Хостинг за AndroidBG благодарение на  
Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Не ми чете СИМ картата GALAXY S4
#1

мнение 1 от dani77o

Здравейте колеги.От известно време телефона ми започна да не ми чете сим картата.Какво ли не правих,връщах му фабрични настройки,преинсталирал съм го,пробвал сам с различни карти,но напразно.Водих го на специализиран сервиз и ми казаха,че не е от слота проблема,където аз мислех че е,казаха ми просто че не става да се оправи като се ползва телефона няколко години и така ставало,уж било хардуерен проблем.На някой случвало ли се е това и ако да какво е направил?
Цитирай
#2

мнение 2 от tiesto_pld

това е втория срещан проблем при с4 след копчето, проблема наистина е хардуерен , няма оправия с други варианти , някои дни просто може да ти изписва нон-стоп загуба на сим а после цяла седмица да не се появи проблема.
-------->Samsung Galaxy SIII Pubble Blue MUIU 7 Rom------>Huawei G700-U20------>Huawei P6 4.4.2 EMUI 3.0 ------> Samsung Galaxy S4 White Edition-------> Xiaomi MI4i White Edition Miui 8 Original Rom----->Samsung Galaxy S5 Stock Rom ----> Xiaomi Redmi Note 4X  3 32 Grey Android 7.0
Цитирай
#3

мнение 3 от kalingk

Да и аз имах тоя проблем,но тела ми беше в гаранция и ми смениха дънната платка.От тогава никакви грижи,новата е с друга ревизия,може да са имали проблем с първите.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Цитирай
#4

мнение 4 от SLae

(28 Sep 2016, 01:24:09)dani77o написа: Здравейте колеги.От известно време телефона ми започна да не ми чете сим картата.Какво ли не правих,връщах му фабрични настройки,преинсталирал съм го,пробвал сам с различни карти,но напразно.Водих го на специализиран сервиз и ми казаха,че не е от слота проблема,където аз мислех че е,казаха ми просто че не става да се оправи като се ползва телефона няколко години и така ставало,уж било хардуерен проблем.На някой случвало ли се е това и ако да какво е направил?

Здравей! Незнам точно дали е хардуерен или софтуерен проблема при теб но аз от близо месец съм с THOR v1.5 rom (6.0.1) и първоначално не ми четеше сим картата докато не намерих къде е проблема. Ясно беше че е софтуерно при мен понеже с 4.4.2 не съм имал такъв проблем. Незнам с коя версия на андроид си но може да пробваш това:
настройки->поверителност и безопасност и изключваш доклад на информация за диагностика.
При мен след рестарт всичко се оправи Smile
Цитирай
#5

мнение 5 от noxpire

Ако найстина след множество рестарти найстина не я намира поне веднъж може да е от дъното както са ти казали. Ако няма оправия и решиш да го продаваш ми пиши на лично какви пари искаш.
Сега- Samsung Galaxy S6 Edge /SM-925F/
Преди- Samsung Galaxy Note 4 /N910c/, Lenovo K910e, LG G Flex 2 H955 2GB/16GB, Haier W910
Цитирай
#6

мнение 6 от kalingk

Вземи двойно лепещо тиксо,от по дебелото(около 3мм) и го подложи точно върху конектора в телефона на сим и кард четеца(той им е общ) и би трябвало да се оправи.Моя на първата година ми изписа"извадена сим карта,моля рестартирайте телефона) и само "ок" може да натиснеш.Беше в гаранция и ми смениха цялото дъно.Сега,две години от този случай ми направи същото,но вече гаранцията беше изтекла и намерих съфорумец тук с подобен проблем,който явно е доста често срещан и даде видео точно как става.Та сложих тиксо(може и друго,идеята е да се притисне конектора хубаво,явно не са го проектирали добре и има слаба писта.която с времето и загряването на тела,прави студена спойка) и вече доста време нямам проблем,иначе преди това през половин-един час все показваше горното съобщение.
ПП Ето клипчето: https://www.youtube.com/watch?v=lvFjyqG2oDc
Цитирай
#7

мнение 7 от plamko1975

(25 Dec 2016, 16:20:30)kalingk написа: Вземи двойно лепещо тиксо,от по дебелото(около 3мм) и го подложи точно върху конектора в телефона на сим и кард четеца(той им е общ) и би трябвало да се оправи.Моя на първата година ми изписа"извадена сим карта,моля рестартирайте телефона) и само "ок" може да натиснеш.Беше в гаранция и ми смениха цялото дъно.Сега,две години от този случай ми направи същото,но вече гаранцията беше изтекла и намерих съфорумец тук с подобен проблем,който явно е доста често срещан и даде видео точно как става.Та сложих тиксо(може и друго,идеята е да се притисне конектора хубаво,явно не са го проектирали добре и има слаба писта.която с времето и загряването на тела,прави студена спойка) и вече доста време нямам проблем,иначе преди това през половин-един час все показваше горното съобщение.
ПП Ето клипчето: https://www.youtube.com/watch?v=lvFjyqG2oDc

Този метод работи изпробван  е
Lenovo A7000
Lenovo K5
Alcatel pop4

Цитирай
#8

мнение 8 от tiesto_pld

Този метод не работи , два пъти съм слагал и след време когато си реши пак изписва грешката.
-------->Samsung Galaxy SIII Pubble Blue MUIU 7 Rom------>Huawei G700-U20------>Huawei P6 4.4.2 EMUI 3.0 ------> Samsung Galaxy S4 White Edition-------> Xiaomi MI4i White Edition Miui 8 Original Rom----->Samsung Galaxy S5 Stock Rom ----> Xiaomi Redmi Note 4X  3 32 Grey Android 7.0
Цитирай
#9

мнение 9 от ivkos

Някой пробвал ли е да сменя слота за SIM карта? Гледам, че е едно модулче, което върви заедно с SD card reader-а и се закрепва с лентов кабел за дъното. Поради глупост съсипах слота на SIM картата (дълга история, резултатът е няколко изкривени и счупени пина) и сега телефонът не я чете въобще, че даже и крашва като е вкарана. Чудя се дали да поръчам такова, защото е евтино, и да си го сменя сам.
Galaxy S7 edge  ◦  Black Onyx  ◦  Samsung Clear Cover  ◦  Kingston 128 GB UHS-I  ◦  Android 7
Huawei Watch  ◦  Stainless Steel  ◦  Android Wear 2.0

Battery Historian  ◦  S7 Battery Capacity
Цитирай
#10

мнение 10 от rado__8

ivkos Да сменя се  Smile
 




Цитирай
#11

мнение 11 от big_iori

Здравей колеги,
при мен също се появи проблема след като смених картата на оператора . Закупих телефона  май месец 2013г. от Глобул –Теленор  днес 03.10.2017г. смених картата на оператора Виваком и след няколко часа се появи проблема и вече няколко пъти рестартирам телефона за да намери сим картата. Въпроса ми е да не е е заключен от Теленор и периодично да проверява за смяна на картата. Версията на Андроид е 5.0.1.
-          Към колегата Slae: немога да намеря къде е настройки ->поверителност и безопасност и изключваш доклад на информация за диагностика.
Поздрави.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)

НАЧАЛО





Купи онлайн таблет или телефон с Android, Invisible SHIELD