. Не мога да нули рамките устройството, защото ми иска паролата, а на практика този акаунт не е регистриран в абв пощата макар че завършва на абв.бг. Помогнете ми!!!
Ако си го взел от ръка търси стария собственик да ти каже паролата!

<<<<< SAMSUNG GALAXY S10 Plus 128GB (G975F) Android 9 Pie PRISM BLUE >>>>> 

<<<<< Samsung Galaxy S8 Plus 64GB(G955F) Android 9 Pie (BGL) Coral Blue >>>>>

<<<<< Samsung Galaxy A3 (2016)Android 7.0 Nougat 16GB черен >>>>>


Цитирай
#6

(2016-09-12, 00:05:12)Djani_fero написа:  Аз имам подобен проблем и се надявам да ми помогнете. Искам да премахна Самсунг акаунта си, но като натисна бутона "Премахни акаунта" ми иска паролата на акаунта пък аз не я знам. Не мога да нули рамките устройството, защото ми иска паролата, а на практика този акаунт не е регистриран в абв пощата макар че завършва на абв.бг. Помогнете ми!!!

В такъв случай е много лесно - регистрирайте си поща с посочения адрес Wink

Samsung Galaxy S III Mini White >> Samsung Galaxy S4 Black Mist Android 5.0.1 >> Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C stok
>> Xiaomi Poco X3 Pro >> Xiaomi Poco F5
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)